2006-07-03, 00:41
Medlem
Jag trodde aldrig argentina skulle förlora mot tyskland,men jag hade mina aningar om att de låg nått skummt bakom den här matchen..o gissa vad...de gjorde de!..hela matchen var "fusk-planerat"....Såg de på Euro-News idag...där några av argentinas spelare hade skrivit en fusklapp till tysklands målvakt..och på den lappen stod de...hur o vart argentinarna skulle skjuta bollen på straffar...så målvakten kunde rädda dom....de här är verkligen skam...antagligen har spelarna blivit mutade med stora summor...för att de e tysklands hemmaplan...allting handlar om pengar nuförtiden..fyfan...vill inte ens kolla på vm mer...va tycker ni om den här situationen?...va tror ni Fifa tänker nu...tror ni inte dom kommer göra nånting åt saken?..för de borde dom göra!
2006-07-03, 01:29
Medlem
NoTruces avatar
Är du hög eller bara dum i huvudet? Kom inte ens på tanken att posta dylik skit utan att backa upp det med rejäla länkar! Det känns ungefär lika troligt som att Astrid Lindgren jammar med Peps Blodsband på Nalen i morgon, och det faktum att du totalt saknar kommateringsförmåga och känsla för hur man skriver en post (ledtråd: INTE både fetstil och kursivering) gör inte saken bättre.
2006-07-03, 08:04
Medlem
hgus1259s avatar
Det var inte argentinarna som visade Lehmann lappen, det var tyskarnas målvaktscoach som hade gått tillbaka 2 år och studerat straffar för alla motspelare, hur de brukar slå etc etc. Och så håller jag med föregående talare...
2006-07-03, 09:41
Medlem
skinner5000s avatar
Tysklands spion hade gjort sitt jobb. Lapparna var två års kartläggning av motståndaren. På vilket sätt är detta fel?

Med dina konspirationsteorier så borde du och Mankan bilada en klubb, ni är ungefär lika världsfrånvända båda två.
2006-07-03, 09:45
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Är du hög eller bara dum i huvudet? Kom inte ens på tanken att posta dylik skit utan att backa upp det med rejäla länkar! Det känns ungefär lika troligt som att Astrid Lindgren jammar med Peps Blodsband på Nalen i morgon, och det faktum att du totalt saknar kommateringsförmåga och känsla för hur man skriver en post (ledtråd: INTE både fetstil och kursivering) gör inte saken bättre.
Instämmer, men var använde han kursivering? Texten var fet och understruken, dock så verkar han ha glömt att kursivera och skriva allt med stora bokstäver. Dessutom var det lite för lite utropstecken. Minst 5 per mening hade varit bättre för min smak.
2006-07-03, 09:49
Medlem
Zog Ruless avatar
Trams. Låser.//mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in