2007-11-05, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Svarta Erik, han hade samma kroppsbyggnad som Mike Tyson och tränade Kung Fu, har hört att folk backade ur när de skulle möta honom bara de såg hans uppvärmning.
Har själv sett honom boxas i Rinkeby Boxning en gång, han slog på säcken så den lossnade och åkte ner i golvet. Kan säga att det inte var en liten säck.
Paolo hade spöat en av de yngre bröderna Akofeli när deras kusin Erik kom blev det bråk mellan honom å Paolo kan lova att Paolo åkte på stryk.
Har för mej att det var på Levinskys det hände.

Ännu en dålig historia.

Det hände utanför Kingside som det hette och låg nere vid plattan. Erik kom dit och dom skulle gå iväg och slåss men Paolo var nervös och ville inte först men tillslut gick han med. När dom kommit en bit så vände sig Paolo om och sprutade tårgas som kom på alla runt om och sen drog han tillbaka till Kingside där han stod vakt. Mer än så vart det inte. Paolo var nervös inget snack om det men stryk fick han inte pga att han sprutade tårgas och stack innan det hann bli någon fight. Fegt kan tyckas men Erik var en vältrimmad fighter och det visste Paolo så han tog det säkra före det osäkra.

Erik torskade senare tillsammans med den äldsta brodern av Akofely F..d..k och kunde inte hålla tätt och slutade sin karriär på sämsta sätt.
Citera
2007-11-05, 04:21
Medlem
tenstakickerss avatar
Bra skrivet.

Citat:
Ursprungligen postat av Shoan
Oj vilka vinnare.

Det som har slagit mig genom åren är den oerhörda brist på stil och klass som kriminella invandrare har. Även om dessa är 2:a eller 3:e generation, och uppfödda i Sverige. Tar man mina egna "vänner" i denna kategori så är det samma sak. Det hela lyser parodi på nyrik ryss. De börjar med cykelstölder och snatterier. Jobbar sig "uppåt" och lägger ALLA pengar på att se dyra ut. Köper en Suzuki Swift med neongul torkare, senare en Ford Scorpio med vinge. Nästa steg är drömmen för många, BMW. Alltid importerad, alltid några år gammal, fixad mätare... osv. Glider omkring i den med sin bästa Tony Montana min. Sitter snett i bilen med ena armen på armstödet, den andra klockan tolv på ratten.
Låter socialen eller något annan typ av arbetsmarknadsåtgärd ta hand om hyran medans alla pengar från fiffelaffärer går till ankarlänk i guld, Breitlingklocka osv. Pinsamt. Sen är det de som står i högre rang, rånarna osv. Samma sak. Köper en armanikostym och tror de ser bra ut. Ja det kanske de gör, i Bosnien Herzegovina, Serbien, Tunisien eller i Albanien. Men kostymen sitter fel, har fel snitt, osv. Men det vet de inte att den ens kan göra eftersom det faktiskt är en Armani. De ser ut som Borat.
Dessa personer har exklusiva guldklockor, som kostar ibland långt över 100 000:- men de vet inte om klockan går på batteri eller inte. De har också en super Hi-Fi anläggning hemma som de inte vet hur den fungerar. Visst, det kommer ljud ur den, men den är inte kalibrerad och inställd. Man äger den största plasma-tv:n som finns, inte för att den är bäst, utan för att den är störst. Den hänger i sin prakt brevid kitschinredningar för fula att ens beskriva här.
Man har ingen personlig infrastruktur, utbildning, osv. bara en massa prylar som ska visa att man inte är en nolla. Detta visar i själva verket just det faktum att man är en nolla. Inte bland sina gelikar, men av resten av samhället. Det faktum att man genom sina ägodelar eller accessoarer, som det faktiskt är frågan om, försöker framhäva sin person och position.
Sen kommer snacket om ens hårda uppväxt i betongen. Kom igen. Skit inte där du äter så ordnar det sig. Lär dig något i skolan. Håll käft och lyssna.

Alla ägodelar är för showoff.
Alla dessa karaktärer är parasiter och lallare.

Sammantaget har en Svenne-looser i någon kranskommun, som jobbar på ett lager eller motsvarande mer kapital än dito "Tony Montana wannabe".

