2006-07-02, 20:16
Medlem
Fan, man slutar aldrig att förvånas. Eller man förvånas egentligen knappt längre, för man har fan ta mig hört det mesta nu.

Men enligt denna engelska artikeln så har en kille (en goth) brytit sig in i en gravkammare och sågat av ett huvud på ett lik och skulle göra om den till en bong!
Ni måste läsa detta!
http://www.shoutwire.com/viewstory/18009/Kid_Saws_Off_Corpse_s_Head_To_Make_Bong

En liten fråga bara.. Hurfan skulle han göra den bongen?!
Citera
2006-07-02, 20:19
Bannlyst
Vart fan är världen påväg ?
Citera
2006-07-02, 20:24
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlime
Fan, man slutar aldrig att förvånas. Eller man förvånas egentligen knappt längre, för man har fan ta mig hört det mesta nu.

Men enligt denna engelska artikeln så har en kille (en goth) brytit sig in i en gravkammare och sågat av ett huvud på ett lik och skulle göra om den till en bong!
Ni måste läsa detta!
http://www.shoutwire.com/viewstory/18009/Kid_Saws_Off_Corpse_s_Head_To_Make_Bong

En liten fråga bara.. Hurfan skulle han göra den bongen?!

Ett sånt jävla knäppjon...
Annars så tänkte jag att man kunde ju dra in nån slang i hålet där nackkotorna och nerverna liksom har gått in.
Citera
2006-07-02, 20:45
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Det är ingen ide... Fettet i hjärnan tar upp för mycket THC. Sist gång jag gjorde det blev jag inte ens påverkad.
Citera
2006-07-02, 20:50
Medlem
NoDices avatar
Wow! Vilken skum snubbe! Vilken värld han lever i!
Citera
2006-07-02, 20:58
Medlem
GenericIdlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Det är ingen ide... Fettet i hjärnan tar upp för mycket THC. Sist gång jag gjorde det blev jag inte ens påverkad.
hahaha skönaste

Jo, måste hålla med.. rätt hemskt, hur får man ens iden? Det är säkert någon anti-knark-tomte som ska visa hur knäpp man blir av döds
Citera
2006-07-02, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenericIdler
hahaha skönaste

Jo, måste hålla med.. rätt hemskt, hur får man ens iden? Det är säkert någon anti-knark-tomte som ska visa hur knäpp man blir av döds

Äh, han var inte riktigt klok ju

Men lite intressant tanke att göra en bong av ett kranium.. Tänk er att ta bort allt kött och hjärna så det enbart är ett kranium kvar och sedan ner i någon syra eller något som fräter loss allt mjukt material. Sen kan man täta skallen och fylla den med vatten och sen bara på med kopp och borra hål till en slang och låt den stå på käken!
Citera
2006-07-02, 21:22
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Ett helt rent kranium är väl inte speciellt vattentätt... Tänk dig att du måste sätta dina läppar över ett helt set av tänder, och sen röka genom en jätteöppning i halsområdet. Jag skulle bli lite nojig av att tungkyssa ett lik.
Citera
2006-07-02, 21:24
Bannlyst
Haha, man kan ju undra vad för supergrejer han har rökt!
Citera
2006-07-02, 22:29
Medlem
F-T-Ps avatar
...suck... hahaha. undra om den blir bra?
Citera
2006-07-02, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Ett helt rent kranium är väl inte speciellt vattentätt... Tänk dig att du måste sätta dina läppar över ett helt set av tänder, och sen röka genom en jätteöppning i halsområdet. Jag skulle bli lite nojig av att tungkyssa ett lik.

Underskatta inte ett borr! Ett par välplacerade borrhål i skallen skulle nog kunna göra det till en trevlig liten bong.
Citera
2006-07-02, 22:38
Medlem
F-T-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlime
Underskatta inte ett borr! Ett par välplacerade borrhål i skallen skulle nog kunna göra det till en trevlig liten bong.

Det är vad jag kallar ett riktigt pundhuvud
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in