2022-08-18, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Om du tror att hunkfaktorn är hög på ett äventyrsbad i Örebro - fullt med blekfeta, illa tatuerade wt - tror du fel. Hysterikas II:s avatar ser ut som hämtad direkt från bubbelpoolen.

Och där fanns även du din sorgliga sate.
Citera
2022-08-18, 21:13
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinterPingvin
Älskar verkligen folk som du. Det får mig att må så bra att jag kan leva mitt liv och veta att jag förstör din dag om du ser mig.

Folk som du som mår så dåligt i livet och reagerar på andra människor så får verkligen mig att må bra. Ska snart ta och lägga till lite fler tatueringar Puss på dig!

Exakt dina tramsiga tatueringar skulle inte vara värda ett skit om du bodde ensam på nån öde ö. Man tatuerarar sig för andras uppmärksamhet och man köper en Ferrari för andras uppmärksamhet. Du behöver såna som TS för att få nån mening med dina tatueringar.
Citera
2022-08-18, 23:43
Citat:
Jag var nyligen i Örebro på äventyrsbad med barnen och noterade att av de vita vuxna besökarna var typ 85 procent tatuerade. Helt otroligt. Är det ovanligt mycket white trash som söker sig till äventyrsbad eller är det så här det ser ut bland befolkningen?
Fy, tänk dig hur de ser ut om 50 år. Trashiga pensionärer utan class. De kan lika gärna börja röka också om de inte redan gjort det.
Citera
2022-08-19, 01:57
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Det säger mycket mer om dig. Du är ett pervo som fokuserar för mycket på vad andra gör med sina kroppar.

Bevisar min poäng. Så jävla obegåvad att du borde låsas in på anstalt.

Bevisa mig fel istället. Är inte alla deltagare i lyxfällan tatuerade?
Citera
2022-08-19, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rektumfrans
Och där fanns även du din sorgliga sate.

Håller med om att det är synd om mig. Det stod inget på hemsidan om att fula tatueringar en masse kunde förväntas.
Citera
2022-09-12, 01:31
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Jag var nyligen i Örebro på äventyrsbad med barnen och noterade att av de vita vuxna besökarna var typ 85 procent tatuerade. Helt otroligt. Är det ovanligt mycket white trash som söker sig till äventyrsbad eller är det så här det ser ut bland befolkningen?

Det är oerhört vanligt att även universitetsutbildade har tatueringar, tatuerade är inte white trash.

Professor Micael Dahlen på Handelshögskolan i Stockholm har schysta tatueringar, tankeväckande och kul.
https://saraarnald.com/micael-dahlen
https://www.dagen.se/livsstil/2020/0...ar-lyckligare/
https://www.dn.se/nyheter/sverige/mi...a-som-begrepp/
Citera
2022-10-12, 21:13
Medlem
Stakeholders avatar
Så här är det. Om man ett utseende som känns hopplöst och man känner att man behöver en quick fix, ja då är en gaddning helt rätt.

Finns otroligt få naturligt snygga som vill förstöra sitt utseende med tatueringar utom sk kändisar med alldeles för mycket pengar och fritid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in