2022-08-20, 13:00
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Det fetade gillas!

Men hur länge sen var det? Såg du inte alls plast och annat skräp då?
Min andra länk visar stenmurar som byggs för att sandstranden inte ska erodera ut i havet. Inget du såg då heller?

Det var ca 10 år sedan. Nej på de stora stränderna som jag besökte såg det bra ut. Det enda obehagliga jag kommer ihåg var från en strand, dock inte badstrand nära fiskmarknaden som doftade rätt illa. Tror att avloppsvatten rann ut där. Nej jag såg inga eroderingsskydd. Däremot såg jag äldre- och medelålders vita kvinnor och afrikanska män, dock inte så mycket, de flesta verkade vara normala turister. Samtliga som jag talade med bland svenskarna på mitt hotell var nöjda med sin resa.
Citera
2022-08-20, 13:02
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neida
Hehehehe ...När tråden om Finlands statsminister börjar svalna hittar Flashbacks många incels en ny tråd....
Äsch, du behöver inte bli så purken bara för att du inte kan åka dit i det syftet längre.
Av att ha vandrat på många olika platser kan jag, vara snäll, ge dig tips mot tinderklådan;
Ecuador. Venezuela. Colombia. Argentina. Italien.

Där är var o varannan grabb hängd med en ordentlig drängakuk, om du inte finner vägen ut på landet här hemma i Sverige 👍
Citera
2022-08-20, 14:36
Medlem
Tryggve.Alibabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Men puttimuttan då. Kärringarna åker till Gambia och du vill lagföra dem. Vilket underbart liv du har, helt fantastiskt. Något mer du vill lagföra? Mysigt liv.
Tack för din omtanke.
Citera
2022-08-20, 17:07
Medlem
Så sjukt vanärat haha? någon som har en mamma som åkt ner och vill berätta hur du känner?

ٍِِ
Citera
2022-08-20, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeilSeiGegrust
Varför ska folk åka till Gambia?

Se deras vackra arkitektur?
Deras konst eller fantastiska infrastruktur kanske?
Lyssna på gambianska intellektuella?
Deras enastående kultur?

Kanske gambiansk poesi?
Citera
2022-08-20, 19:39
Medlem
Fy fasen vad pinsamt med svenskar som åker ut och "sexturistar" finns ingen värdighet i det här samhället längre.

Det skapar väldigt dålig karma för vårt land.
Citera
2022-08-20, 21:44
Medlem
Casual-Cultures avatar
Men detta gör dom bara för dom vill ha unga tjejer som kommer ditt på sexturism.
Kärringarna i UK och även i Sverige har ju röstar hit massvis med invandrare så dom behöver ingen sexturism.
Citera
2022-08-20, 23:04
Medlem
Människan har gökat miljoner år . Vilket tjafs om var när och hur det skall gå till .
Citera
2022-08-21, 00:41
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julemand
Människan har gökat miljoner år . Vilket tjafs om var när och hur det skall gå till .
”Miljoner år”

Jösses.

Människan har bara existerat i hundrafemtiotusen år.
Citera
2022-08-21, 03:08
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaidisten
Linda Snecker är i panik nu! Ingen mer lättillgänglig negerkuk!
Haha men lägg av, jag tänkte precis på henne. Typisk gambia-turist. Det här med att gubbar åker itll Thailand och knullar horor vet ju folk om och skrattar åt. Även kärringars Gambia-resor borde få samma höga status i samhället. Dvs jävligt låg.

Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
”Miljoner år”

Jösses.

Människan har bara existerat i hundrafemtiotusen år.
Ca 300k år enligt nya fynd. Men ja absolut inte i några miljoner år....
Senast redigerad av volvo 240 2022-08-21 kl. 03:14.
Citera
2022-08-21, 07:21
Medlem
HasseLabans avatar
Varför det? Ger ju mer pengar till landet. Visst kan man önska kvalitetsturister, men där är konkurrensen hårdare.
Citera
2022-08-21, 14:42
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julemand
Nä, men tillåt den manliga modellen av sexköp också då.

Hade en del kontakt med en kvinna för ett tag sedan men efter att hon nämnde sin "dansresa" till Gambia blev det inget mer. Hon fattade ingenting alls... Jag slapp AIDS i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in