2007-10-21, 22:39
Medlem
Ilijas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Har läst det här på Fb

Menar du Asmin T*rkovic?
Citera
2007-10-21, 22:46
Medlem
Tror det

Efternamnet kan väl stämma såg på hitta.se att det fanns en med samma efternamn som bodde på den gatan där killen sköts och enl nån här på fb längre upp i tråden så kände han killen i fråga så det stämmer nog.
R.I.P alltid lika sorgligt då folk från Rinkeby å Tensta går bort!
Citat:
Ursprungligen postat av Ilija
Menar du Asmin T*rkovic?
Citera
2007-10-21, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ilija
Menar du Asmin T*rkovic?
Vem fan e det?E han från Rinkeby/Tensta?Vad har han gjort som e krimminelt?
Citera
2007-10-21, 23:07
Medlem
Gaute

Han hade väl en städfirma för nåt år sedan iaf, vet ej om han har kvar den.
Citat:
Ursprungligen postat av Arkan_CCCC
Jag vet att Sasa och Zoran är bröder, Sasa och jag tränar tillsammans och Zoran och jag stöter på varandra då o då. sasa är 36 idag o zoran 50 tror jag,

det var Goute som jag ville veta vad dom gjorde idag.
Citera
2007-10-21, 23:14
Medlem
Det var väl norrmannen som sparkades ihjäl av 3 araber

Alla skyllde på varann å det gick inte att bevisa vem som sparkade den dödande sparken, tror jag om jag minns rätt?
Citat:
Ursprungligen postat av Kronkel
En kompis o jag tog en bärs häromdagen o diskuterade 80 o 90 talet. Han vill minnas en dödsmisshandel vid Mcdonalds sveavägen i början av nittiotalet som ngn i gänget kring stureplansmördarna varit med vid. Denna händelse tycks ha passerat mig förbi trots att jag bodde i närheten. Är det någon som känner till denna event. Involverar som sagt personer "aktiva" under 80-talet.
Citera
2007-10-21, 23:38
Medlem
Erik från Rinkeby spöade Paolo på stan

Svarta Erik, han hade samma kroppsbyggnad som Mike Tyson och tränade Kung Fu, har hört att folk backade ur när de skulle möta honom bara de såg hans uppvärmning.
Har själv sett honom boxas i Rinkeby Boxning en gång, han slog på säcken så den lossnade och åkte ner i golvet. Kan säga att det inte var en liten säck.
Paolo hade spöat en av de yngre bröderna Akofeli när deras kusin Erik kom blev det bråk mellan honom å Paolo kan lova att Paolo åkte på stryk.
Har för mej att det var på Levinskys det hände.
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Har alltid tyckt om Paolo sen allra första gången vi träffades och tycker att den killen fått massor av obefogad skit från massor av håll och detta som han fått mot sig är enbart skit för de som känner Paolo vet vad han är för människa och inte......Kan ju bara säga som så att om ni pratar med någon vän eller någon vän till din vän så känner alltid någon nån som spöat skiten ur Paolo.....Det roligaste av allt är att vi som känner Paolo kan inte minnas en enda gång han fått stryk i massor och backat undan för någon eller några fast när man fightats så mycket som han gjort under sitt liv så har man självklart fått sig en och annan smäll.....Man kan ju bara titta tillbaka på den gången när Rosso knivskar han då han stod i dörren på cafet och fast han var skuren över ögat så slog han Rosso ordentligt.....Sen även den gången när Kincha (vet ej hur namnet stavas) skulle in på Cafet och han vart nekad och drog pistol mot Paolo och Paolo drog på en spark så han tappade puffran......Så man är ju ganska trött på att höra alla jävla historier om den mannen som bara är rent skitprat jag vet att det är svårt för alla dessa uppblåsta killar på 190 cm och 100 kg (ingen nämnd ingen glömd) att åka på pisk av en kille på straxt över 170 cm och en vikt på 70 kg och tänker ni noga efter så har Paolo aldrig varit med i något gäng eller gått runt med tungt folk på stan utan ser man Paolo så är han oftast själv eller med sin bror och så har det alltid varit med han för den killen är en ensam varg och klarar sina problem på egen hand......Detta jag skriver om nu är ingen rolig grej för det fick otroligt jobbiga konsekvenser efter det hänt....Året var 1998 och Paolo var ute med Omars (Pancrase Gym) bror Micke och festade lite och när dom stötte på några dom kände (ett par tjejer) så ville dom hälsa och Paolo kramade om dom och får då en knuff av Alex (Sasha Ratkos son) som alla vet är stor som ett hus som säger åt Paolo att ge fan i det där kramandet typ och sen åker Micke på en skalle av någon polare till Alex och Paolo ger Alex ett par snabba käftsmällar så massor av tänder ryker på denne och blodet forsar och då ska man fatta att Alex är fan i mig dubbelt så lång som Paolo och vägde då en bra bit över 100 kg och även han varit mycket framgångsrik boxare som ung så killen kan fightas.....Men Paolo är född till en fighter så även om han visste vad som väntade han sekunderna innan han klappade på Alex så tog fightern i han över totalt och problemen efter detta var ett faktum så i slutändan vart ju Paolo den stora förloraren......Så det är på gott och ont att vara som Paolo kan jag lungt säga för att slå ut tänder på Ratkos son som även är Milans svåger är inget att rekomendera men man kan ju lungt säga att Paolo hade turen att vara god vän till Milan sen innan......Hade han inte varit det hade nog Paolo varit fiskmat en kort tid därefter.......Så jag hoppas att detta inlägg kan få många av er som lyssnat på alla dessa dåliga rykten att ändra åsikt om en av Stockholms mycket få riktiga fighters genom åren....
Citera
2007-10-22, 00:01
Medlem
Mel var känd för sitt klotter och inget annat.

