Citat:
Ursprungligen postat av
AfroCondomFactory
Bra tycker jag, för om babbarna får ha sina helt egna revir kommer deras ondskefulla parallelsamhällen förstöra landet mer och mer...
Era åsikter?
Bra!?
Till att börja med har hennes parti suttit i regering 80 av de sista 100 åren, de har den absolut största skulden i detta problem. Att nu försöka vinna valet på populistiska uttalanden som detta är skamligt.
Budskapet hon ger är dessutom väldigt konstigt, skall alltså regeringen bestämma vem som bor var? För att undvika dessa paralellsamhällen.
Jag tror dessutom inte medelklassen (eller någon annan svensk för den delen) kommer tycka det är väldigt kul med blandade kvarter.
Dessa olika erfarenheter hon nämner, vilka är det? Skall Mohammed från Somalia bidra med sin tugga khat kompetens? Achmed från Afghanistan om sin bachi bachi kompetens, hur man sätter på småpojkar?
Jag vill inte bo med dessa människor men det skulle väl iofs vara kul om övre medelklassen fick blanda sig med den nya eliten. Det kommer givetvis inte ske för regeringen kan inte tvångsförflytta människor och regeringen vågar inte och vill inte ha dessa människor i sina egna områden.