2022-08-17, 22:21
Medlem
SKAEGRs avatar
"Panelen hjälper de tävlande att svara på frågan, men kan de avgöra om panelens svar är sant eller om dom bara driver?"

Så tanken är att man ska sitta med en dumstrut på huvudet, bli lurad, skämmas och sitta och le skamset åt det hela?
Citera
2022-08-17, 22:32
Medlem
MosesMetares avatar

Jag är en stor anhängare av SVT och tycker verkligen att de behövs som motvikt till all det kommersiella skräpet som finns i övrigt...men ibland gör de det verkligen svårt att försvara dem.
Detta är en så otroligt korkad programidé att man tappar hakan.

Den enda minimala trösten är ju att detta program kommer att bli lika kortlivat som vissa andra av SVTs mindre lyckade idéer. Någon som minns "Rena natta" nuförtiden?
Citera
2022-08-17, 22:33
Medlem
FuckSnakePlisskens avatar
Låter osmakligt. Det kommer jag inte titta på. Jag har inte betalt tv licens en enda gång i mitt liv, men nu tvingas man alltså bidra till den här skiten. Svenskar behöver inte lära sig nått om invandrare. Det är inte vi som invandrat till ett nytt land.
Citera
2022-08-17, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSnakePlissken
Låter osmakligt. Det kommer jag inte titta på. Jag har inte betalt tv licens en enda gång i mitt liv, men nu tvingas man alltså bidra till den här skiten. Svenskar behöver inte lära sig nått om invandrare. Det är inte vi som invandrat till ett nytt land.
Ju det går åt båda hållen!!

Vi vet redan allt om er svenskar nu är det eran tur lära sig 😀
Citera
2022-08-17, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Ju det går åt båda hållen!!

Vi vet redan allt om er svenskar nu är det eran tur lära sig 😀
Jag är inte ett dugg intresserad och du vet inte ett skit.

Jag kan en hel del dock.
Citera
2022-08-17, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MosesMetare

Jag är en stor anhängare av SVT och tycker verkligen att de behövs som motvikt till all det kommersiella skräpet som finns i övrigt...men ibland gör de det verkligen svårt att försvara dem.
Detta är en så otroligt korkad programidé att man tappar hakan.

Den enda minimala trösten är ju att detta program kommer att bli lika kortlivat som vissa andra av SVTs mindre lyckade idéer. Någon som minns "Rena natta" nuförtiden?

Det är samma undervisande ton som DDR hade - vilket är väldigt konstigt eftersom Sverige inte är en kommunistisk lydstat...
Citera
2022-08-17, 22:49
Medlem
Citat:
Jag är inte ett dugg intresserad och du vet inte ett skit.

Jag kan en hel del dock.
Jag bott i massa år jobbat med svenskar osv så självklart kan jag allt om er 😀

Du kan bara vad du läst här på Flashback och sett på tv4 nyheterna 🤣
Citera
2022-08-17, 22:55
Medlem
Citat:
Jag bott i massa år jobbat med svenskar osv så självklart kan jag allt om er 😀

Du kan bara vad du läst här på Flashback och sett på tv4 nyheterna 🤣
Haft kurdisk flickvän och två iranska. En chilenska, en colombianska. Jo, jag kan. Även andra nationaliteter. En från Togo till och med. Hehehe. Och bara för att du tror dig kunna saker om svenskar så förväntar du dig att jag beter mig som random svensk? Nej du.

Jag är fortfarande inte intresserad av SVTs smörja och integrationsprogram. Jag hatar propaganda. Jag hatar när media vill få mig att tycka och tänka på ett visst sätt. Jag sätter mig på tvären om man säger så.
Citera
2022-08-17, 23:04
Medlem
Citat:
Haft kurdisk flickvän och två iranska. En chilenska, en colombianska. Jo, jag kan. Även andra nationaliteter. En från Togo till och med. Hehehe. Och bara för att du tror dig kunna saker om svenskar så förväntar du dig att jag beter mig som random svensk? Nej du.

Jag är fortfarande inte intresserad av SVTs smörja och integrationsprogram. Jag hatar propaganda. Jag hatar när media vill få mig att tycka och tänka på ett visst sätt. Jag sätter mig på tvären om man säger så.
Nej det handlar att alla har fördomar mot andra så när man träffas kanske ändrar man sin åsikt eller inte 😀
Citera
2022-08-17, 23:06
Medlem
Citat:
Nej det handlar att alla har fördomar mot andra så när man träffas kanske ändrar man sin åsikt eller inte 😀
Jag har inga fördomar. Jag vet hur det funkar. Jag har tillräcklig insyn kan jag lova dig. Har umgåtts mycket med invandrare.
Citera
2022-08-17, 23:09
Medlem
Citat:
Jag har inga fördomar. Jag vet hur det funkar.

Har du inte flera anekdotiska bevis ? Så att vi riktigt kan sätta oss in i din vardag?
Citera
2022-08-17, 23:14
Medlem
Citat:
Jag har inga fördomar. Jag vet hur det funkar. Jag har tillräcklig insyn kan jag lova dig. Har umgåtts mycket med invandrare.
Pleaase tell 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in