Passar inte heller att lägga in som 80 tals kändisar då han inte var så gammal då.
Citat:
Ursprungligen postat av Löwenhertz
Den förut så omtalade Mel, grafittimålare / värsting, hur var det med honom? Man hörde många historier om honom kring 90-91 tror jag det var.
Citera
2007-10-22, 00:14
Medlem
Zips lillebror heter väl Jori å han har inget med Solvalla

Att göra det var ju folk från Jordbro och Zips bror e från Rinkeby.
Citat:
Ursprungligen postat av Cairan
"Zip" hade även han som Hasse Bohm (annan profil i tråden) några år i Blackeberg. Det var eg två/tre personer som tagade ner Sthlm men han hade kanske svårast att ge fan i det. Har inte hört nåt ang honom på väldigt länge tyvärr. Dock har jag fått för mig att det var hans lillebrorsa som avrättade en välkänd gangster på Solvalla. Nån som vet bättre får gärna rätta mig!
Citera
2007-10-22, 00:31
Medlem
Bra skrivet känner ofta likadant.

Jag har slutat gå ut på krogen för 2 gånger har det blivit bråk på kort tid och vid båda tillfällena har de dragit kniv fastän de var 2 vid båda tillfällena.
Fattar inte varför? de kallar en tönt och sedan måste de ta fram kniv.
Jag tror de blir lurade av att man är ljus och förväntar sig att man ska backa.
En var Jugge å en Chilenare tror jag vid ena tillfället. Chilenaren var inte så kaxig när han låg ner men sen kom kniven fram å de sprang efter mig tills jag fick tag i en planka på ett bygge, sen fick de fart.
Citat:
Ursprungligen postat av Arsedestroyer
Sitter du på tåget så är det jävligt svårt att kliva av... du följer med av bara farten, vare sig du vill eller inte...

Tro mig: det är satans så jobbigt att inte kunna slappna av, du vill men kan och vågar du?

Självhävdelsebehov, leva upp till omgivningens inbillade krav, man går på myten om sig själv, frustration, rastlöshet, "chip on your shoulder"...

I mitt fall var det nog så att inte orkade med uppväxten/omgivningen och flydde från det jag inte orkade fronta, orkar inte idag heller, men nu så är jag äldre och lite smartare, MEN jag är så satans arg, vill inte, tro mig, jag vet inte varför, vill vara glad och tycka om folk, vill vara en omtyckt och glad kille med social kompetens, men det är så satans mycket som lever rövare innuti... så satans mycket!!!

När jag var yngre så fann jag tryggheten i att fightas, jag var någon, jag kunde något och folk pratade med mig pga det jag kunde dvs vara korkad och våldsam...

Visst jag får återfall än idag vid 37 års ålder, man talar om för någon som är jobbig på krogen: "lämna mig ifred, känner inte dig, jag vill ha lugn och ro", "ok, jag är en tönt, förlåt allt är mitt fel", "här ta 100 kr köp något att drick och lämna mig ifred", men till slut så måste man behandla någon bara för att dom skall lämna en ifred, en preson man har förklarat för 10 ggr att "sluta annars så gör det ont"...

