2006-07-03, 22:51
Medlem
Jag ska f fotboja nu snart och r lite orolig fr att dom ska ta piss i 2 rr och kolla fr doping med,jag kr nu deca 400mg ew,r det nn som vet hr vad som hnder om man torskar vad fr man fr typ av pfljder(straff) om man torskar fr doping.??tacksam fr svar.. Mvh Hoya.
Citera
2006-07-03, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoya
Jag ska f fotboja nu snart och r lite orolig fr att dom ska ta piss i 2 rr och kolla fr doping med,jag kr nu deca 400mg ew,r det nn som vet hr vad som hnder om man torskar vad fr man fr typ av pfljder(straff) om man torskar fr doping.??tacksam fr svar.. Mvh Hoya.

Du fr inte fotbojan om du torskar
Citera
2006-07-03, 23:29
Medlem
vad kte du dit fr?
Citera
2006-07-04, 00:52
Medlem
[quote=Hoya]Jag ska f fotboja nu snart och r lite orolig fr att dom ska ta piss i 2 rr och kolla fr doping med,jag kr nu deca 400mg ew,r det nn som vet hr vad som hnder om man torskar vad fr man fr typ av pfljder(straff) om man torskar fr doping.??tacksam fr svar.. Mvh Hoya.[/QUO

ingen bra ide att vara p nr du har bojan nr jag hade den fick jag bara trna 2gng i veckan
Citera
2006-07-04, 01:09
Medlem
[quote=ozman]
Citat:
Jag ska f fotboja nu snart och r lite orolig fr att dom ska ta piss i 2 rr och kolla fr doping med,jag kr nu deca 400mg ew,r det nn som vet hr vad som hnder om man torskar vad fr man fr typ av pfljder(straff) om man torskar fr doping.??tacksam fr svar.. Mvh Hoya.[/QUO

ingen bra ide att vara p nr du har bojan nr jag hade den fick jag bara trna 2gng i veckan
Jo jag vet men man kan trna 4 dar,fr jag har sagt att jag inte har tjej vilket jag har,s jag har ftt tid fr att tvtta och handla och s och jag har ett gym precis brevid mig s det lugnt,totalt blir det 4 trnings dagar plus att jag kr lite hemma det rcker bra...men iallafal det r ingen som vet allts?? om man pissar fr 2 rr?
Citera
2006-07-04, 01:10
Medlem
[quote=ozman]
Citat:
Jag ska f fotboja nu snart och r lite orolig fr att dom ska ta piss i 2 rr och kolla fr doping med,jag kr nu deca 400mg ew,r det nn som vet hr vad som hnder om man torskar vad fr man fr typ av pfljder(straff) om man torskar fr doping.??tacksam fr svar.. Mvh Hoya.[/QUO

hur pissade du ?? kommer du ihg tog dom dopings test p dig??
Citera
2006-07-04, 12:56
Medlem
[quote=Hoya]
Citat:
Ursprungligen postat av ozman

Hur brukar du pissa?
Citera
2006-07-04, 21:52
Medlem
[quote=Hoya]
Citat:
Ursprungligen postat av ozman
jag pissade ngra f gng behvde knapt fick boja fr vldsbrott
Citera
2006-07-04, 23:42
Medlem
Dopingpreparat r inget som de letar efter i ett vanligt drogtest.
Det finns bara ett lab i Sverige som gr den typen av tester, s det skulle vara ifall de har en stark misstanke om just doping.
Citera
2006-07-05, 00:21
Medlem
NirvanAs avatar
Jag hoppas fr all del att du frontar decan med ngot, testo eller s, annars kan du ju sga farvl till din kompetens
Citera
2006-07-05, 00:54
Medlem
Pfljder ifall du skulle ka dit; har du inte slt ngot, utan det bara r fr eget bruk s brukar det inte bli mer n bter, ev. samhllstjnst eller vilkorligt.
r osker p var grnsen gr fr nr det slutar vara ringa dopingbrott, men du fr ha en rejl mngd ampuller och tabletter hemma fr det .
Citera
2006-07-05, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag hoppas fr all del att du frontar decan med ngot, testo eller s, annars kan du ju sga farvl till din kompetens
haha nej,det behvs inte det gick bra sist,det klart det kan va annorlunda nu,men jag tror inte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in