• 1
  • 2
2022-08-22, 00:24
Medlem
Vad kvinnor "brukar" är som du säkert förstår svårt att svara på, eftersom kvinnor inte är någon homogen grupp.

Kvinnor som njuter av mäns njutning, manliga kroppar och manlig sexualitet kan naturligtvis uppskatta bögporr, eller små läckra runkfilmer, andra kvinnor är mer inne på sin egen kvinnliga lust och njutning och kan uppleva bögporr&manligt sex som helt ointressant eller till och med obehagligt eller skrämmande.
Citera
2022-08-22, 01:10
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForumsHack
varför är hetero kvinnor okej med att göra lesbisk porr men inte heterosexuella män med män?kanske det finns en biologisk orsak?
Det finns en massa hetero-män som gör bögporr för pengarna, iaf enligt de dokumentärer och liknande jag har sett. Sen är det väl enklare att göra lebbporr, eftersom du inte behöver ta något i röven.

OnT: Jag kan ju inte svara för alla kvinnor men om jag ska se på porr (vilket händer väldigt sällan) så föredrar jag bögporr. Det gäller även sexnoveller.
Citera
2022-08-22, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dontcopymyname
Väldigt många män, kanske dom flesta går ju igångg väldigt mycket på lesbisk porr, så jag undrar; brukar kvinnor gilla bögporr?
Nej.
Citera
2022-08-22, 02:15
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Det finns en massa hetero-män som gör bögporr för pengarna, iaf enligt de dokumentärer och liknande jag har sett. Sen är det väl enklare att göra lebbporr, eftersom du inte behöver ta något i röven.

OnT: Jag kan ju inte svara för alla kvinnor men om jag ska se på porr (vilket händer väldigt sällan) så föredrar jag bögporr. Det gäller även sexnoveller.

Då är de nog inte hetero utan bisexuella. Jag som hetero man skulle aldrig kunna ha sex med andra män för pengar om det så handlade om enorma summor. Det hade helt enkelt inte gått att bli upphetsad utan man hade blivit extremt äcklad och avtänd, oavsett hur mycket pengar man erbjudits.
Citera
2022-09-26, 20:52
Medlem
Definitivt.
Citera
2023-03-04, 23:04
Medlem
LaToyas avatar
Ja, det gör jag!
Citera
2023-03-04, 23:29
Medlem
Chockade en tjejkompis genom att berätta att jag kollat på cowboy gay sex. I Family Guy fanns en låt om det så jag blev nyfiken. Googlade. Sen berättade jag för henne vad jag kollat på. Hon blev allvarlig en stund. Som jag nyss kommit ut ur garderoben. Förklarade skrattande att det var ett skämt.
Citera
2023-03-05, 01:07
Medlem
Jormapormas avatar
Nej jag tycker det är så osexigt. Känner dock en tjej som gillade det men är ganska övertygad på att det är ovanligt.
Citera
2023-03-05, 01:09
Medlem
Svavelbryggas avatar
Jag känner en tjej som gillar bögporr, därför gillar nog alla tjejer bögporr.
Citera
2023-03-05, 01:16
Medlem
Jag som är asexuell och kan ändå ha sex, inte för det intima utan för att få och ge njutning. Jag kan gå igång på väldigt varierande porr, sålänge de faller inom mina fantasier och att ena eller gärna bägge njuter.

Men att generalisera är nog helt fel. Det beror på läggning och fantasier.

Ts, hur skulle du motivera varför killar tänder på två tjejer? Är det en fantasi? Skulle du vilja vara killen istället för ens tjejen? Isåfall har du svaret där. Det är en fantasi.

För mig, att se två tjejer eller två killar ha sex som faller utanför min fantasi är helt värdelöst. Jag tänder på killar, men kan gå igång på lesbisk porr genom att de ger varandra njutning, en njutning jag vill ha. Inte för att jag går igång på det kvinnliga könsorganet. Lika med bögporr, gör de något jag önskar att någon gör med mig blir jag kåt, oavsett om bägge har en penis.

Att säga att jag är bög eller lesbiskt på grund av det är fel. Jag skulle aldrig ha sex med någon av samma kön.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in