2022-08-04, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trulse53
abslolut ingen risk att han kommer att träffa på Lisa, Lisa finns hos änglarna, Bille kommer att komma dit där det är så varmt om fötterna så han får brännskador vid första steget innanför dörren .

Vore det rättvisa, men livet är ju sällan rättvist så döden är nog inte det heller.
Citera
2022-08-04, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efebofilkusten
Ja, och i nästa liv blir han förhoppningsvis våldtäktsmördad själv...

Om karmagudarna gör sitt jobb så. Kanske redan återfötts som en liten tjej som inte vet vilket öde som väntar henne om sisådär 18 år
Citera
2022-08-04, 21:22
Medlem
Studsbolls avatar
Det är förvisso Gudi behagligt när ondskan förgör sig själv. Svinet blev mördad av någon som förmodligen själv är ett svin och om Gud vill kommer även det svinet bli dräpt av ännu ett svin. Synd att det inte skedde i Sverige.
Citera
2022-08-04, 21:25
Medlem
Aldrig följt eller varit intresserad av detta fruktansvärda brott. Kan anhöriga betalat för detta? (om inte annat till anhörig till MGM)?
Citera
2022-08-04, 21:31
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddagen
Aldrig följt eller varit intresserad av detta fruktansvärda brott. Kan anhöriga betalat för detta? (om inte annat till anhörig till MGM)?

Det är klart att de inte har.
Citera
2022-08-04, 21:32
Medlem
Skaraborg2s avatar
Två riktiga avskum.

Citat:
Ursprungligen postat av Efebofilkusten
Ja, så kan det ju vara - två depraverade avskum som tuppfäktas litegrann... Gott så faktiskt - låt de kriminella svinen tävla och utplåna varandra.

Verkligen två vidriga och farliga avskum.

Jag tror att de mycket väl kan ha suttit och skrutit för varandra vilka "tuffa" och "hårda" förbrytare de var. Vi vet inte vad NB kan ha hittat på innan mordet i Blomberg men RR hade bl. a. begått dubbelmord. Med andra ord var han "ett strå vassare".

Kvinnan han försökte att lura iväg för att idka sexualsadism med dagen innan var gift med godsägare Jönssons son.
Citera
2022-08-04, 21:38
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannika.Jansson
Utomordentligt bra utfört av den personen som gjorde det här. Det här bland det finaste jag hört på länge. Det gjorde faktiskt min kväll på riktigt.

Jag upptäckte den här tråden ikväll, annars hade jag för länge sedan varit inne och gratulerat också och jag tycker att vi är på Flashback. Skulle faktiskt försöka skramla ihop någon slags insamling till den här personen som gjorde det. Jag skulle enkelt kunna tänka mig att skänka ett par 100 kr för det här till hjälten. (Sedan om personen är utlänning eller inte kvittar).

Inte bara för jag tycker att hjälten skall belönas utan dessutom tycker jag att det hade varit en fin örfil till det svenska rättssystemet.

Du som gjorde det här och om du läser det här den här tråden så ska du veta om att Du ger mig lite hopp att det finns lite medmänsklighet ändå kvar i det svenska samhället och det finns ännu kvar hjältar!

Han som gjorde det är av exakt samma skrot och korn. Det bästa hade varit om de tagit livet av varandra.
Citera
2022-08-04, 21:40
Medlem
Dziwnes avatar
Från Expressen:

Citat:
Nerijus Bilevicius tidigare svärmor brister i gråt när hon får höra att han har blivit knivmördad i fängelset.

Samtidigt kritiserar hon domen som han fick för att ha mördat Skövdeflickan Lisa Holm, som blev 17 år.

– Hade han inte blivit dömd till livstid så hade han levt i dag, säger hon.

Hahahaha, nej du ditt lilla pundhuvud, där har du helt fel. Hade aset inte mördat en svensk flicka så hade han inte dömts till livstid och hade således levt idag.
Citera
2022-08-04, 21:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Han som gjorde det är av exakt samma skrot och korn. Det bästa hade varit om de tagit livet av varandra.

Jaha..
ok tackar för informationen.
Delar din uppfattning helt och hållet så fall.
Citera
2022-08-04, 21:52
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OsynligTejp
Du har koll på att han blev mördad i fängelse i Litauen väl? Han avtjänade sitt straff i hemlandet.
Det förklarar saken lät lite för bra för att vara sant att sexualbrottslingar faktiskt skulle straffas i Sverige.
Citera
2022-08-04, 22:00
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Vad jag minns ifrån utredning kom man fram till just det, att han INTE gick specifikt på henne, utan var ute efter en tjej att ha ihjäl. Så den som kom i hans väg vid det tillfället var den som blev offret.

Eftersom han aldrig erkände så kan vi inte veta det.
Citera
2022-08-04, 22:03
Medlem
Bertil85s avatar
Är inte sådana här mord beställningsjobb inne i fängelset?

Han ville försvinna från jorden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in