Nu r man fan helt salig! Vilket fantastiskt resultat och sttet man genomfr matchen p. Hade ngon sagt till mig fr drygt tre veckor sedan att vi skulle vinna fem matcher i rad ute i Europa s hade jag skrattat t det. Nu har Djurgrden gjort det. Vi fr ocks en vldigt bra utdelning p bollar som gr p ml. I dessa fem matcher har DIF haft 28 bollar p ml och gjort 13 ml. Nstan varannan boll gr in.
APOEL var smre n jag trodde. Om det var underskattning frn deras sida, konstgrs, fr f matcher mot bttre motstnd n vad de mtt hittills r svrt att sga. Nu ska vi nd inte g hndelserna i frvg. Man mste knyta ihop scken ocks.
Det syntes dock direkt nr vr ordinarie startelva och speciellt mittfltet spelar. Eriksson, Finndell och Schller har en annan tyngd ihop. Tv gula p Schller var olyckligt men det fr man leva med i returen. Undrar hur det kommer att se ut mot Varberg p lrdag efter den hr urladdningen?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!