2022-08-16, 20:49
Medlem
Snabbalirarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Jag levde som backpacker under många år.
Då i vissa backpacker hem, så hämtade folk diverse matlådor som kastas från butiker för att utgångstiden gått ut.
Men maten var ok.

Jag tror det är möjligt att det är bättre än vad det låter som här.

Risken att barnet tar skada om 20 år pga av gammal porr är är nog inget att oroa sig över nu.

Ja men att härja runt sådär och äta ur soptunnor med en 1 åring också, det säger ju sig självt att det inte är bra.

Sen tror jag nog att barnet kollar porr tidigare än så och då ser sin egen mamma hora runt, fyfan jag kan inte ens tänka tanken att behöva se det
Citera
2022-08-16, 20:56
Medlem
FuckSnakePlisskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
tyckte den var ganska naturlig. däremot så scrollar du lite så ser du att den jag förmodar är pappan figurerar i snart sagt alla bilder det finns olika kvinnor i.
Skrattet ser hysteriskt ut. Alltså på gränsen till inte frisk. Ja, pappan har nog byggt upp sitt lilla harem och fungerar som ledare a la Charles Manson. Så narcissister är den sortens människor ibland. Helt sant.
Citera
2022-08-16, 21:41
Medlem
Snabbalirarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Degenererade losers som garanterat kommer traumatisera sina barn totalt. Snart vill de väl börja tjäna pengar på småttingarna på ett eller annat vis också.

Jag är i regel emot soc, men detta verkar vara ett undantagsfall där det antagligen skulle vara bättre för barnen att komma till en fosterfamilj.

Ja precis det är väll inte helt osannolikt att de drar in ungen i deras porr värld också. De borde kolla till barnet och ett omhändertagande vore nog på sin plats
Citera
2022-08-17, 06:46
Medlem
Det är ju den där killen som knullade med björkar i Outsiders, kul att se att det går "bra" för honom
Citera
2022-08-17, 10:02
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Det är ju den där killen som knullade med björkar i Outsiders, kul att se att det går "bra" för honom
han har ju brud och det måste ses som ett mirakel, att hitta någon som vill leva lika sunkigt som du
Citera
2022-08-17, 12:58
Medlem
fixxxers avatar
Omhäbderta barnet innan det råkar illa ut! Dessa lowlifes kansle är så jävla vördelösa att de skulle göra saker mot sitt barn mot betalning...
Citera
2022-08-17, 17:23
Medlem
Snabbalirarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
han har ju brud och det måste ses som ett mirakel, att hitta någon som vill leva lika sunkigt som du

Det finns tjejer till allt
Citera
2022-08-18, 15:08
Medlem
Var inte det här gänget med i något reportage i en tidning relativt nyligen? Vill minnas att den där jesusfiguren och en annan kille sprang runt bland några sanddyner för fotografering och pumpade varann i en grop, vilket journalisten inte riktigt hade planerat för.

Edit: Det är säkert just det där reportaget förstås, såg inte att det var från i vintras
Senast redigerad av snasavglas 2022-08-18 kl. 15:20.
Citera
2022-08-18, 19:54
Medlem
JamesFs avatar
Vilket vidrigt patrask
Citera
2022-08-18, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Ah, den filuren.

Citat:
Hos Mathias finns inga planer på att sluta leva som luffare. Han har däremot planer på att utveckla strippandet ännu mer och flytta till varmare breddgrader.
– Jag vill flytta ner till någon söderhavsö och leva naket och fritt med naturen. Drömmen är att bli megakänd strippa i Vegas och sedan leva i naturen halva året. Jag har valt att leva så här i resten av mitt liv.

Hur går din kristna tro ihop med dina strippdrömmar?
– Jag jobbar med min egen tro. Jag kan be gud om sex, jag kan be om njutning. Jag vill stå för en råare tro. Man behöver inte vara nykter för att be.

Vad säger dina föräldrar om ditt val att leva så här?
– Jag träffade mamma på mors dag. Hon blev jätteglad. De tycker om mig och tycker om det jag gör men vill att jag ska vara hälsosam.

Bajsar du alltid utomhus?
– Jag gillar att göra det. Jag gjorde det flera gånger i går. Det är mer ekologiskt. Du planterar ju tillbaka det du ätit. Sedan är det skönt att dra en granpinne mellan skinkorna. Man drar medhårs, inte mothårs. Du borde testa någongång.
Citera
2022-08-18, 20:26
Medlem
Trakessons avatar
”Sedan är det skönt att dra en granpinne mellan skinkorna. Man drar medhårs, inte mothårs. Du borde testa någongång.”

Han måste väl mena medbarrs, inte motbarrs?
Granar har ju inget hår, så för att vara en naturmupp verkar han inte särskilt insatt i flora och fauna.
Citera
2022-08-19, 02:10
Medlem
Cykelstalls avatar
Att dumsper Dive el vad fan det kallas är inte så illa, Det är väldigt mycket mat som slängs som går att äta. Så länge det slängs med för packning runt ser jag inte något problem i äckelhet. Kanske om någon hemlös har använt soptunnan el containern som skithus .

Men var porr något att ha? Var det någon bukkake?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in