2022-08-18, 23:15
Medlem
Var i butik idag och kortlsaren krnglade. Kvittot som kom ut var helt vitt. Tjejen i kassan sa att kpet mste ha gtt igenom fr annars s piper systemet p ngot stt. Men ngra pengar drogs aldrig frn mitt kort

Jag fick min vara och ett vanligt kassakvitto men inget kortkvitto. Mitt telefonnummer/namn var kopplat till kpet (orkar inte frklara i detalj) i butikens system.

Kommer dom upptcka detta tror ni? Kan dom koppla det till mig och krva pengar i efterhand?

Rr sig om knappt 3 lax.
Citera
2022-08-18, 23:16
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2lekyc001
Var i butik idag och kortlsaren krnglade. Kvittot som kom ut var helt vitt. Tjejen i kassan sa att kpet mste ha gtt igenom fr annars s piper systemet p ngot stt. Men ngra pengar drogs aldrig frn mitt kort

Jag fick min vara och ett vanligt kassakvitto men inget kortkvitto. Mitt telefonnummer/namn var kopplat till kpet (orkar inte frklara i detalj) i butikens system.

Kommer dom upptcka detta tror ni? Kan dom koppla det till mig och krva pengar i efterhand?

Rr sig om knappt 3 lax.

Det kommer dom troligtvis inte, men dom har ett par r p sig att komma p det.
Citera
2022-08-18, 23:17
Medlem
MrMadoffs avatar
Varfr har jag aldrig sn hr tur. Det verkar alltid drabba dom som lider mest moralkval.
Citera
2022-08-18, 23:30
Medlem
Vaxads avatar
Klart att butiken kan upptcka och krva dig p pengar i efterhand. Men antagligen inte srskilt sannolikt.

Om du inte hr ngot nrmsta dagarna r det nog lugnt.
Citera
2022-08-18, 23:35
Medlem
Metaverses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Varfr har jag aldrig sn hr tur. Det verkar alltid drabba dom som lider mest moralkval.
Instmmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in