2007-11-01, 18:44
Bannlyst
Finns inga snälla albaner
Citera
2007-11-01, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.I.A
Finns inga snälla albaner
Jo dom e bara inte födda än...
Citera
2007-11-01, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pitman
Jo dom e bara inte födda än...

Citera
2007-11-02, 00:24
Medlem
jagazinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Minit
Fredde a.k.a Ferenc från Bredäng försvann från scenen
när dom sköt Jokso på Solvalla.

Eftersom Jokso och Milan var tajta och Ferenc gömde sig bakom
ryggen på Milan under hela 90-talet så sket han i byxorna
för han trodde att Milan stod på tur , och att det skulle
drabba även honom. Eftersom han bara försvann så bad Milan
han dra åt helvete , men jag tycker att det var bra nu
kom hans kycklingprofil fram, eftersom de tunga grabbarna
inte ville ha med han att göra så lämnade han Stockholm och var
i Göteborg bla, sist jag hörde så jobbade han på ett behandlingshem.
Det var kul att spela tuff tills det blev drag under galoscherna
vad är det man säger, pudeln skäller och dobbermannen biter

Fredde jobbar med att rehabilitera smågangsters i göteborg..
Citera
2007-11-02, 01:24
Medlem
jagazinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Ja, det skulle faktiskt vara rätt intressant att de som sett Paolo in action på sin tid berätta om det hela. En annan är ju inte från Stockholm och känner bara till honom via Stockholmsnatt och ryktesspridningen. Skulle vara rätt intressant att höra om hans fighter på gatan.

Kikade på en gång när en kompis brorsa bjöd upp PR till dans utanför Subway (ett disco som låg i kulturhuset tidigt 90-tal) PR jobbade som vakt där då och det blev en bra fajt tills en massa andra klev in och särade på dom, båda dessa herrar hade väl på den tiden ett ganska hett rykte om sig att vara hyggliga fajters, det blev aldrig någon fortsättning på historien efteråt heller, mest pga att en av "oss" tränade tillsammans med PR hos Chago och eftersom vi hade koll på varandra så slutade det hela med ett handslag vid senare tillfälle..

För övrig kan denna "bror" samt lillebror (polaren) samt en tredje part skrivas upp som "pojkar med respekt" från Orminge.
Citera
2007-11-02, 01:52
Medlem
jagazinks avatar
[quote=Drillen]
Listan kan göras hur lång somhelst och de fick sin respekt genom denna sport med höga och hårda sparkar. Har du glömt vilket rykte Milan fick efter han sparkade skallen av Bolla på plattan då denne bråkat med Chin på Fryshuset dagarna innan och Essa sprang så han tappade byxorna.[quote]

Haha.. fan, Chin, hade helt glömt bort honom, vi hängde lite under sent 80-tal, en ohyggligt skicklig tekniker och snabb som få, finns det nån som har koll på vart han tog vägen?
Citera
2007-11-02, 18:27
Medlem
TheJokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagazink
Haha.. fan, Chin, hade helt glömt bort honom, vi hängde lite under sent 80-tal, en ohyggligt skicklig tekniker och snabb som få, finns det nån som har koll på vart han tog vägen?

Det har jag också funderat på faktiskt... Skulle vara intressant att veta var i livet många av de där jepparna befinner sig idag.
Citera
2007-11-03, 12:11
Medlem
jagazinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Japp Bojan och Nenne fick stryk båda två av Paolo nere på Biblioteksgatan.....Bojan är en snäll kille som alltid varit korrekt och skött sig bra.....Putte behöver man inte ens säga något om det räcker att säga att han är en Berisha för att förstå att han är en kanon kille......Kujtim är en man som det skrivits alldeles för lite om här för jag tycker han är "Number One" av alla dessa kriminella 80-tals kändisar fast det är klart han är ju äldre än så men hur som helst så skulle det skrivits MYCKET mer om han på denna tråd.....han hade en tuff tid efter att hans bror gick bort men han klarade det och kom tillbaka till 200% och det är det inte många som gör efter en sådan resa som han gick igenom.....säger bara som så Albanerna är snart dom som tar över helt och hållet i Stockholms stad bara en tidsfråga.....

Att Nano skulle vara någon pajas kan jag inte ens tänka mig att någon som känner han skulle säga....utan killen har bollar stora som basketbollar och även om han var lite mullig så kunde han ta för sig då han var mycket duktig Thaiboxare.....som sagt den mannen saknar jag att träffa på lite här och var i Stockholms uteliv.......

Hur väl känner du Putte och Kujtim?
(går inte privva dig?)
Citera
2007-11-03, 18:55
Medlem
jagazinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kri kri
Inte vad jag vet! min dåvarande pojkvän vart nedgolad av Jocke som var målet vid stureplan, han la ju folk på löpande band och dessutom tyckte han inte att han golat, så smart var han inte direkt,läste själv den utredningen när pojkvännen var häktad i ett vapenmål, måste vara en de tristaste händelser (Stureplansskjutningen) någonsin!? att sedan all fakta inte kommit fram gör saken än mer sorglig fruktansvärd händelse

Ang vakten som vart skjuten i handen (N) så är det en riktigt skön lirare känner han bra och vet att han gillar ett slagsmål, han har många titlar med bla NM i Tae kwondo.
hängde mycket med Milan&Gaggo på den tiden.

Vad blev det va Jockes bror Boris?

N*** har blivt en hyggligt hederlig pojke nuförtiden vad jag vet, han jobbar på behandlingshem för smågangstrar och är fortfarande ohyggligt trevlig!
Citera
2007-11-03, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagazink
Hur väl känner du Putte och Kujtim?
(går inte privva dig?)

Går inte att privva???!.
Vad fan betyder det?Häng med i matchen grabben,Drillen försvann för ett x antal månader sedan!..
Citera
2007-11-04, 19:05
Medlem
jagazinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pleyg
Går inte att privva???!.
Vad fan betyder det?Häng med i matchen grabben,Drillen försvann för ett x antal månader sedan!..

Jo, dock skrev jag till honom innan jag kom till det, är hyggligt ny här så jag greppade inte "systemet" förräns efter bara
Citera
2007-11-05, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pitman
Hur fan kan du snacka om Ranko Zecevic din horunge,han var och är fortfarande en av dom snällaste och farligaste fighterna i Sverige.Alla hans matcher har slutat i KO,på gatan är han ännu farligare än i ringen,han är Zorans bästa Fighter din åsna,och han är fortfarande aktiv i Rinkeby Thaiboxning som tränare med Zoran.

Låter som du avgudar Ranko. Jag vet mycket väl vad Ranko går för och han är då fan inte den tuffingen som du beskriver han som. Ranko är mycket snäll och familjär men visst kan han fightas men det finns många han backat mot. Vi kan ju bara ta den incidenten när Mille vart sne på han och då är Mille 3 huvuden kortare än Ranko och utmanade han på juggefiket på Odengatan och Ranko vägrade gå ut därifrån innan Mille åkt. Sen kan vi även ta när Fawsi gav han en örfil då han spelat tuff mot Bassim och Ranko fällde tårar och bad om ursäkt. Sen att han ska vara någon jävla supertalang i Thaiboxning och Svergies tuffaste fighter det få du ta tillbaka annars är du pinsam. Ranko är mycket snäll och trevlig och vi som känner honom sen många år tillbaka vet också att han är mycket känslig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in