2022-08-23, 16:16
Bannlyst
Undrar bara om det går att ta typ 0,001 cannabinoid spice pulver så man blir beng på det?

Eller blanda det med vatten och sen bli beng?

Sitter inne i fängelse och undrar om det går annars tänker jag inte beställa det och har permis nästa vecka så tänkte jag hämta upp det.

Har inte tillgång till tändare alls det är därför

// Over N Out
Senast redigerad av blazeDd 2022-08-23 kl. 16:20.
Citera
2022-08-23, 16:26
Medlem
StonedMonkeys avatar
Beror på vilken cannaboid, men dom första är oralt aktiva
Citera
2022-08-23, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blazeDd
Undrar bara om det går att ta typ 0,001 cannabinoid spice pulver så man blir beng på det?

Sitter inne i fängelse och undrar om det går annars tänker jag inte beställa det och har permis nästa vecka så tänkte jag hämta upp det.

// Over N Out

Kan du inte få tag i lite kabel/metallpinnar och nått att värma upp via eluttagen?
Eller fokusera solljus? I ett normalt hushåll finns ju massor av grejer att få till en liten glöd med. Du har ju uppenbarligen tillgång till internet, använd det till att hitta ett alternativ.
Citera
2022-08-23, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blazeDd

// Over N Out
Det går bra, ta ca 10-15 mg och håll det under tungan 15-20 min så kickar det shyst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in