2022-08-18, 15:06
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Nu har jag inte tvättmaskin så kan inte testa själv. Men vad händer om en zippåse med en femma brunt åker med i tvätten? Hur håller sig formen, går det röka eller förstört?
Citera
2022-08-18, 15:08
Avstängd
Du lär inte bli högare iaf.
Inget kommer hända.
Citera
2022-08-18, 15:10
Medlem
StonedMonkeys avatar
Går att röka, håller formen
Citera
2022-08-18, 15:13
Medlem
Treantprotectors avatar
som svar på frågan ja självklart går det röka så länge biten finns kvar men om det ger bra effekt får någon annan svara på
Citera
2022-08-18, 15:14
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Nu har jag inte tvättmaskin så kan inte testa själv. Men vad händer om en zippåse med en femma brunt åker med i tvätten? Hur håller sig formen, går det röka eller förstört?
Har du tittat på weeds och tänker göra hasch?
Citera
2022-08-18, 15:29
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Har du tittat på weeds och tänker göra hasch?

Varför jag gjorde denna tråd.

Haft en bekant över i några dagar som slaggat på soffan. Och då har det funnits ett par hundra gram som varit hans. Nu när när han inte varit här på några dagar städade jag och fann ett par strumpor som var minna. Jag kände direkt att något låg i dem och jag tog ut cirkus fem gram.

Om han någon gång hade skulle fråga så hade jag bara tänkt säga att den hamnade i tvätten och jag fick slänga det (han får skylla sig som gömmer där jag inte vet om). Samt att det handlar om såpass lite så hade jag aldrig gjort samma sak om det handlade om över 20g.
Citera
2022-08-18, 15:31
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Varför jag gjorde denna tråd.

Haft en bekant över i några dagar som slaggat på soffan. Och då har det funnits ett par hundra gram som varit hans. Nu när när han inte varit här på några dagar städade jag och fann ett par strumpor som var minna. Jag kände direkt att något låg i dem och jag tog ut cirkus fem gram.

Om han någon gång hade skulle fråga så hade jag bara tänkt säga att den hamnade i tvätten och jag fick slänga det (han får skylla sig som gömmer där jag inte vet om). Samt att det handlar om såpass lite så hade jag aldrig gjort samma sak om det handlade om över 20g.

Okej jag förstår. Det som jag skrev var bara på skämt.
Citera
2022-08-18, 15:32
Medlem
Det får lite skum konsistens men annars prima!
Citera
2022-08-18, 15:36
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Okej jag förstår. Det som jag skrev var bara på skämt.

Nejdå jag förstod jag missade bara att låta trevlig 😅
Citera
2022-08-18, 16:01
Medlem
BigFatCones avatar
Dom flesta cannabinoiderna är ju inte vattenlösliga, så jag har svårt att se problemet. Annat än att man kanske får i sig tvätt- och sköljmedel.
Citera
2022-08-19, 08:48
Medlem
bobo909s avatar
Vem fan hade inte lagt biten på tork för att sedan rökas?
Citera
2022-08-19, 10:06
Medlem
Fråga vad fan han hade lagt biten i dina strumpor för. Säg att zippen måste varit öppen och att den åkt ut på något sätt och du var tvungen att tvätta om allting för att det var småbitar överallt, förutsatt att det smular lätt.
Är du säker på att det inte är du som lagt undan det tidigare?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in