2022-08-16, 12:40
Medlem
SKAEGRs avatar
Tjenamors!

Igr kvll s tittade jag p de tv frsta avsnitten av Prehistoric Planet och det var 82 minuter av ren njutning.
Det var episkt och mysigt p en och samma gng och alltihop berttat av David Attenborough, i vanlig ordning.
CGI'n tycker jag hll vldigt god kvalit ocks.

Kan helt enkelt starkt rekommendera serien.

/SKGR
Citera
2022-08-16, 13:00
Medlem
Nice sg trailern p den fr ngra mnader sedan.
Kan ses hr t.ex. https://playerwatchlm43.xyz/shows/pl...9#S1-E1-173967 ska kolla in. (Lookmov2.to)
Citera
2022-08-16, 13:03
Medlem
Tack fr tipset shr p semesterdag #2. Ssongen p vg ner!
Citera
2022-08-16, 15:26
Medlem
TheJackets avatar
Intressant! Tack fr tipset!

Visst har det gjorts en annan liknande serie fr massa r sen? Men en annan snubbe dr han gr omkring som att det vore en vanlig naturdokumentr och ltsas som att han verkligen ser dinosaurierna
Citera
2022-08-16, 17:14
Medlem
SKAEGRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Intressant! Tack fr tipset!

Visst har det gjorts en annan liknande serie fr massa r sen? Men en annan snubbe dr han gr omkring som att det vore en vanlig naturdokumentr och ltsas som att han verkligen ser dinosaurierna

Ingen orsak.

Det finns en serie som heter "Walking With Dinosaurs", vet inte om det r just den men det lter ju som det...
Hller nu tummarna fr fler sdana hr serier med frhistoriska bestar t.ex.(mammutar etc.)
Citera
2022-08-16, 17:31
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKAEGR
Ingen orsak.

Det finns en serie som heter "Walking With Dinosaurs", vet inte om det r just den men det lter ju som det...
Hller nu tummarna fr fler sdana hr serier med frhistoriska bestar t.ex.(mammutar etc.)

Den r det! Skall ha den p dvd i nn lda nnstans!

Ja det hoppas jag med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in