2024-05-06, 21:24
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Brukar inte gå på Donken men äter jag burgare äter jag gärna småburgare och inga frites. Tre småburgare och en lightläsk. Vad kostar en liten burgare idag? Brukar mest äta på BK.

15kr tror jag en enkel cheeseburgare kostar. Brukar alltid köra trippel cheese de få gånger jag äter på donken. Den kostar idag 40kr, för ett par år sedan kostade den 25kr. 50kr för två trippel cheese och en stor vatten var perfekt på väg hem från krogen, det var tider det
Citera
2024-05-06, 21:53
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
15kr tror jag en enkel cheeseburgare kostar. Brukar alltid köra trippel cheese de få gånger jag äter på donken. Den kostar idag 40kr, för ett par år sedan kostade den 25kr. 50kr för två trippel cheese och en stor vatten var perfekt på väg hem från krogen, det var tider det

Låter så trevligt.
Citera
2024-05-07, 21:46
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Jag kommer ihåg när menyerna kostade 35;- styck. På den tiden tyckte jag att det var dyrt som satan, när dom höjde priset till 40;- på alla menyerna.

Sedan dess har priserna bara gått uppåt. Under den sista perioden jag åt där, kostade menyerna strax över 100-lappen. Sedan slutade jag äta på Donken och då har prisökningen inte påverkat mig alls. Att folk fortsätter betala för den dåliga maten idag, med de nya mycket högre priserna är nästan lite svårt att ta in.
Citera
2024-05-21, 13:17
Medlem
Lennart.Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
18 kronor via McDonalds app. Inte så konstigt att det blir dyrare om någon skall köra hem maten.

Ah kan va bra att ha i åtanke nästa gång man väljer att beställa maten via foodora. Maten är betydligt dyrare via foodora plus att dom tar ju en utgift sen för att köra ut den
Citera
2024-06-08, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Jag köper ofta ett par hamburgare för 10 kr styck på McDonalds. Det gjorde jag även igår. Idag hade de höjt priset till 13 kr! Är det bara min McDonalds som fått för sig att göra denna hutlösa höjning eller är 13 kr det nya priset över hela landet?
13 spänn är ju ännu ett bevis på vad det är för skräp dom säljer till lågintelligenta som tycker det är så gott.
Citera
2024-06-08, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ottoskorvar
13 spänn är ju ännu ett bevis på vad det är för skräp dom säljer till lågintelligenta som tycker det är så gott.

Tycker du också det är för dyrt?
Citera
2024-06-08, 14:03
Medlem
Citat:
Tycker du också det är för dyrt?
Dyrt för det skräpet.
Citera
2024-06-08, 14:13
Medlem
Citat:
Dyrt för det skräpet.
Skräp? Nej. Svenskt nötkött av god kvalitet. Men du är väl vegan.
Citera
2024-06-08, 14:18
Medlem
Citat:
Skräp? Nej. Svenskt nötkött av god kvalitet. Men du är väl vegan.
Nä jag äter kött men bara det allra finaste. Du har väl aldrig ätit nått av "kvalitet"
Citera
2024-06-08, 14:25
Medlem
Citat:
Nä jag äter kött men bara det allra finaste. Du har väl aldrig ätit nått av "kvalitet"

Malt nötkött från Sverige håller en mkt jämn kvalitet. Frågan är bara vilken styckningsdetalj du maler från och hur du sedan tillagar/kryddar det. Det märks att du inte har en aning om nötuppfödning och slakt. Visst kan det vara gott med en burgare på AG, men om du tror att du får i dig kött som är överlägset sett till näringsintag jämfört med Macdonalds så blir du besviken.
Citera
2024-06-08, 14:52
Medlem
brianmolkos avatar
Har andra som Jureskog, Brödernas, Bastard enklare burgare ?
Citera
2024-06-08, 16:02
Medlem
Arons avatar
Citat:
Malt nötkött från Sverige håller en mkt jämn kvalitet. Frågan är bara vilken styckningsdetalj du maler från och hur du sedan tillagar/kryddar det. Det märks att du inte har en aning om nötuppfödning och slakt. Visst kan det vara gott med en burgare på AG, men om du tror att du får i dig kött som är överlägset sett till näringsintag jämfört med Macdonalds så blir du besviken.

varför skulle han bli besviken du konsumerar kött från mcdonalds som går under beteckningen cafu kött Concentrated Animal Feeding Operations

https://kellythekitchenkop.com/what-is-a-cafo/

sämsta möjliga skit ur alla aspekter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in