"Du är inte värd mer än vad ett skott kostar
Young G, blacked out på en Vespa, han är lack, han vill hämnas
Skott kan släppas, opps ska släckas, bara grannarna ska väckas
Den här skiten slutar mellan fyra vägg eller två meter under gegga
Fråga inte vad som har hänt, vet bara att man får ligga som man bäddat"
Om det stämmer att det är han som är BO fick han smaka på sina egns ord.
Jag utgår ifrån dem stories jag har sett på insta från hans vänner. Som jag tidigare skrev, är osäker om någon annan i Vårby som är 26 år gammal har ett namn som börjar på A (vilket sickans gör).
För det andra så är han alltid maskerad i sina videos. Han går inte runt maskerad. Vet du inte vem han är IRL så kommer du aldrig veta vem det är baserat på hans musikvideos. Så det blir svårt att rapportera det som "känd rappare död" när ingen vet hur Sickan ser ut.
"Du är inte värd mer än vad ett skott kostar
Young G, blacked out på en Vespa, han är lack, han vill hämnas
Skott kan släppas, opps ska släckas, bara grannarna ska väckas
Den här skiten slutar mellan fyra vägg eller två meter under gegga
Fråga inte vad som har hänt, vet bara att man får ligga som man bäddat"
Om det stämmer att det är han som är BO fick han smaka på sina egns ord.
Du är ju 143 då borde du veta vid det här
Laget om ditt konto inte är troll konto är det sickan ? Då har vi förlorat en bra rappare tyvärr med talang
Finns många som är 26 i Vårby och troll som skriver rip på hans insta den är öppen så tror knappast att det är sickan go shawty sickan skulle inte tillåtas att bli släckt så enkelt han är nog smartare än så
Finns många som är 26 i Vårby och troll som skriver rip på hans insta den är öppen så tror knappast att det är sickan go shawty sickan skulle inte tillåtas att bli släckt så enkelt han är nog smartare än så
Okej jag förstår men BOs namn börjar på A iallafall men det kan vara nån från vårberg också
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!