Alltså, om vi tänker sex så handlar det nog om 1) snyggt ansikte 2) vältränad, muskulös kropp 3) längd, minst 180 cm och helst 185+. Sedan får du nog ligga otroligt mkt mer om du har en bad boy look än en vanlig, lite gråtrist svennebanan-stil. Tänk tatueringar som är stora och med djävulsmotiv som ger intrycket av att personen är hård som sten, typ 666 "gaddat" på huvudet eller halsen. Alltså, kvinnorna som dras till dessa männen, muskulösa badboys, är knappast kultiverade damer med rötterna i den sofistikerade eliten. Det är obildade ghettoprodukter från förorten med undermåligt blonderat hår som ser gult ut och röker minst ett paket dagligen. Dessutom är de ofta väldigt unga. Om du vill attrahera dessa trashiga tjejerna, som utgör det primära klientelet på Tinder, så kan du inte verka för seriös, stroppig, pretentiös, känslig eller intellektuell på dina bilder. Du bör nog ge sken av att vara uppsluppen, festa hårt, lite "vild" osv. Två personer från området där jag bor använder Tinder på det sättet som beskrivs ovan med helt otrolig framgång, vad det verkar. De är typ 180 cm, extremt biffiga, rakade skallar och synbart gaddade på alla sina bilder. Du måste framhäva gaddarna på alla bilder, verkar kritiskt i sammanhanget. Desto mer gaddar, desto mer matchningar. Ordspråket "lika barn leka bäst" gäller även på Tinder. Jag menar, skräp dras till skräp. Om du vill attrahera WT:s så måste du vara WT.
Jag baserar ovan nämnda delvis på vad bekanta har redogjort för mig men också t.ex denna tråden på Flashback (FB) Experiment: Kåkfarare testar tinder där en individ fick otroligt många matchningar - över 100 stycken inom loppet av 24h - genom att skriva att han var en knarkare, misshandlare och morddömd kåkfarare. Väldigt få personer med modellansikten och en kropp som Brad Pitt i Fight Club får så många matchningar. Om ngt så indikerar det väl vilken typ av man och vilken stil som går hem inom ramen för appen i fråga.
Michael Dahlén, professor på Handels i Stockholm, genomförde ett liknande experiment för några år sedan. Han lade upp en bild på sig själv och skrev sin längd (188 cm) och testade att beskriva sig själv autentiskt, som professor, samt på en annan profil som mördare. Den profilen där han beskrev sig som mördare fick över 1000 matchningar och blev otroligt populär medan den profilen där han var sig själv knappt fick några likes alls (typ 10 st om jag minns korrekt). Experimentet redogörs för mer utförligt i boken "Monster".
Jag baserar ovan nämnda delvis på vad bekanta har redogjort för mig men också t.ex denna tråden på Flashback (FB) Experiment: Kåkfarare testar tinder där en individ fick otroligt många matchningar - över 100 stycken inom loppet av 24h - genom att skriva att han var en knarkare, misshandlare och morddömd kåkfarare. Väldigt få personer med modellansikten och en kropp som Brad Pitt i Fight Club får så många matchningar. Om ngt så indikerar det väl vilken typ av man och vilken stil som går hem inom ramen för appen i fråga.
Michael Dahlén, professor på Handels i Stockholm, genomförde ett liknande experiment för några år sedan. Han lade upp en bild på sig själv och skrev sin längd (188 cm) och testade att beskriva sig själv autentiskt, som professor, samt på en annan profil som mördare. Den profilen där han beskrev sig som mördare fick över 1000 matchningar och blev otroligt populär medan den profilen där han var sig själv knappt fick några likes alls (typ 10 st om jag minns korrekt). Experimentet redogörs för mer utförligt i boken "Monster".
Senast redigerad av anwe8 2022-08-03 kl. 15:25.
Senast redigerad av anwe8 2022-08-03 kl. 15:25.