2022-08-04, 13:11
Medlem
cacablancas avatar
Har någon testad att skicka DNA prov till straingenie då får man svar på mycket vad jag har förstått hur mycket man tål men också vilka strains som passar en bäst
Citera
2022-08-04, 14:54
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cacablanca
Har någon testad att skicka DNA prov till straingenie då får man svar på mycket vad jag har förstått hur mycket man tål men också vilka strains som passar en bäst
Låter som en bluff att lura små ungar med
Gick du på bluffen? vad fick du för svar?
Citera
2022-08-04, 14:58
Medlem
Dyngbaggen2s avatar
Hahaha sämsta scammen EVER.
Citera
2022-08-04, 15:03
Medlem
tigerpus avatar
Jösses mamma mia vilken idioti lol
Citera
2022-08-04, 17:00
Medlem
cacablancas avatar
Nej det är ingen scam det är ett amerikanskt företag kolla så får ni se dom kan kolla vilka strains som passar en bäst indica eller sativa dom kan också se hur lätt du kan få cannabis psykoser så du vet hur försiktig du ska vara
Senast redigerad av cacablanca 2022-08-04 kl. 17:11.
Citera
2022-08-04, 18:29
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Nej det är ingen scam det är ett amerikanskt företag kolla så får ni se dom kan kolla vilka strains som passar en bäst indica eller sativa dom kan också se hur lätt du kan få cannabis psykoser så du vet hur försiktig du ska vara

Aldrig läst eller hört talas om. Men hur egentligen kan ett DNA test säga vilken strain som passar en bäst, jag menar, i vilket syfte? Rus, smärtstillande, stimulerar cannabioniod receptorerna mest? Etc.

Ena dagen kan man vara sugen på sativa och inte vilja bli så sänkt, medan den andra kan man vilja ta det lugnt med en tung indica. Smaken och suget skiftar dag till dag liksom och det kan aldrig ett DNA prov ge svar på.
Citera
2022-08-04, 20:01
Medlem
jesussugers avatar
Citat:

Vadå passar bäst? har du värk i ryggen så finns det strain som är smärtstillande, det tar 1min att googla den rätta strain man vill ha. Man behöver inget företag som gör det åt en
Citera
2022-08-04, 20:47
Medlem
BackToHegels avatar
Bygger på en övertro på vad DNA-analyser kan ge svar på. På ett överdrivet fokus på DNA över huvud taget skulle jag säga.

Varför tror folk att marknaden kan ge svar på allt? Är det för svårt att testa själv?
Citera
2022-08-04, 22:29
Medlem
smokingdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Aldrig läst eller hört talas om. Men hur egentligen kan ett DNA test säga vilken strain som passar en bäst, jag menar, i vilket syfte? Rus, smärtstillande, stimulerar cannabioniod receptorerna mest? Etc.

Ena dagen kan man vara sugen på sativa och inte vilja bli så sänkt, medan den andra kan man vilja ta det lugnt med en tung indica. Smaken och suget skiftar dag till dag liksom och det kan aldrig ett DNA prov ge svar på.

Det finns cannabinoidreceptorer i människokroppen. Kan vara en ledtråd i vad tråden handlar om. Google om du är nyfiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in