2022-08-19, 15:28
Medlem
halaltarzans avatar
Ser att många snöat in på att det skulle vara en kvinna. Men finns det egentligen några heterokarlar inom skönhetsbranschen öht eller är det möjligen lesbiskt sex det handlar om?
Citera
2022-08-19, 15:42
Medlem
XtraXs avatar
Arne Hegerfors är ju lite snurrig bör vara ett säkert kort.
Citera
2022-08-19, 15:57
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
En av mina väninnor umgicks med Carolina och hennes exman innan de separerade. OBS att det jag skriver nu är obekräftat och du får ta det som du finner lämpligt.

Enligt uppgift då, så är Carolinas aptit på det sexuella helt utan begränsningar, den mannen som hon skulle kunna vara nöjd med i ett monogamt förhållande är ännu inte född.

Som sagt får du ta detta som du själv vill, jag för min del har ingen aning om vad jag ska tro.

Det står i Stoppa Pressarnas artikel att personen varit gift länge. Tycker du det stämmer in på Neurath?
Citera
2022-08-19, 16:16
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Det står i Stoppa Pressarnas artikel att personen varit gift länge. Tycker du det stämmer in på Neurath?

Det var därför som jag var noga med att skriva obekräftat. Kan man lita 100 % på stoppa pressarna?
Citera
2022-08-19, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Det var därför som jag var noga med att skriva obekräftat. Kan man lita 100 % på stoppa pressarna?

Du kan inte lita på någon media till 100%
Citera
2022-08-19, 18:01
Medlem
2215s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Då hade det stått tv4- stjärnan ditt pucko
Fast om du läser inlägget jag citerade så kanske du förstår sammanhanget jag föreslog Casper Janebrink i... men eftersom du verkar lite efterbliven ska jag förklara för dig:

Användaren jag citerar lägger fram att Fredrik Federley och Dan Eliasson båda blivit avslöjade av StoppaPressarna, sen letar h*n i minnet efter någon mer, och där kommer jag in och föreslår Casper Janebrink, eftersom jag vill minnas att hans otrohetsskandal avslöjades av StoppaPressarna. Alltså föreslog jag inte Casper Janebrink som SVT-stjärnan som den här tråden handlar om.

Hängde du med den här gången?
Citera
2022-08-19, 18:07
Medlem
Jag tippar på André pops. Tänkte först på Sanna Nielsen men hon är inte gift.
Citera
2022-08-19, 20:46
Medlem
C lok kanske
Citera
2022-08-19, 20:49
Medlem
Sqrbankens avatar
Roligaste hade varit om det är meterologen Per-Erik om han fortfarande är en del av laguppställningen (ser sällan TV). Ser framför mig hur han i kåtslagen ångest rättar till glasögonen och halar upp pitten framför praktikanten innan krullet börjar gunga.
Citera
2022-08-19, 20:51
Medlem
C lok kanske
Citera
2022-08-19, 20:56
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
C lok kanske
Menar du Kristian Luuk? Han är inte gift.
Citera
2022-08-19, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Roligaste hade varit om det är meterologen Per-Erik om han fortfarande är en del av laguppställningen (ser sällan TV). Ser framför mig hur han i kåtslagen ångest rättar till glasögonen och halar upp pitten framför praktikanten innan krullet börjar gunga.

Hahaa, fan va kul om det var väder-krullet Päääer Eerik...Bäääh!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in