2023-07-12, 12:49
Medlem
Alla egentligen,
Citera
2023-07-12, 13:45
Medlem
utanws avatar
Kammi

Hon var en halvkorkad tjej som ändå kunde göra lite underhållande vloggar om sitt liv.
Men sen blev hon tillsammans med en våldtäktsman som hon försvarar helhjärtat och när han avtjänade sitt straff så la hon ut videos både på youtube och instagram där hon sa att offret ljög och inte alls var ett offer. Kammis mamma gjorde likadant, försökte göra hatdrev mot offret samtidigt som dom försökte måla våldtäktsmannen som oskyldig liten pojke.

Nu är Kammi förstörd, driver runt i en ombyggd skåpbil och gör onlyfans tillsammans med sin våldtäksmanspojkvän.
Hennes mamma håller också på med onlyfans.
Sorgligt hur man kan sabba sitt liv och rykte så snabbt och tyvärr finns det folk som ser genom fingrarna och fortfarande gillar och hyllar Kammi.
Citera
2023-08-03, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doodley
Potatisnäsa och märkligt hög panna. Någon riktig skönhet är Dietz inte. Fast jag ogillar henne mest pga hur hon uppför sig. Ställer till skandal efter skandal.
SÅ jättebra skrivet! Håller helt och hållet med dig! Trots soc varningarna visar hon sonen helt och hållet på instagram!
Citera
2023-08-28, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PW-Gersson
Jag såg någon svensk familj bosatt i Portugal på Youtube, de kändes ganska obehagliga. Hela tillvaron upplevdes som konstlad och de involverade sina barn i att agera vandrande reklampelare.

Jag såg klippet tillsammans med barn och de föreföll tragiskt nog uppleva livsstilen som eftersträvansvärd.
swedish family - föräldrarna där är äckliga
slår vad om att mamman där är ett riktigt psykfall
Citera
2023-08-28, 22:16
Precis alla. De är köttdockor. Massans lajks styr dem.

Svårt att bli billigare.

Jag hoppas de blir seriemördade allihop tbh.
Citera
2023-08-28, 22:38
Medlem
ValackObamas avatar
Influencerskrået är en isolerad inavlad sekt som grupprunkar genom att korsposta inlägg och überbekräfta varandra. Är du helt värdelös på allt annat som kreerar långsiktigt värde kan du åtminstone lägga upp bilder på dig själv med sponsrade ”jag klarar mig inte utan detta”-inlägg. Deras egenvärde konsumeras i takt med att de låter sig köpas av en massa skitföretag som skapar låtsastrender och som den menlösa folkmassan sedan drömskt glufsar i sig. Fy fan!
Citera
2023-08-28, 22:50
99.9%

Sen finns dom där 0.01% som är vettiga.
Citera
2023-10-06, 22:10
Medlem
Nicci Hernestig, Antonija Mandir & Daniel Paris.
Citera
2023-10-06, 22:14
Medlem
mr.demons avatar
Den där lilla kurd, arab tjejen på Tik Tok som ser ut som en liten fotbolls kille. Fanskapet låter som en orten kille när det pratar. Fanskapet dyker konstant upp i mitt flöde. Kommer inte håg vad hon/han heter just nu. Men störig jävel som säger bror i varenda mening.
Citera
2023-10-07, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Nicci Hernestig, Antonija Mandir & Daniel Paris.

Första vet jag inte vem det är, men håller helt med om de två sista!! Hatar Mandir med den jävla arab-snoken!!
Citera
2023-10-08, 10:42
Medlem
ValackObamas avatar
Eskilstunas store son Simon Lindström kvalar in på listan som det mest ointelligenta i ett par herrskor. Han är lokalt omtalad som TV-puckot efter hans otroligt blåsta appearance i Bachelor för några år sedan. Nu fullföljer han sin korkade attityd på instagram där hela hans liv verkar vara sponsrat. Folk skrattar visserligen åt det och han är en snackis men det är ju synd om honom när ingen tar honom på allvar
Citera
2023-10-09, 17:32
Tack för att du har startat den här tråden. Jag är så trött på utseende hetsen då varje lyko reklam handlar om just om skönhet. Det influenser fanns inte för 15 år sedan nu är det en ny grej. Hon har inte bloggat sen 30 juni och undrar om detta bara är paus och kanske 🤔 så kommer hon tillbaka i september, vem vet? Förut så brukar hon blogga 5-7 gånger om dagen. Jag antar att hon tog paus i juli.

Hennes blogg: https://gabriellapossler.se/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in