2022-08-06, 13:12
Medlem
Tja!

Alltså! Har en vän som har en partner som har CBD som medecin.

Men till saken är den att h*n ändrar personlighet.När h*n röker CBD. Fatta inte riktigt hur mycket. Men det blev jobbigt iaf.

Men alltså. Att man ändrar personlighet utav CBD har jag aldrig hört.Få enstaka kan ju få "Psykosvibbar" av THC. Men i CBD är d ju knappt nå.

Har nämligen 1 vän som avstår att Puffa just för hon känner att d slår över ustl.

Vet att han äter nå mer medecin. Men inte hundra på vilka. Men tycker allt låter helt skevt.
Citera
2022-08-06, 13:27
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backrouse
Tja!

Alltså! Har en vän som har en partner som har CBD som medecin.

Men till saken är den att h*n ändrar personlighet.När h*n röker CBD. Fatta inte riktigt hur mycket. Men det blev jobbigt iaf.

Men alltså. Att man ändrar personlighet utav CBD har jag aldrig hört.Få enstaka kan ju få "Psykosvibbar" av THC. Men i CBD är d ju knappt nå.

Har nämligen 1 vän som avstår att Puffa just för hon känner att d slår över ustl.

Vet att han äter nå mer medecin. Men inte hundra på vilka. Men tycker allt låter helt skevt.

Herrejävlar vilken cp-sönderhackad text .... är det här skolans resultat idag ??

Det framgår fan inte ens VAD DU FAKTISKT MENAR !!

skriv nu EXAKT vad det är du faktiskt upplever.
Citera
2022-08-06, 15:25
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Herrejävlar vilken cp-sönderhackad text .... är det här skolans resultat idag ??

Det framgår fan inte ens VAD DU FAKTISKT MENAR !!

skriv nu EXAKT vad det är du faktiskt upplever.
Så det var inte bara jag som inte riktigt förstod vad fan TS menade. Det är ju bra det i alla fall.
Citera
2022-08-06, 15:27
Avslutad
Nej, det kan man inte få. Men man kan må lite bättre om man har tur.
Citera
2022-08-06, 15:31
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Så det var inte bara jag som inte riktigt förstod vad fan TS menade. Det är ju bra det i alla fall.

Hähä jag började fundera i efterhand på om det är mig det var fel på men så verkar det inte vara.

Du jag passar på att be om ursäkt för mina tidigare elaka på påhopp dig. Jag klaga som fan dig och dina moderatorskills och ville se dig bannad och värre.. Sorry, jag ber om ursäkt
Citera
2022-08-06, 16:59
Medlem
BokKons avatar
Alltså, det kan ju lindra t ex depression och så men då blir det ju till det bättre.

Har svårt att tänka mig att det skulle förvärra. Om det är så du menar.

Om det blivit 'jobbigt" som du skriver har det nog andra orsaker.
Citera
2022-08-12, 00:44
Medlem
Låter som det är något annat än CBD människan konsumerar. CBD har inte sådana effekter som THC har.
Däremot så kan CBD bota eller lindra diverse mentala åkommor så människan mår bättre och blir så den egentligen ska vara, d.v.s. må bra och vara fungerande, vilket kan uppfattas som en personlighetsförändring, men det är inte det egentligen.
Citera
2022-08-16, 15:26
Medlem
Lite otydligt men varför röka CBD? Går det inte bara att äta oljan eller har jag missat något?
Citera
2022-09-09, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LauriToerni
Lite otydligt men varför röka CBD? Går det inte bara att äta oljan eller har jag missat något?
Jo. Du kan även konsumera cbd buds oralt, decarboxylera och lägg i fett. Vaporisera kan man också.
Rökning är idiotiskt när man vet hur skadligt det är. Orka harkla upp slem och få sämre andning samt öka risken för cancer och andra lungsjukdomar.
Citera
2022-09-12, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Jo. Du kan även konsumera cbd buds oralt, decarboxylera och lägg i fett. Vaporisera kan man också.
Rökning är idiotiskt när man vet hur skadligt det är. Orka harkla upp slem och få sämre andning samt öka risken för cancer och andra lungsjukdomar.

CBD buds? Finns det blomställningar som innehåller CBD men saknar THC?
Citera
2022-09-12, 11:44
Medlem
JojjE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LauriToerni
CBD buds? Finns det blomställningar som innehåller CBD men saknar THC?

Ja visst, det är genom CBD buds som man framställer CBD produkter. EU certifierad hampa innehåller väldigt lite THC (mindre än 0,2%)

Det finns ju alltid skillnader mellan att röka och använda oljeprodukter. Det är snabbare upptagning och vissa tycker att det är lättare att dosera så. Personligen föredrar jag spray/olja för att slippa krångel med att rulla och röka.

Att man skulle få en annan personlighet av CBD tycker jag låter som en kraftig överdrivning. Visst att man kan bli lite lugnare och mer harmonisk av det, men personlighetsförändring ser jag som osannolikt.
Citera
2022-09-12, 15:32
Medlem
bobo909s avatar
Man ska inte underskatta placebo när man står med en joint i käften och är ung och ball, oavsett om det är tobak, cannabis eller endast CBD i.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in