2021-08-13, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tedbundy
Kommer man med grova anklagelser som Goleri bör man ha det torrt om fötterna.

Då skall åtminstånde läggas upp en FUP för annars är det bara Skvaller/Förtal.

Det är väl nästan lika myckert goleri och har exakt 0 i nyhetsvärde, då berörda som behöver veta vet om det vet det 100% av gångerna. Detta snack är vardag på kåken där folk som själva har en tvivelaktig bakgrund försöker flytta fokus.

Läs rubriken en gång till så förstår du kanske att just skvaller är helt okej i den här tråden.
Citera
2021-08-31, 07:51
Medlem
Vem var denne Hassan Sidibaba?
https://herrtidning.wordpress.com/20...rnen-att-doda/
Vad hade han för klubb, var det en seriös kampsportsklubb?
Citera
2021-09-02, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Vem var denne Hassan Sidibaba?
https://herrtidning.wordpress.com/20...rnen-att-doda/
Vad hade han för klubb, var det en seriös kampsportsklubb?

Har för mig att klubben han hade låg under Åhléns i Skärholmen under slutet av 80-talet. American Fullcontact Karate körde de (typ kickboxning) vill jag minnas. Seriös, var den väl inte, men det var många klubbar i Stockholm under den tiden som körde samma stil.
Citera
2021-09-05, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasher
Har för mig att klubben han hade låg under Åhléns i Skärholmen under slutet av 80-talet. American Fullcontact Karate körde de (typ kickboxning) vill jag minnas. Seriös, var den väl inte, men det var många klubbar i Stockholm under den tiden som körde samma stil.

Fan vad kul att du minns det där. Kul läsning! Vet du vad som hände med honom? Lever han?
Citera
2021-09-07, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Fan vad kul att du minns det där. Kul läsning! Vet du vad som hände med honom? Lever han?

Jag tror att han lever och mår bra, vet att han höll på med bodybuilding ett tag. Tyvärr inte större koll än så.
Citera
2021-09-07, 11:24
Medlem
kolasnorens avatar
Ja hallå ja!!
Tänkte bara berätta om en redig kriminell buse på 80-talet.
Han hette Tommy och var bosatt i Svedala. Han gjorde en jävla massa bus!
T.ex lade han pruttkudde under stolar, gjorde kalonggreppet och knivhög sin flickvän med 20 knivhugg i bröstet.
Citera
2021-10-09, 10:06
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackabajsare
Jo, jag vet om att min polare Peter Siren och Lantzen var statister i den filmen, tror de fick aaka ner till Sudafrika och spela nassar i en film ocksaa eftersom de saag raett grymma ut i hjaelm och uniform. Ingen aning om vad de gor idag men hangde en hel del med Siren i borjan och mitten pa -90 talet.
MYCKET sen replik men visste du att Sirén gick bort för några år sen?
Citera
2021-10-10, 07:01
Medlem
Rackabajsares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
MYCKET sen replik men visste du att Sirén gick bort för några år sen?

Ja. I Värmland. Hans liv tog ju en tråkig törn för ca 20 år sedan och sedan slutade det tragiskt i de värmländska skogarna. Väldigt tråkigt. Peppe skall egentligen inte vara nämnd i den här tråden då han inte var kriminell men han var ett original och kändis från 80talet.
Senast redigerad av Rackabajsare 2021-10-10 kl. 07:05.
Citera
2021-10-27, 14:45
Medlem
Var håller Matte Palm hus? Följde honom på instagram men han stängde ner den för några år sedan. Han verkade vara en skön lirare.
Citera
2021-10-27, 19:35
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armandooo
Var håller Matte Palm hus? Följde honom på instagram men han stängde ner den för några år sedan. Han verkade vara en skön lirare.
Undrar jag med. Han va så jävla glad och positiv.
Kan det vara knas med dottern och mamman till dottern?
Citera
2021-11-07, 21:58
Medlem
halaltarzans avatar
Hittade den här gamla filmen av en slump från en tävling mellan Ch@gos och Th@bos elever, ser ut att vara från början av 80-talet. Blev en liten nostalgitrip minst sagt, dock en lite sorglig sådan.

https://www.youtube.com/watch?v=JMAsDy3y2lc
Senast redigerad av halaltarzan 2021-11-07 kl. 22:37.
Citera
2021-11-08, 10:03
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Hittade den här gamla filmen av en slump från en tävling mellan Ch@gos och Th@bos elever, ser ut att vara från början av 80-talet. Blev en liten nostalgitrip minst sagt, dock en lite sorglig sådan.

https://www.youtube.com/watch?v=JMAsDy3y2lc

Någon som känner igen några fighters?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in