2022-08-20, 00:43
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Den idén anammade jag redan när listan var ”ny”. Ringde Aschberg en blöt kväll för att fråga vad i helvete han höll på med men han slängde luren i örat på mig. Provade att ”swisha” honom men numret verkar inte vara i bruk längre.
Hahaha! Helt klart är det så du ska använda listan! Beta av den, en efter en, med härliga väl planerade "hassan"-påringningar till allas glädje. Och så skapar du en tråd här och berättar om alla samtalen.
Citera
2022-08-20, 00:44
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Känns väl mest som att någon vill flexa med sitt jobb och att denne rör sig runt kändisar. Om det skulle vara sant. Vilket det nog inte är!

Detta stämmer nog. De allra flesta normala har väl bara nummer de använder inlagda på telefonen annars och så verkar ju inte vara fallet här. Undrar hur många ggr Ts ringt och snackat med Trump på den tiden det numret var aktuellt?

Men jag har ju inte jobbat på samtliga arbetsplatser… Det kanske är vanligt att man får en mobil av chefen där telefonnummer redan är inlagda, låter dock jäkligt konstigt i mina öron.
Citera
2022-08-20, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Detta stämmer nog. De allra flesta normala har väl bara nummer de använder inlagda på telefonen annars och så verkar ju inte vara fallet här. Undrar hur många ggr Ts ringt och snackat med Trump på den tiden det numret var aktuellt?

Men jag har ju inte jobbat på samtliga arbetsplatser… Det kanske är vanligt att man får en mobil av chefen där telefonnummer redan är inlagda, låter dock jäkligt konstigt i mina öron.

Jag vet inte varför du har dikterat ihop idén om att jag har hämtat numren från en telefon? Jag skrev ju klart och tydligt att det var en lista. Och nej det var ett riktigt skitjobb och absolut inget jag någonsin skulle flexa över. Därav tog jag listan och lite annat smått och gott men det är en annan historia.
Citera
2022-08-27, 14:11
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel

Det klart att ingenting av vad TS berättar är sant. Flashbacks egna lilla mytoman, som har gjort det till en sport att alltid ha förstahandsuppgifter oavsett vad det än gäller.

Först och främst så tror inte jag att TS har suttit och låtsas-swishat 700 gånger till olika nummer för att kolla om de fortfarande är i bruk.

För det andra så har jag väldigt svårt att tro att något produktionsbolag i Sverige hade en bok för flera år sedan med nummer till 700 olika kändisprofiler. Vad skulle ett sådant syfte vara? Ska man boka en gäst så ringer man managers, agenter eller publicister.

Varför skulle ett svenskt produktionsbolag ha numret till Donald Trump?

TS var beredd att läcka ett nummer men nämnde det inte igen och inte heller gav han oss något nummer.

Ifall TS verkligen har jobbat på ett produktionsbolag så hade han om någon vetat om att ingen journalist i det här landet hade betalat för hans påhittade lista.
Citera
2022-10-02, 01:52
Medlem
laxgainss avatar
Jag är väldigt intresserad, skriv till mig på telegram
https://t.me/knarkus
Citera
2026-03-02, 21:10
Medlem
picapicans avatar
En journalist sa till mig en gång att de har vissa knep när de vill få tillgång till kändisars telefonnummer, men det är hemligt. Många har ju skyddat nummer.

Någon som vet hur de bär sig åt? Är mest nyfiken...
Citera
2026-03-05, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
En journalist sa till mig en gång att de har vissa knep när de vill få tillgång till kändisars telefonnummer, men det är hemligt. Många har ju skyddat nummer.

Någon som vet hur de bär sig åt? Är mest nyfiken...

Det finns många metoder. En är denna: Om kändisen gör uppdrag via sitt bolag kan man ofta se mejladress och telefonnummer på fakturan. Om du vet att kändisen gjort ett uppdrag för en offentlig aktör kan du begära ut fakturan och se vad det står på den. En annan är att ringa till kändisens anhöriga och säga att man snabbt behöver komma i kontakt med vederbörande för t ex ett välbetalt jobb. Har kändisen barn kan man testa att kontakta någon förälder till barn i samma klass, för det finns nästan alltid klasslistor med föräldrarnas telefonnummer.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in