När bollarna krymper med åren, och man inte vill längre vill sitta av sin tid på olika anstalter är det föga tröst med några tusingar undanstoppade. Om det så är 1 miljon. Det är bara ett fåtal av dessa som har så mycket kulor att de kan sticka och klara sig. Men de är inte på något sätt vinnare. De har levt som en cancersvulst på samhället och utan just detta förstående toleranta svenska samhälle skulle de inte äga någonting av värde.
Är en sådan person värd respekt?
För många har bruket av narkotika för att tidigare orka med ”racet” slutat i ett beroende.
De slutar allihop som mänskligt avfall, belysta av sina medmänniskors förakt.

Heder? Hahahahahahhahaa!!

Citera
2007-11-05, 07:24
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droskan
Låter som du avgudar Ranko. Jag vet mycket väl vad Ranko går för och han är då fan inte den tuffingen som du beskriver han som. Ranko är mycket snäll och familjär men visst kan han fightas men det finns många han backat mot. Vi kan ju bara ta den incidenten när Mille vart sne på han och då är Mille 3 huvuden kortare än Ranko och utmanade han på juggefiket på Odengatan och Ranko vägrade gå ut därifrån innan Mille åkt. Sen kan vi även ta när Fawsi gav han en örfil då han spelat tuff mot Bassim och Ranko fällde tårar och bad om ursäkt. Sen att han ska vara någon jävla supertalang i Thaiboxning och Svergies tuffaste fighter det få du ta tillbaka annars är du pinsam. Ranko är mycket snäll och trevlig och vi som känner honom sen många år tillbaka vet också att han är mycket känslig.

Mille vet inte om att han är kort så säg det inte till honom Vet du om han fortfarande sitter häktad?
Citera
2007-11-05, 14:30
Avslutad
Vem minns Mile's krog bakom Rinkeby Torg? Det var den mest vilda krogen i stockholm.

Jag minns när Zoran och många araber diskuterade om lådan på bordet mitt på dagen, det var lunchtid och någon kärring säger till Zoran att sänka rösten. Han lyssnade inte men kärringen höjde rösten fjärde gången då gick han upp drog upp en pistol ur en väska och la den i henne mun, kvinnan blev chockad

Det var dagarna, på kvällarna och nätterna vill jag inte ens tala om. Pistoler, knivar, slagsmål, droger, alkohol, horor, kaos kaos.

jag har så många roliga berättelser från Miles krog. Mile dog senare av hjärtinfarkt och familjen ville inte ha med den krogen något att göra, så den stängdes.

När polisen kom till stället gick dom bara fram till Zoran eller några andra och sa: Lugna ner er är ni snälla.
Polisen brukade inte komma, jag såg aldrig ett gripande där.

Det där var vilda västern, någon som minns?
Citera
2007-11-05, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komarac
Vem minns Mile's krog bakom Rinkeby Torg? Det var den mest vilda krogen i stockholm.

Jag minns när Zoran och många araber diskuterade om lådan på bordet mitt på dagen, det var lunchtid och någon kärring säger till Zoran att sänka rösten. Han lyssnade inte men kärringen höjde rösten fjärde gången då gick han upp drog upp en pistol ur en väska och la den i henne mun, kvinnan blev chockad

Det var dagarna, på kvällarna och nätterna vill jag inte ens tala om. Pistoler, knivar, slagsmål, droger, alkohol, horor, kaos kaos.

jag har så många roliga berättelser från Miles krog. Mile dog senare av hjärtinfarkt och familjen ville inte ha med den krogen något att göra, så den stängdes.

När polisen kom till stället gick dom bara fram till Zoran eller några andra och sa: Lugna ner er är ni snälla.
Polisen brukade inte komma, jag såg aldrig ett gripande där.

Det där var vilda västern, någon som minns?

Du menar väl den som låg vid parkeringen bakom vivio typ, nu är det en vanlig lunch restaurant. Nu har dom också stäng Rinkeby krog.
fler historier om den där krogen ? alltid roligt
Citera
2007-11-05, 23:56
Avslutad
Haha kul att någon minns, för jag vet ingen värre krog i sthlm kanske sverige.

en gång vid klockan 12-1-2 på natten, krogen var full, araber, turkar, serber, bosnier, greker och finska zigenare, som var då värst, alltid kniv eller vapen.

