2022-08-07, 22:21
Avslutad
Hans dotter röker alltså 2 gram grönt per dag varje dag mot sin epilepsi enligt TS och ni köper den här storyn?
Citera
2022-08-07, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter

Det är även svårt att få tillstånd för industriell odling av hampa och väl vid tillstånd kan du vakna upp av att polisen hugger ner din odling av misstanke att det kan finnas THC-plantor -

Nej det är faktiskt mycket enkelt. Jag har själv grotta lite i det för det vore roligt att ha i trädgården. Du behöver bara skicka in en ansökan och bifoga info om de godkända frösorterna du kommer odla. Du kommer förmodligen få avslag på gårdsstödet men det spelar ingen roll, du har ansökt nu får du odla hampa.
Citera
2022-08-09, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Hon lider av epilepsi och depressioner, hon har varit igenom alla antiepileptikum och har missat över en tredjedel av hela hennes skolgång, men hon har varit anfallsfri sedan hon började med cannabis och studerar idag på gymnasiet.

Hur gammal är din dotter?
Citera
2022-08-17, 20:19
Avstängd
GIMP-SUITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Hur gammal är din dotter?
25.
Citera
2022-08-23, 15:05
Medlem
JackSm1ths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Jag odlar 5st cannabisplantor samtidigt och skördar efter 3-4 månader så per år så producerar jag ungefär 750g färdig marijuana. 100% av drogen konsumeras av min dotter. Jag köper jord, växtnäring och frön från svenska, legitima och lagliga återförsäljare.

Om en närstående skulle kontakta polisen och berätta att en i deras släkt odlar denna mängd hemma, skulle polisen åka på ett sådant tips och är det garanterat fängelse för mig då? Jag kommer såklart ta på mig brottet men jag vill inte hamna i fängelse.

Jag är ostraffad.
Herregud vad lite du får ut från dina plantor. Borde ju vara mycket mer.
Tar du tillvara på restprodukterna och gör olja?
Citera
2022-09-08, 16:05
Avstängd
GIMP-SUITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackSm1th
Herregud vad lite du får ut från dina plantor. Borde ju vara mycket mer.
Tar du tillvara på restprodukterna och gör olja?
Hur mycket trodde du man fick ut per planta?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in