2006-10-06, 20:06
Citat:
Ursprungligen postat av Syncrotron
Mmmm, drillen är en nigger och borde kallas drullen!

Är inte du avstängd ditt satans gricko.
Citera
2006-10-06, 20:17
Medlem
UpplysTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syncrotron
Mmmm, drillen är en nigger och borde kallas drullen!
Tillhörde du skinheadsgängen som fick pisk på 80-talet , är det därför du bara babblar om sandnegrer ,araber och niggers m.m ......Håll dig till nationalist ämnena och bli omklappad av likasinnade , du fyller ingen funktion här.....
Citera
2006-10-06, 20:35
Bannlyst
Känns som tråden börjat spåra ur en aning..!
Citera
2006-10-06, 20:45
Medlem
Arsedestroyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffmutti
Känns som tråden börjat spåra ur en aning..!
Kan det bero på "Mr jag är snart bannad aka Syncrotron"?

Tillbaka till topic, Jorge, ringer det några klockor?
Dörrvakt, stenhård i kroppen och lite lagom elak...
Citera
2006-10-06, 20:58
Citat:
Ursprungligen postat av UpplysT
Tillhörde du skinheadsgängen som fick pisk på 80-talet , är det därför du bara babblar om sandnegrer ,araber och niggers m.m ......Håll dig till nationalist ämnena och bli omklappad av likasinnade , du fyller ingen funktion här.....

förmodligen är han halvnegroid . morsan hans blev säkert borrad
av en neger på fyllan och så kom mr synacron till. det är därför han är så hatisk.
Citera
2006-10-06, 21:40
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av illern
Sluta snacka så mycket skit din luffare trött på dina andrahands uppgifter du verkar vara fett impad istället för att ha varit på plats! Ibba hette han på Mera och jag och Leo var där och jag höll dörren när han spöade honom, ingen torskade. TYST nu din tönt det räcker med dig "SPELA INTE HJÄLTE"

Jag tänker inte sätta igång och skriva massa skit igen utan låter dig tro att du stod och höll i dörren på Mera när Leo gjorde sitt...kan vad skönt och drömma ibland ellerhur min vän?? Själv brukar jag drömma att jag satt på en fet Yatch ute på medelhavet och sippade på en Dry Martini och fick fötterna masserade av Pamela Andersson med ett bankkonto så fett att det inte finns nollor nog att få till den summan som jag hade på det kontot...men alla är vi olika.....tills nästa gång läs noga så slipper du skriva överhuvudtaget för det du skriver har jag redan skrivit det enda är att du lagt killens namn på minnet......ryck upp dig och hetsa inte för skitsaker......
Citera
2006-10-06, 21:42
Medlem
Scanfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Jag tänker inte sätta igång och skriva massa skit igen utan låter dig tro att du stod och höll i dörren på Mera när Leo gjorde sitt...kan vad skönt och drömma ibland ellerhur min vän?? Själv brukar jag drömma att jag satt på en fet Yatch ute på medelhavet och sippade på en Dry Martini och fick fötterna masserade av Pamela Andersson med ett bankkonto så fett att det inte finns nollor nog att få till den summan som jag hade på det kontot...men alla är vi olika.....tills nästa gång läs noga så slipper du skriva överhuvudtaget för det du skriver har jag redan skrivit det enda är att du lagt killens namn på minnet......ryck upp dig och hetsa inte för skitsaker......
Haha! Det är SÅ vi vill se dig som irriterad och inte som förut. Nu blev det ju lite små skönt och skoj istället.
Citera
2006-10-06, 21:45
Citat:
Ursprungligen postat av Scanface
Haha! Det är SÅ vi vill se dig som irriterad och inte som förut. Nu blev det ju lite små skönt och skoj istället.

Och så kommer jag fortsätta i framtiden.......önskar er alla en trevlig helg.....måste ju strö på lite extra när man redan är igång...he he he...
Citera
2006-10-06, 21:52
Citat:
Och så kommer jag fortsätta i framtiden.......önskar er alla en trevlig helg.....måste ju strö på lite extra när man redan är igång...he he he...

kan du inte berätta lite om dina ena preskiberade bravader!?
det lär ju få många att tystna här på forumet.
Citera
2006-10-06, 21:54
Citat:
Ursprungligen postat av Arsedestroyer
Kan det bero på "Mr jag är snart bannad aka Syncrotron"?

Tillbaka till topic, Jorge, ringer det några klockor?
Dörrvakt, stenhård i kroppen och lite lagom elak...

Svårt att glömma den mannen he he he en av Chagos killar men var inte bra alls på Tae Kwon Do men han var en stöddig fan men det fick han äta upp när han utmanat Rolly i en tävling och gått runt och sagt att han skulle spöa skiten ur han och allt det där...när det väl var dags så kom han till tävlingen och var riktigt stöddig med sina grabbar runt sig...Rolly kom helt soft med sin Freestyle på sig och käkandes på en banan...matchen satte igång och det gick inte lång stund innan Rolly sparkade in ett skenben i skallen på killen som drog i mattan igen och försökte ta sig upp igen men såg värre ut än en fullgubbe som var nyvaken och matchen var över och efter det så var hans namn förstört....sett han i dörren då och då men idag lugn som en filbunke och han börjar bli gammal....han är föressten med en liten stund i Sökarna och det är när Liam ser sin tjej i endast trosor på scenen på någon jävla modelltävling och får flippen och rusar upp på scenen och slår en gubbe på käften sen är det full fight och då är denne Jorge med och fightas mot Liam och hans killar och även Tomas är med och slåss i den frekvensen.....
Citera
2006-10-06, 21:55
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
från förorten
Är inte de allra, allra flesta i den här tråden från förorterna? Drillen och ni andra som tycks känna allt och alla - vilka är från innerstan?
Citera
2006-10-06, 22:00
Citat:
Ursprungligen postat av The Thief
Men det är väl ungefär vad Drillen skriver också - att en kille fick stryk och att ingen torskade. Men alla tolkar vi texter olika...

Drillen. Omar var väl inte indragen i Jaris och Milans krig, eller? Vad gjorde snubbarna på Omars klubb?

Det var så att Jari och Richard tränade hos Omar då och de umgick mycket så de tog två flugor i en smäll kan man säga.....men både Omar och Richard hajade läget och bröt därefter upp med Jari på alla sätt....Omar var aldrig polare med Jari på det sätt som Richard var men Milan och hans gubbar vill bara förklara vad som gällde och då spelar det ingen roll om man tränat massa saker i hela sitt liv för va fan ska man göra när en snubbe släpper ett helt magg mot en?? Ducka snabbt som fan sen löpa ut av helvete och det tror jag inte ingår i Kampsportsträningen överhuvudtaget......Men både Omar och Richard är i livet och skönt är det för hur det än är och vad det än krigas om så är det ta mig fan inte värt ett människoliv.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in