2006-11-20, 22:45
Medlem
Sant!

Citat:
Ursprungligen postat av Cosmiq
Uppsala Johan sprang och gömde sig i sin lägenhet när Wisam vill boxa mot honom. Dom är bara tuffa när motståndet är lite klenare typ stekiga bilhandlare som inte vill betala pga snålhet.

Just det. Johan Enander är till och med en riktig kärringboxare. Den senaste voltan satt han för att spöat ett fruntimmer.
Citera
2006-11-21, 10:28
Medlem
Timo, en lång galen finne som stod i dörren på EXIT tillsammans med Robban R. Nå´n som hört nått om dem?
Citera
2006-11-21, 11:25
Medlem
kamikaze_kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Kunde inte hålla mig från ett sista svar....har du inte lärt dig det ens att "en gång Horsare alltid Horsare".....Klart Slut från mig på Livstid till dig.......

Haha jo visst har jag hört det, men även du vet att det inte går och tänka så.
killen jobbar som lagerchef på ****ter2**0 , Så har svårt och tro att han är heroinist.. på tal om folk han har umgåtts med så : Sjelko en liten tjack jugge som bekna häggen ladd förut, du eller någon annan som vet om gubben lever?
Citera
2006-11-21, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aspvatten
Ang. Dick Alves
Det var någon som frågade om honom. Dåliga affärer?

Ja ? Varför personlig konkurs? Klubben verkar ju flyta på bra eller ?
Hade han sutti inne för nå rån ?

Vad har hänt med han som va med i Sökarna Ray?( inte säker på namnet dock) mörkt långt hår.
Citera
2006-11-21, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr T
Ja ? Varför personlig konkurs? Klubben verkar ju flyta på bra eller ?
Hade han sutti inne för nå rån ?

Vad har hänt med han som va med i Sökarna Ray?( inte säker på namnet dock) mörkt långt hår.

Ray Jones var med i rederiet. Jag gissar att han hankar sig fram som skådis och extra på bygge??? Har inte pratat med honom på några år. Jävligt schysst kille! Var duktig boxare/kickboxare. Tävlade för Dif och för Hassans klubb, samtidigt som Skärholms Nordin. Ray är några år äldre än Nordin.

Alves försattes i konkurs p.g.a. privata skulder. Hur det är med klubben vet jag inte.
Citera
2006-11-21, 18:06
Medlem
Ang. Tjock Steffe och Johan.

De har spöat många och det mesta är riktigt fega grejer mot diverse försvarslösa klena företagare. Steffe är otrevlig och dryg medan Johan oftast är en trevlig kille. Visst, droger kan göra vem som helst lite lynnig.
Citera
2006-11-21, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aspvatten
Ray Jones var med i rederiet. Jag gissar att han hankar sig fram som skådis och extra på bygge??? Har inte pratat med honom på några år. Jävligt schysst kille! Var duktig boxare/kickboxare. Tävlade för Dif och för Hassans klubb, samtidigt som Skärholms Nordin. Ray är några år äldre än Nordin.

Alves försattes i konkurs p.g.a. privata skulder. Hur det är med klubben vet jag inte.

Kalle tränade hos Pålle.

Dick o Sami gick skilda vägar och Dick tog med sig ett antal elever.
Citera
2006-11-21, 18:31
Medlem
[quote=aspvatten]Ray Jones var med i rederiet. Jag gissar att han hankar sig fram som skådis och extra på bygge??? Har inte pratat med honom på några år. Jävligt schysst kille! Var duktig boxare/kickboxare. Tävlade för Dif och för Hassans klubb, samtidigt som Skärholms Nordin. Ray är några år äldre än Nordin.

Ray va en kanon snubbe och va på det lugna sättet en jä-igt självsäker polare. Skönt med bra killar som inte hela tiden sökte fight. Jag menar det fanns ganska gott om dem. T.ex En annan skådis från rederiet oxå (trorjag) LillHenkan. Mycket,mycket skri o skrän. Tills det hettade, då drog han hahaha
Citera
2006-11-21, 20:06
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr ski
Timo, en lång galen finne som stod i dörren på EXIT tillsammans med Robban R. Nå´n som hört nått om dem?

Vad heter de mer? Vad vet du i dag?
Citera
2006-11-21, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
Vad heter de mer? Vad vet du i dag?

Timo var en lång Finne med stripigt hår, galen och gillade att slåss med kniv. Robban R var boxare, samtidigt med Walle. Fanns en Turk (tror jag ) som hette Mohamed eller nått. Han hade alltid en liten 38 med sig ut. Han hade en lillebrorsa som var långhårig och hängde lite på Rockhak. Lillbrorsan ställde till det och storebrorsan vifftade med 38án.

Jag tror att han hette Walle i allafall, polare med Scott. Fan minnet sviker och åldern drar in....! Han va boxare och duktig. Fick inte vara med i SM pga lite småstrul. Va med och placerade sig mycket bra i Kickboxnings SM istället, om jag minns allt rätt.
Citera
2006-11-21, 22:00
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr ski
Timo var en lång Finne med stripigt hår, galen och gillade att slåss med kniv. Robban R var boxare, samtidigt med Walle. Fanns en Turk (tror jag ) som hette Mohamed eller nått. Han hade alltid en liten 38 med sig ut. Han hade en lillebrorsa som var långhårig och hängde lite på Rockhak. Lillbrorsan ställde till det och storebrorsan vifftade med 38án.

Jag tror att han hette Walle i allafall, polare med Scott. Fan minnet sviker och åldern drar in....! Han va boxare och duktig. Fick inte vara med i SM pga lite småstrul. Va med och placerade sig mycket bra i Kickboxnings SM istället, om jag minns allt rätt.

Att Scott var boxare vet jag men de andra vet jag inte vilka de var, Kan vara så att de hade boxarhandskar hemma men det var nog allt!
Citera
2006-11-22, 07:19
Medlem
Walle Haddad från Jakan var en mycket bra boxare. En av det bästa i europa 67/71 kg. Hade lite konstiga nojjer ex. kunde inte åka tunnelbana etc och slutade med boxning, fortsatte träna thaiboxning. Trivs bäst hemma i Jakan och är/var en duktigt thaiboxare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in