2022-08-04, 12:31
Medlem
Allihop.
Citera
2022-08-04, 12:37
Medlem
Den där Dietz. Så onaturlig, beräknande, ser lite äcklig ut tillochmed. Samma charmiga aura som Reinfelt typ.

Linnea Classon, no explanaition needed.

Citat:
Ursprungligen postat av Achief
Jag avskyr i princip varenda influenser som existerar. Dom allra flesta är odrägliga narcissister som oftast helt saknar talang. Hur ens en bråkdel av dem lyckats erhålla någon form av kändisskap är en gåta. Inte lika stor gåta som att folk frivilligt fortsätter att lyssna på deras skitsnack och ”rewiews” som om deras ord och åsikter skulle betyda någonting. Sen hatar jag hur alla snorungar tar efter allt skit dom säger och gör. Min nioåriga dotter beter sig som fjortonåringarna gjorde när jag växte upp, allt handlar om smink, kläder, likes och det här förbannade jävla TikTok. Min fjortonåriga son använder av någon anledning ord och vokabulär hämtade direkt från kamelbetäckarna i orten. Uttryck som chilla och bror(breeeewr) bestraffas under mitt tak. För övrigt till mina väldigt blonda och blåögda barns egen nytta, om dom använder sådant skitspråk framför ett gäng kamelryttare blir de säkert bara spöade och rånade. Men nu känner jag att jag kom långt utanför ämnet, jag ber om ursäkt för det. Tillbaks till influensers, jag avskyr hela den här kulturen där alla står med sina jävla mobiler och filmar sig själv offentligt och vräker ur sig sina åsikter om allt möjligt, många gånger om saker de överhuvudtaget inte har någon som helst kunskap om. Dessutom gör dom det med en inbillad självklarhet att deras åsikter faktiskt betyder något.
Helt hysteriskt kul inlägg, you go bro!
Citera
2022-08-04, 12:39
Medlem
Alexander Pärleros - Gör feta pengar på att lura folk och samtidigt vara totalt blåst i huvudet. Fördummande jävel.

Pontus Rasmusson - Riktar sig mot riktigt riktigt unga tjejer på ett äckligt sätt.

Matgeek - Okarismatisk, falsk, överdriven, äckligt skratt.

All dokusåpakändisar som får stora Instagramkonton efter medverkan i PH etc. - Att dessa blir kända tyder på en mycket skrämmande framtid, där dumhet premieras och landet går åt helvete.
Citera
2022-08-04, 13:04
Medlem
Va fan är en infuencer? Influensa vet ja va det är men a fan e detta för hitte på skit?
Citera
2022-08-04, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dziwne
Alla, men i synnerhet Bianca Ingrosso. Fullkomligen avskyr henne, allt hon säger och gör. Så totalt jävla urblåst, en riktig kossa som aktivt gör världen till en sämre plats genom att exportera sin ytlighet och osäkerhet till pantade småbrudar som ser upp till henne.

Alla som titulerar sig "iNfLuEnCeR" borde f ö sättas i en rymdraket med destination Pluto.

Håller med här. Jag ogillar speciellt alla talanglösa mongon som av någon oförståelig anledning har hundratusentals följare..

Att dom är talanglösa kanske är anledningen till att de titulerar sig som just ”influencer”? Jag menar folk som det faktiskt finns någon anledning att följa som exempelvis Zlatan kallar sig vad jag vet, naturligtvis inte för influencer.

offtopic: Avfölj eller radera instagram eftersom utan följare och views är dessa människor i praktiken talanglösa losers.
Citera
2022-08-04, 13:14
Medlem
C.B.G.s avatar
Alla utan undantag. Dessa och deras följare är vår tids mentala underklass.
Citera
2022-08-04, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dziwne
Alla, men i synnerhet Bianca Ingrosso. Fullkomligen avskyr henne, allt hon säger och gör. Så totalt jävla urblåst, en riktig kossa som aktivt gör världen till en sämre plats genom att exportera sin ytlighet och osäkerhet till pantade småbrudar som ser upp till henne.

Alla som titulerar sig "iNfLuEnCeR" borde f ö sättas i en rymdraket med destination Pluto.

Bianca är en mycket framgångsrik entreprenör som använt sociala medier på ett mycket skickligt sätt för att bygga upp sitt varumärke. Hon har visserligen haft turen att hennes mamma är en av Sveriges mest kända personligheter men de tar inte ifrån hennes ihärdiga arbete.

Jag tror inte de är en tillfällighet att personer som du inte klarar av starka, självständiga kvinnor som tar sig uppåt i karriären utan att behöva en mans hjälp. Ni män klarar inte av att en kvinna har mer makt och inflytande än er. Jag misstänker att du inte lyckats lika väl i livet och är avundsjuk på bland annat Bianca. Istället för att hata unga framgångsrika kvinnor och försöka trycka ned de kan du väl själv fokusera på ditt liv? Din avundsjuka är tydlig för alla att se.