Varför syns det utanpå att man är ett sluthuvud som folk måste "testa", alltså på riktigt: jag vill inte slå någon, men ibland så måste man, det bara är så... folk som upplevt svek, inte fått närhet, stöd, förtroende, gap och skrik, våld osv osv.. HURIHELVTE tror ni att en sådan kille löser problem? ni tror inte den killen har så satans mycket som han vill släppa ut och hur ska han få ut det? vart får han stödet, inte fan är det hemma, det är polarna och gänget, tror ni han lägger av?

Ähhh skitsnack och fyllesvammel kanske, MEN jag mår fucking jävla skit konstant, men vafan kan jag göra?

Allvarligt, är det någon som har några bra förslag?

Jag har gått på satans kognitativ betendeterapit, jag har käkat betablockerare, käkat concerta, ritalin, xanor osv osv och pratat med riktiga sluthuvuden till teurapeuter, men jag är likförbannad frustrerad och försätter mig i situationer jag inte vill hamna i...

Det går av bara farten, tro mig, även fast du inte vill så sitter du där...

Vart ska man vända sig om man är så jävla frustrerad av någon förträngd/omedveten jävla känsla, så att man ibland vaknar och man hoppas hela dagen att "give me a reason", snälla, snälla tuta på mig, kör på min hund, stöt till mig i kön osv osv...

Jag skriver bara om vad jag tror är orsakerna i mitt fall, kan ej svara för alla andra...
Tyvärr så tror jag att så jävla många känner igen sig...

Jag är ledsen, på riktigt, vill inte vara så, men hur i helvete löser man sitsen man sitter i, samhället är inte till så mycket hjälp, stödet och hjälpen, det får man av fel personer, därför så stannar man kvar i ett destruktiv leverne..

Ta det lugnt, nu jag gör inga dumheter gentemot mig själv ikväll, men jag tycker synd om den person som få ta skiten, det är väldigt väldigt lätt att man överreagerar, ÄVEN fast man inte vill!!! det bara kommer, man har så mycket inom sig som tyvärr någon måste smaka på... men återigen, man kanske 9inte vill men det bara brinner, man bara släpper lös skiten och agerar utan tanke på konsekvenserna, man mår ju bra för stunden, för tillfället efteråt...

Ähhh skriv en fekking jävla bok Arsedestroyer, sluta grina (shit nu pratar han om sig själv i 3:e person, nu är det kört hahahaha...).

Faktum: jag känner mig lite lättare nu efter att jag skrivit totalt OT..

Kram alla sköna lallare på FB / Cheers Min mage, varför?
Undrar ni varför? därför:
"When it all ended
There was no where to turn
I hid inside myself hoping someone would find me
That day never came
As the years passed the pain lessened
I thought those memories where gone forever
I was wrong

This time there's no turning back
Emerge from a doorway at the end of a war inside my soul
There's no picking up where we left off
And there will not be a future
I've died so many times inside
I've accepted this pain
And I won't look back now
I never will

You don't know
You don't care
You never have and you never will
[repeat: Chorus]

You made me realize
Everything I've ever known of love was pain
And the person you once were
Has died and rotted away
I've lived with this knife in my heart
As a reminder of what I can't be
I know all I do is hate you
There is nothing you can say or do

You were never part of my life
And you never will be

Unloved"

Vem det handlar om? jag vet det mycket väl OCH det är inte ett ex...
Men det skulle ju vara lite bättre om man fick lugn och ro invärtes, SÅ JÄVLA SKÖNT ATT KUNNA VARA SOFT, ni hajjar inte hur många som inte vill, som bara vill vara "vanlig"...

/ Over And Out!
Citera
2007-10-22, 00:35
Medlem
Är det samma kille som blev skjuten i benen på söder?

Eller kanske är en annan?
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
Tung tråd, tung tråd Men det verkar som om alla här har glömt den tyngsta utav dem alla, ni vet nog vem jag menar; MAURICIO!

Tyngre vato loco får man leta efter, och innan ngn frågar vad han gör nu kan jag stolt erkänna att han gör detsamma som han alltid har gjort.

/B
Citera
2007-10-22, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pitman
Vem fan e det?E han från Rinkeby/Tensta?Vad har han gjort som e krimminelt?
Asmin e från Tensta, han har gjort ganksa mkt, men levde vad jag vet på lånad tid.
Citera
2007-10-22, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swe_Bike
Asmin e från Tensta, han har gjort ganksa mkt, men levde vad jag vet på lånad tid.
Va det han som e släkt med bröderna Turkovic,som hadre vaktbolag.Dörrvakter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in