Citat:
Ursprungligen postat av
Stockholmsjevel
Detta stämmer nog. De allra flesta normala har väl bara nummer de använder inlagda på telefonen annars och så verkar ju inte vara fallet här. Undrar hur många ggr Ts ringt och snackat med Trump på den tiden det numret var aktuellt?
Men jag har ju inte jobbat på samtliga arbetsplatser… Det kanske är vanligt att man får en mobil av chefen där telefonnummer redan är inlagda, låter dock jäkligt konstigt i mina öron.
Det klart att ingenting av vad TS berättar är sant. Flashbacks egna lilla mytoman, som har gjort det till en sport att alltid ha förstahandsuppgifter oavsett vad det än gäller.
Först och främst så tror inte jag att TS har suttit och låtsas-swishat 700 gånger till olika nummer för att kolla om de fortfarande är i bruk.
För det andra så har jag väldigt svårt att tro att något produktionsbolag i Sverige hade en bok för flera år sedan med nummer till 700 olika kändisprofiler. Vad skulle ett sådant syfte vara? Ska man boka en gäst så ringer man managers, agenter eller publicister.
Varför skulle ett svenskt produktionsbolag ha numret till Donald Trump?
TS var beredd att läcka ett nummer men nämnde det inte igen och inte heller gav han oss något nummer.
Ifall TS verkligen har jobbat på ett produktionsbolag så hade han om någon vetat om att ingen journalist i det här landet hade betalat för hans påhittade lista.