Det är ingen slump att Annie Lööf också är enormt hatad av män, än mer än Bianca då hon basically bestämmer om i vilken riktning vårt land ska ta då hon är vågmästare. Sorgliga män klarar inte av framgångsrika unga kvinnor. Ni borde skämmas, folk skrattar åt er.
Senast redigerad av rhode 2022-08-04 kl. 13:28.
Citera
2022-08-04, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhode
Bianca är en mycket framgångsrik entreprenör som använt sociala medier på ett mycket skickligt sätt för att bygga upp sitt varumärke. Hon har visserligen haft turen att hennes mamma är en av Sveriges mest kända personligheter men de tar inte ifrån hennes ihärdiga arbete.

Jag tror inte de är en tillfällighet att personer som du inte klarar av starka, självständiga kvinnor som tar sig uppåt i karriären utan att behöva en mans hjälp. Ni män klarar inte av att en kvinna har mer makt och inflytande än er. Jag misstänker att du inte lyckats lika väl i livet och är avundsjuk på bland annat Bianca. Istället för att hata unga framgångsrika kvinnor och försöka trycka ned de kan du väl själv fokusera på ditt liv? Din avundsjuka är tydlig för alla att se.

Det är ingen slump att Annie Lööf också är enormt hatad av män, än mer än Bianca då hon basically bestämmer om i vilket land vårt land ska ta då hon är vågmästare. Sorgliga män klarar inte av framgångsrika unga kvinnor. Ni borde skämmas, folk skrattar åt er.
Vilket arbete? Hade inte hennes mamma varit känd hade hon torkat bord på närmaste donken resturang.
Annie löööv ska vi inte prata om.. dom flesta hatar henne pga att hon är helt blåst och vill förstöra Sverige .
Citera
2022-08-04, 13:31
Medlem
Dziwnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhode

Det är ingen slump att Annie Lööf också är enormt hatad av män, än mer än Bianca då hon basically bestämmer om i vilket land vårt land ska ta då hon är vågmästare. Sorgliga män klarar inte av framgångsrika unga kvinnor. Ni borde skämmas, folk skrattar åt er.

LMFAO, "ihärdigt arbete". Bianca har inte jobbat en enda dag i sitt liv, all hennes framgång har serverats henne på ett silverfat av först Femman och sen TV4. Att hon "byggt upp" sitt varumärke genom att vara en ytlig dussinmänniska online som kränger värdelöst epa-smink till fjortisar.

Hon är ett hjärndött äckel som inte förtjänar en krona. Att pissluder som hon och Kim Kardashian är rika samtidigt som hjältar i vården går på knäna är beviset på att vårt samhälle är sjukligt.
Citera
2022-08-04, 13:39
Medlem
Alla som sätter det epitetet på sig själv måste ju sakna all form av självinsikt. Högst pinsamt beteende att lyfta upp sig själv som en individ som "gör skillnad".

Speciellt när det handlar om att du visar upp sponsrade produkter, och sen tigger donationer av de som tittar. Haha, varför ska någon betala dig för att du är företagets levande skyltdocka? De som påstår sig "jobba" som influencers är i själva verket nutidens bondfångare.
Citera
2022-08-04, 13:45
Samtliga mer eller mindre. Även om deras hjärndöda följare är ett snäpp värre.
Citera
2022-08-04, 14:15
Medlem
Telepatisks avatar
Avskyr trenden med "influensers" och följer ingen. Nästan alla sprider konstiga ideal och vissa har blivit helt verklighetsfrånvända sen när dom började tjäna pengar på det.

Vet inte om alla här räknas som influensers. Men dom har i alla fall många följare och således kan påverka många människor:

Amanda Lundgren
Ett bra exempel på någon som sprider äckliga ideal. "Billig". Ser ut som en real doll.
http://cdn1.cdnme.se/4721364/8-3/ama...813b178de5.png

Anis Don Demina
Ett tjockt peddo och jag har alltid tyckt att något verkar vara off med honom.
(FB) Anis Don Demina skickar snuskvideos till barn. (Video)

ANJO
En särskrivande tjockis som tjänar pengar på att göra "dokumentärer" där han hånar folk som mår psykiskt dåligt. Han borde göra en dokumentär om där han bantar istället (igen).

Bianca Ingrosso
Hon har obehagligt mycket makt. Stör mig lite på att hon tror att hon är så snygg fastän hon inte är det. Glidit fram genom hela livet. Hennes bror har i alla fall talang.

Cluee News
Svensk som pratar som en invandrare. Coolt. Nog inget fel i övrigt med honom.

Pewdiepie
Inte rolig. Överhypead, högljudd och omogen.

Pontus Rasmusson
Peddovarning över honom. Har pratat om ganska explicita saker i hans videos som småbarn tittar på. Sålt trosor ämnade för barn med bilder på honom på.

Finns tyvärr alldeles för många som är som Amanda. Plastbröst, fyllda läppar och rumpor, Botox o.s.v. Inte undra på att så många unga tjejer mår dåligt när dom sitter och tittar på all den där skiten 6-10 timmar per dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in