2022-08-20, 12:41
Medlem
Jag tyckte åren från 22-23 till närare 30, var helt fantastiska. Man va attraktiv för allt från högstadietjejer till mogna kvinnor på 45+ (även nån gifta).

Den sommarn jag va 24, knullade jag en på 17, och en på 52 inom några veckor. 52 åringen var en ytlig kompis morsa på fyllan, men det var då jag upptäckte mogna kvinnors magiska sex-värld.
Citera
2022-08-20, 12:47
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Jag är en man som tar hand om mig. Klär mig snyggt, ser välvårdad ut och tränar regelbundet. Det räcker och när jag ser andra män som är i 40-55 års åldern som lever på samma sätt så kan man bara längta in i den guldåldern. För där hänger 30 åriga tjejer som klasar.

Var ser du det då? Nog fler än jag som undrar.

Men för övrigt är väl 55 absolut sista sucken för de allra flesta att hitta någon pudding.
Citera
2022-08-20, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merebix
När jag gick i högstadiet och gymnasiet så var det inte ovanligt att tjejer hade mycket äldre pojkvänner, eller att dom låg med äldre.

Att en tjej som var 14 och hade en pojkvän som var 18 var inte jätteovanligt. Att tjejer i gymnasiet hade killar runt 25 eller till och med 30 hände också ibland.

Nu när jag blivit äldre så ville jag vara med om samma sak men dom kallar mig gubbe och liknande ord på nätet och då ser jag ändå betydligt yngre ut än min riktiga ålder. Tjejer i grannskapet har bara jämnåriga pojkvänner.

Gillar inte tjejer äldre killar längre?

Det är överflöd på killar nu, har du inte märkt det? Man behöver inte gå till äldre killar heller för att få tag på droger utan det kan vilken 15-åring som helst fixa fram nuförtiden.
Citera
2022-08-20, 14:13
Medlem
rytaris avatar
du kanske beter dig gubbigt även om du ser yngre ut, du får kolla upp vad som gäller bland kidsen nu för tiden i form av musik, kläder, slanguttryck osv.
Citera
2022-08-20, 15:31
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Var ser du det då? Nog fler än jag som undrar.

Har jag redan svarat på i tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men för övrigt är väl 55 absolut sista sucken för de allra flesta att hitta någon pudding.

Beror på vad du menar med pudding. För mig är en pudding en välklädd kvinna i ~28 års åldern som speglar i sitt utseende att hon är välutbildad, välvårdad, tränar regelbundet och intelligent. Det som är direkt anti-pudding för mig är brudar som blonderar håret, stoppar plast i tuttarna, sprutar äckel i lippsen och är allmänt trashight klädda.

Män som är 55+ och tar hand om sig och håller manligheten i trim kan lätt lägra kvinnor 25-35.
Citera
2022-08-20, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Du kanske inte tycker det låter trovärdigt, men jag vet att många andra tycker det eftersom de lever i samma värld som jag. Tänker inte heller berätta utförligt om mitt liv, det jag ser och upplever här på FB förstår du väl.

Jag talar inte heller bara om mig utan om händelser som jag ser runt om mig.

Men kan säga så mycket som att när jag var i åldern 16-24 så var det vanligt att tjejer i ens närhet låg runt med män som var över 30 år. Vet några fall där några tjejer under 20 låg runt med män som var över 40 år. De var helt vanliga sunda friska hälsosamma tjejer som var mentalt hemma i huvudet. Då och då var det tjejer i 18 års åldern som ville ha förhållande med dessa män som var i 40-snåret.

När jag var runt 30 så märkte jag att många tjejer i 30 års åldern sökte sig till män mellan 40-55. Nu är jag en bit över 30 och börjar uppleva på riktigt att tjejer från 15 till 20 års åldern lite då och då ögonknullar mig. Inte heller helt ovanligt att tjejer i 20-25 års åldern med lite alkohol i huvudet kan fråga rätt ut om vi ska knulla.

Jag är en man som tar hand om mig. Klär mig snyggt, ser välvårdad ut och tränar regelbundet. Det räcker och när jag ser andra män som är i 40-55 års åldern som lever på samma sätt så kan man bara längta in i den guldåldern. För där hänger 30 åriga tjejer som klasar.

Dock så förstår jag att en man på 50 med kula på magen och urtvättad golftröja som inte passar färgmässigt med byxorna och står i ett par utgångna loafers inte ses av tjejer i yngre ålder som något sexobjekt.

Men tro vad du vill.

Ja men vem gillar inte en snygg person med en bra personlighet? Det finns i alla åldrar och i alla kön. Däremot är det väldigt sällsynt.

Men finns mycket oattraktiva män vill jag lova.
Citera
2022-08-20, 16:10
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosamig
Ja men vem gillar inte en snygg person med en bra personlighet? Det finns i alla åldrar och i alla kön. Däremot är det väldigt sällsynt.

