Flashback bygger pepparkakshus!
2009-07-04, 18:00
Bannlyst
Nån här som minns Sammy? en stor bodybuilder som rörde sig mycket i stan på klubbarna. Yugge men inte så lång men var jävligt bred, hörde att han blivit jävligt smal på senare år..
Citera
2009-07-05, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fury100
Med anledningen av Johans hastiga bortgång vänner,polare som vill gå på begravningen skicka ett pm till mej så får ni ett mobilnummer SMSa antalet personer som kommer senast 18 juni.
Begravningen äger rum torsdag den 25 juni kl.11.00 i västerhaninge kyrka.

mycket trakiga nyheter, har inte sett han pa ar... minns han som en av de roligaste och coolaste personer jag kande. Valdigt synd med allt som hande Johan, infektionen i hjartat sedan skjuten och sedan Niclas hans "nara van"...etc

Hur var begravningen? mycket folk? Var hans gamla vanner dar?
Sjukdom, sjalvmord eller olycka? Mycket tacksam om du kunde upplysa mig, har eller genom pm..

Vila i frid min van!
Citera
2009-07-05, 23:20
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analyst
mycket trakiga nyheter, har inte sett han pa ar... minns han som en av de roligaste och coolaste personer jag kande. Valdigt synd med allt som hande Johan, infektionen i hjartat sedan skjuten och sedan Niclas hans "nara van"...etc

Sjukdom, sjalvmord eller olycka? Mycket tacksam om du kunde upplysa mig, har eller genom pm..

Vila i frid min van!
Har frågat tidigare men inte fått ngt svar, bodde han inte i Thailand under ett par år?
Han hade ju problem med droger och mådde dåligt med att försöka sluta med dom.
Citera
2009-07-11, 17:40
Medlem
Tjerk.Plekkers avatar
Citat:

Vila i frid min van!
Schysst snubbe, absolut.
Många av de ca 150 på begravningen var gamla vänner, även HA var representerade.
Kroppen pallade inte med hans hårda leverne längre, organkollaps kallas det tydligen. Kanske var det ett utdraget självmord, vem vet vad Johan tänkte innerst inne. Hans gamle vän Leffe var i alla fall med honom när det hände vilket känns bra.
Citera
2009-07-11, 20:54
Medlem
Rackabajsares avatar
Citat:

Vila i frid min van!

Vem var Niclas?
Citera
2009-07-16, 07:30
Medlem
Hannibaliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Dabaiovic eller? Han bodde senast i Södertälje

Nää det är inte samma gubbe vi tänker pa!!Jag tänker pa Miso Djordjevic bodde pa Varby Gard
Citera
2009-07-18, 14:06
Medlem
Daimens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camelix
Roger Åsheim??? "Tuff kille från Alby-Hallunda trakten..."
Lite "småvild i sina yngre dar..." Nån som vet mer???
Läste nån gammal artikel i nån herrtidning där han framstod som torpeden som bröt fingrar av sinna offer.....

Roger, R.I.P
Citera
2009-07-22, 11:04
Medlem
Nån som har nått att berätta om Stevo Mirkovic? han var väl rätt så tung förut.
Citera
2009-07-22, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Been-Around
Nån här som minns Sammy? en stor bodybuilder som rörde sig mycket i stan på klubbarna. Yugge men inte så lång men var jävligt bred, hörde att han blivit jävligt smal på senare år..
Sami jobbar som personligtränare numera.
Citera
2009-07-23, 18:50
Medlem
Micke Spreitz Zaba Fröberg

Citat:
Ursprungligen postat av aspvatten
Micke Spreitz är inte snygg. Stor, snagg och fult ansikte. Hans dotter går i samma skola som mina barn. Såg han i kyrkan i samband med Lucia. Hans polare är väl Paolo Roberto och TK/ Thomas H (ej Karate Hallman).

Spreitz och Thomas Hallman(morddömd, psykvård, mordet i bredäng, blandmissbrukare) tränade karate tillsammans under många år.

nu har tomten spreitz rasat säk 20 panner i vikt o ser ut som en blod hund i fejjan o benen sticker ut som sug rör ut tränings shortsen e han sjuk eller ...? verkar som han fått ihop d m exet zaba igen ellr så r d en knubbig kopia kaka söker maka men jävlar så hn ser ut viken tomte har hört att bznz går dålit för han oxå dålit karma
Citera
2009-07-23, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mma2009
nu har tomten spreitz rasat säk 20 panner i vikt o ser ut som en blod hund i fejjan o benen sticker ut som sug rör ut tränings shortsen e han sjuk eller ...? verkar som han fått ihop d m exet zaba igen ellr så r d en knubbig kopia kaka söker maka men jävlar så hn ser ut viken tomte har hört att bznz går dålit för han oxå dålit karma
Kan någon skrivkunnig översätta?
Citera
2009-07-23, 19:11
Medlem
Tjerk.Plekkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Kan någon skrivkunnig översätta?
Hahaha, vilken jävla dödskalle!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera