Citat:
Ursprungligen postat av
Pippipipparpippin
Jag var tvungen att googla för jag var helt övertygad om att det skulle vara brottslig för en vuxen man att ligga med en 15 åring efter en lagändring, men jag hittade inget på det.
Jag tycker att detta låter fel, kanske är jag bara moraliserande? I vart fall tycker jag att du borde avbryta detta per omgående.
Oavsett om sexet med barnet är olagligt, osmakligt eller något annat så kan du ju följa upp din fråga om det är värt att offra relationen till din bästa vän?
Jag tänker lite som så här. Jag har träffat många kvinnor som växte upp med missbrukande/psyksjuka/kriminella föräldrar och där de redan i tidiga tonåren började ha sex med äldre män. Jag har inte mött någon som idag som vuxen kan säga att de mådde bra av det. Jag skulle tro att hennes sex med dig snarare är ett sätt för henne att handskas med sina egna problem. kalla det makt, kalla det självskada, kalla det vad du vill, men det är min hypotes. Abort mission och hjälp flickan till en ungdomsmottagning eller något liknande tänker jag.
Dom växer upp hjärntvättad med propaganda för att gå just den vägen. Frånvarande föräldrar som jobbar heltid eller i tjejen som TS ingått i en relation med, en väldig obalanserad förälder pga problem.
Det är många män i Sverige som tycks ha missat det.
Hur tidigt barn exponeras för det här. Det kryper ner i åldrarna tills dom nått sitt mål.
Och folk kallar människor som tror världen styrs av pedofiler foliehattar.
Det är extremt mycket vanligare än vad många har mage till att ens ta in . På alla nivåer, överallt. Och samtliga håller varandra om ryggen.
Dom likt TS normaliserades in i det. Speciellt om du har haft mycket sex generellt , dvs speciellt folk med mycket pengar.
Många som jobbar med trafficking world wide säger att det alltid slutar med barn när du har obegränsat sexliv.