Vad är det som är sällsynt? Att det finns attraktiva personer eller att unga tjejer älskar att leka sänglekar med äldre män? Det osar bitterhet av dina inlägg måste jag säga.

Citat:

Din människosyn verkar inte vara den bästa. Man undrar vad du råkat ut för som gör att du har den synen?
Citera
2022-08-20, 16:26
Medlem
Citat:

Klart att det finns många oattraktiva män, troligen särskilt i de högre åldrarna. (Allt fler yngre ser ut som sättpotatisar dock.)

Men jag vill påstå att nedgången i attraktivitet sker ännu snabbare hos svenska kvinnor. Jag ser många kvinnor som är 10-20 år yngre än jag, men som ser 10-15 år äldre ut. Jag har bott utomlands i både Europa och Asien och tycker nedgången är mindre markant där.

Min egen erfarenhet är nu att kvinnor är mer "desperata" än män. Jag får numera ofta oönskade inviter, både i arbetet och i helt privata sammanhang. Något som praktiskt taget aldrig inträffade när jag var 15-25 år.

Kanske det inte har med ålder att göra. Jag är lyckligt gift och kanske beter mig annorlunda än när jag var utan partner. Genom att INTE visa intresse och INTE slänga ut metkrokar så inser kvinnorna att de själva måste anstränga sig och sluta diva sig. Då kryper de fram. Oönskat.
Citera
2022-08-20, 16:31
Medlem
Eller så är det bara absurt spel alltihopa. Att erövra en singelkille bevisar ingenting, de är alltför lätta offer.

Att erövra en gift man är däremot en bekräftelse för egot: Att konkurrera ut och vinna över hustrun.
Citera
2022-08-20, 17:19
Medlem
Denutuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
Eller så är det bara absurt spel alltihopa. Att erövra en singelkille bevisar ingenting, de är alltför lätta offer.

Att erövra en gift man är däremot en bekräftelse för egot: Att konkurrera ut och vinna över hustrun.
Vem sjutton hoppar i säng med första sämsta tjej? 🤮🤮🤮 Bara desperata betakillar som gör sådant… Kan man välja - låter man de bästa komma till en…
Citera
2022-08-20, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denutus
Vem sjutton hoppar i säng med första sämsta tjej? 🤮🤮🤮 Bara desperata betakillar som gör sådant… Kan man välja - låter man de bästa komma till en…

Jag har inte frestats av "första sämsta tjej". De frestar mig inte alls. Var fick du det ifrån?

Vad jag skriver om är attraktiva kvinnor som plötsligt dyker upp.

Sedan kan kan jag återknyta till diskussioner i vintras, där en tjej blev blev galen över att hennes pojkvän fann andra kvinnor attraktiva. Risken för otrohet testas inte av att oattraktiva kvinnor dyker upp. Killens stabilitet bevisas först när kvinnor som bjuder ut sig av honom klassas som attraktiva, men han väljer ändå bort dem, av kärlek och hänsyn till sin partner.

Oattraktiva kvinnor kan inte bevisa hans lojalitet. Endast attraktiva kvinnor kan.
Citera
2022-08-20, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
Klart att det finns många oattraktiva män, troligen särskilt i de högre åldrarna. (Allt fler yngre ser ut som sättpotatisar dock.)

Men jag vill påstå att nedgången i attraktivitet sker ännu snabbare hos svenska kvinnor. Jag ser många kvinnor som är 10-20 år yngre än jag, men som ser 10-15 år äldre ut. Jag har bott utomlands i både Europa och Asien och tycker nedgången är mindre markant där.

Min egen erfarenhet är nu att kvinnor är mer "desperata" än män. Jag får numera ofta oönskade inviter, både i arbetet och i helt privata sammanhang. Något som praktiskt taget aldrig inträffade när jag var 15-25 år.

Kanske det inte har med ålder att göra. Jag är lyckligt gift och kanske beter mig annorlunda än när jag var utan partner. Genom att INTE visa intresse och INTE slänga ut metkrokar så inser kvinnorna att de själva måste anstränga sig och sluta diva sig. Då kryper de fram. Oönskat.

Ja precis, men man ser det man vill se med. Fokuserar du på att leta efter slitna tjejer så kommer du att se slitna tjejer. Fokuserar du på att se röda bilar, ja plötsligt ser du röda bilar överallt.

Dem som ser så slitna ut, handlar nog snarare om livsstil, missbruk, vitaminbrist, undervikt, sjukdom, överdrivet sminkade och stress. Du får skaffa dig en utländsk kvinna då helt enkelt, om du tänder på tjejer som ser så mycket yngre ut. Mulliga tjejer brukar med ha ett yngre utseende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in