• 2
  • 3
2022-08-14, 21:41
Medlem
godboys avatar
Jag kan inte fatta varför ni väntar till sista möjliga dagen. Det ni rapporterar är ju det ni haft för er i föregående månad (juli) så varför inte rapportera det den 1:e, 2:a eller 3:e?
Citera
2022-08-14, 21:41
Medlem
LastCaLLForALcohoLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback.power.1
Löst! Nu har de skrivit på deras sida att sista dagen är imorgon 15e.

Nice!

Skönt att det ordnade sig, imorgon så får det väl igång hemsidan igen, jobbigt när det strular med viktiga grejer, men oftast så lär man sig av detta, lika om man glömmer nycklar och plånbok och mobil hemma eller dylikt, då tänker man och kollar oftast en extra gång att har jag dessa med mig nu?

mvh/
Citera
2022-08-14, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag kan inte fatta varför ni väntar till sista möjliga dagen. Det ni rapporterar är ju det ni haft för er i föregående månad (juli) så varför inte rapportera det den 1:e, 2:a eller 3:e?

Fråga arbetsförmedlingen varför man ska rapportera mellan 1a och 14e.
Varför inte bara 1a?
Citera
2022-08-14, 21:44
Medlem
Citat:
Ska lämna aktivitetsrapportering på arbetsförmedlingen idag. Det är sista dagen. Men när jag ska försöka logga in står det

Måste ju lämna det idag. Kommer de hinna lösa det eller kommer det komma nått meddelande snart där de förlänger rapporteringen till 15-16 augusti (för ibland brukar de förlänga det)

Lite stressigt nu då det är sista dagen och inga meddelande om förlängning finns på deras sida.

Funkar det för er att logga in på arbetsförmedlingen?

Skicka en mail med rapporten till din handläggare. med liite tur kommer det att godtas. Och i varje fall, blir det svårare att stänga av dig eftersom du inte rapporterat...

Hinner du inte skriva färdigt idag; berätta om felmeddelandet; och dagen efter; mail med rapporten.

vidare, jag har för mig att det GÅR att lämna in på formulär. Gäller bara att få tag i formuläret.
Citera
2022-08-14, 21:44
Medlem
godboys avatar
Citat:
Fråga arbetsförmedlingen varför man ska rapportera mellan 1a och 14e.
Varför inte bara 1a?
Varför vänta och nu få den stress du och många andra känt, helt i onödan? Visst håller jag med om att det ska fungera fram till den 14:e om det är sagt så, men varför vänta? Känns bara onödigt. Du kan ju göra det på mobilen vart du än är.
Citera
2022-08-14, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AcS
Skicka en mail med rapporten till din handläggare. med liite tur kommer det att godtas. Och i varje fall, blir det svårare att stänga av dig eftersom du inte rapporterat...

Hinner du inte skriva färdigt idag; berätta om felmeddelandet; och dagen efter; mail med rapporten.

vidare, jag har för mig att det GÅR att lämna in på formulär. Gäller bara att få tag i formuläret.

Det är löst! 15e är sista datum!
Citera
2022-08-14, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Varför vänta och nu få den stress du och många andra känt, helt i onödan? Visst håller jag med om att det ska fungera fram till den 14:e om det är sagt så, men varför vänta? Känns bara onödigt. Du kan ju göra det på mobilen vart du än är.

Jag älskar stress, får en liten kick när rapporten blir inskickad sista minuten, sista dagen.
Citera
2022-08-14, 21:56
Medlem
Bara att be för att sidan fungerar igen imorgon.
Kommer inte kunna stå i kö och har också en chans innan det blir 12 mån avstängning (stämplar 20%)
Citera
2022-08-14, 23:29
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Det är löst! 15e är sista datum!

Sista dagen är vad jag vet alltid på en arbetsdag om den 14 är på en helgdag.
Citera
2022-08-15, 15:36
Medlem
Treantprotectors avatar
där hade jag förbannat tur hade helt glömt bort datumet så ser ja att det är förlängt tills idag

dags att söka några jobb då som man ändå inte får så man slipper jobba
Citera
2022-08-15, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treantprotector
där hade jag förbannat tur hade helt glömt bort datumet så ser ja att det är förlängt tills idag

dags att söka några jobb då som man ändå inte får så man slipper jobba

Va bra! Tur för dig!

17e augusti är det senaste denna månad!

Citat:
Aktivitetsrapporteringsperioden är förlängd till och med 17 augusti
På grund av de tekniska problem som pågått under helgen har det beslutats att månadens aktivitetsrapporteringsperiod förlängs till och med onsdag den 17 augusti.
Problemet ska nu vara löst och det går åter igen att aktivitetsrapportera
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in