Jag satt längst inne och ser att Zoran har druckit för mycket, så han typ hänger på bordet, och då kom det en zigenare som skulle visa att de va han som hade bollar haha, han tog en flaska o smällde den på Zorans huvud så han ramlade från stolen. Då kom det en vakt (vakt ingen vakt utan en svart anställd hammare) har för mig snubben var från Bosnien, cirka 40 år stor o mörkt hår, som tog zigenaren för halsen, han ville krossa honom, då hör man Zoran, LÅT HONOM VA, JA SKA TA HONOM ahaha. Han gick upp (det tog 5min), han skulle sparka en rundspark i huvet på zigenaren medans bosniern höll fast HAHA!!! Han ramlade själv på bordet, sedan blev zigenaren krossad ute.

Ingen Polis då heller, och supandet fortsatte tills morgonen ...
Citera
2007-11-06, 00:19
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komarac
Haha kul att någon minns, för jag vet ingen värre krog i sthlm kanske sverige.

en gång vid klockan 12-1-2 på natten, krogen var full, araber, turkar, serber, bosnier, greker och finska zigenare, som var då värst, alltid kniv eller vapen.

Jag satt längst inne och ser att Zoran har druckit för mycket, så han typ hänger på bordet, och då kom det en zigenare som skulle visa att de va han som hade bollar haha, han tog en flaska o smällde den på Zorans huvud så han ramlade från stolen. Då kom det en vakt (vakt ingen vakt utan en svart anställd hammare) har för mig snubben var från Bosnien, cirka 40 år stor o mörkt hår, som tog zigenaren för halsen, han ville krossa honom, då hör man Zoran, LÅT HONOM VA, JA SKA TA HONOM ahaha. Han gick upp (det tog 5min), han skulle sparka en rundspark i huvet på zigenaren medans bosniern höll fast HAHA!!! Han ramlade själv på bordet, sedan blev zigenaren krossad ute.

Ingen Polis då heller, och supandet fortsatte tills morgonen ...

Och det här är roligt för att?
Citera
2007-11-06, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Och det här är roligt för att?

Dina inlägg är ju så mkt roligare..
Citera
2007-11-06, 10:27
Medlem
firres avatar
Jaktslottet i Alby/Eriksberg..

Någon som kommer ihåg? Stället var även kallat Tjackslottet då det konsumerades feta mänger tjack där. Puben/bakfickan var the place to be under sena 80-talet och början av 90-talet...
Citera
2007-11-06, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firre
Någon som kommer ihåg? Stället var även kallat Tjackslottet då det konsumerades feta mänger tjack där. Puben/bakfickan var the place to be under sena 80-talet och början av 90-talet...
jugge hanout nr !
Citera
2007-11-06, 20:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jagazink
Jo, dock skrev jag till honom innan jag kom till det, är hyggligt ny här så jag greppade inte "systemet" förräns efter bara

Drillen skriver visst fast under ett annat alias.
Citera
2007-11-06, 22:25
Medlem
Ok

Erik hade ändå krossat Paolo lätt!
Det vet du om det är samma Erik vi pratar om.
Citat:
Ursprungligen postat av Droskan
Ännu en dålig historia.

Det hände utanför Kingside som det hette och låg nere vid plattan. Erik kom dit och dom skulle gå iväg och slåss men Paolo var nervös och ville inte först men tillslut gick han med. När dom kommit en bit så vände sig Paolo om och sprutade tårgas som kom på alla runt om och sen drog han tillbaka till Kingside där han stod vakt. Mer än så vart det inte. Paolo var nervös inget snack om det men stryk fick han inte pga att han sprutade tårgas och stack innan det hann bli någon fight. Fegt kan tyckas men Erik var en vältrimmad fighter och det visste Paolo så han tog det säkra före det osäkra.

Erik torskade senare tillsammans med den äldsta brodern av Akofely F..d..k och kunde inte hålla tätt och slutade sin karriär på sämsta sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in