2026-07-25, 20:24
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Det är väldigt elakt och orättvist mot Arge Utlandssvensken att nämna honom i den här trådstarten. Han är ingen idiot som skadar vårt folk, utan tvärtom faktiskt ganska vettig. Några "nationalister" som däremot borde förlöjligas i den här tråden är Ingrid Carlqvist, Maria Celander, Henrik Jönsson, Jan Emanuel Johansson, Bert Karlsson, Lennart Matikainen, Katerina Janouch och Aron Flam.

Arge Utlandssvensken intervjuar i sitt senaste program Alternativ för Sveriges partiledare Gustav Kasselstrand:

https://www.youtube.com/watch?v=BzF-nvAAmHA

Betyg på Arge Utlandssvenskens Youtubekanal: 8/10.

Känner du till Danny Abrahamsson? Youtube-gubbe som bor i Thailand med sin thaifru och är eller var medlem i Afs.
Citera
2026-07-26, 09:08
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Känner du till Danny Abrahamsson? Youtube-gubbe som bor i Thailand med sin thaifru och är eller var medlem i Afs.
Jag har hört talas om honom, men vet inte alls vad han har för åsikter om saker. Eftersom han bor i Thailand och har en thailändsk fru så är han väl troligtvis ganska värdelös.
Citera
2026-07-26, 16:21
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Jag har hört talas om honom, men vet inte alls vad han har för åsikter om saker. Eftersom han bor i Thailand och har en thailändsk fru så är han väl troligtvis ganska värdelös.

Han är som sagt medlem i Afs.
Citera
2026-07-26, 17:45
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Han är som sagt medlem i Afs.
Tänk om det skulle komma hotfulla noshörningar inspringandes från skogsbrynet och stampa jätteargt i marken med sina framben då. Skojar bara. Noshörningshumor. Jag förstår vad du håller på med. Alternativ för Sverige är det här landets överlägset bästa politiska parti, men de kan ju liksom inte hjälpa att några få idioter kanske söker sig till dem. Vet dock som sagt var nästan ingenting om den här mannen vid namn Danny Abrahamsson. Har han varit kandidat för Alternativ för Sverige i något val?
Citera
2026-07-26, 17:47
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Tänk om det skulle komma hotfulla noshörningar inspringandes från skogsbrynet och stampa jätteargt i marken med sina framben då. Skojar bara. Noshörningshumor. Jag förstår vad du håller på med. Alternativ för Sverige är det här landets överlägset bästa politiska parti, men de kan ju liksom inte hjälpa att några få idioter kanske söker sig till dem. Vet dock som sagt var nästan ingenting om den här mannen vid namn Danny Abrahamsson. Har han varit kandidat för Alternativ för Sverige i något val?

Tror inte han kandiderar, han är bara den vanlige korkade boomern som sitter och gnäller utan att ha någon vision.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in