2006-06-30, 11:27
Medlem
Dirtans avatar
Tjennare, sorry att jag skapar en helt färsk tråd om detta, har dock redan frågat på pilleridentifieringstråden. Jag fick ett piller av en polare, han hade fått det på sin tur av en polare som hade sagt något i stil med "höhö ta den här och få en skön kväll"

Well nu till själva info om pillret:
* It's pink (rosa med andra ord)
* Det är realtivt stort, som två panodil ungefär.
* På ena sidan av pillret står det "AZ | 27" och andra sidan är det ett "C" på

Det skulle inte förvåna mig om det är ett vitaminpiller av ett konstigt slag, måste dock fråga.

tacksam för snabba svar
Mvh / Dirtan
Citera
2006-06-30, 12:56
Medlem
Satte mig ner, fast besluten att hitta detta åt dig. Efter ungefär 10 olika forumsökningar och pilleridentifieringsguider hittar jag fortfarande inget. AZ kunde man anta att möjligtvis är alprazolam, men jag fann inget som stämde in utseendemässigt. Antar att kosttillskott/vitaminpiller ligger nära till hands, hittade trots allt något kosttillskott i Europa som hette Biovital AZ. Det hade 27 olika ämnen i sig, men eftersom inte så många är intresserade av bilder på vitaminpiller hittade jag ingen bild.

Jag kan givetvis ha fel, men om det hade varit ett vanligt piller hade det gått att identifiera hyfsat enkelt.
Citera
2006-06-30, 14:24
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtan
Tjennare, sorry att jag skapar en helt färsk tråd om detta, har dock redan frågat på pilleridentifieringstråden. Jag fick ett piller av en polare, han hade fått det på sin tur av en polare som hade sagt något i stil med "höhö ta den här och få en skön kväll"

Well nu till själva info om pillret:
* It's pink (rosa med andra ord)
* Det är realtivt stort, som två panodil ungefär.
* På ena sidan av pillret står det "AZ | 27" och andra sidan är det ett "C" på

Det skulle inte förvåna mig om det är ett vitaminpiller av ett konstigt slag, måste dock fråga.

tacksam för snabba svar
Mvh / Dirtan

VAd sägs om att fråga din kompis vad det är han gav till dig?
Citera
2006-06-30, 14:30
Bannlyst
Hmm känner igen det där starkt, tror nästan jag har sett sånna i morsans handväska =) återkommer med info om det.
Citera
2006-06-30, 17:16
Medlem
likeithards avatar
låter väldigt bekant, tror att det kanske kan vara piperazin-piller, sånna som säljs lagligt i nya zeeland(?).

hittade något snarlikt på en utländsk sida för länge sen, fanns lila, rosa osv.
såg ut som skitstora rosa panodil fast med skarpa kanter typ.

bara en gissning dock
Citera
2006-06-30, 20:48
Medlem
Dirtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RKD
Satte mig ner, fast besluten att hitta detta åt dig. Efter ungefär 10 olika forumsökningar och pilleridentifieringsguider hittar jag fortfarande inget. AZ kunde man anta att möjligtvis är alprazolam, men jag fann inget som stämde in utseendemässigt. Antar att kosttillskott/vitaminpiller ligger nära till hands, hittade trots allt något kosttillskott i Europa som hette Biovital AZ. Det hade 27 olika ämnen i sig, men eftersom inte så många är intresserade av bilder på vitaminpiller hittade jag ingen bild.

Jag kan givetvis ha fel, men om det hade varit ett vanligt piller hade det gått att identifiera hyfsat enkelt.

Tack för visat intresse, får kränga skiten och se om något händer helt enkelt! Återkommer ifall det blir disco

Trollish: Vad förstår du inte med att han hade fått det av en polare som sa något i stil med "höhö..." ? Hade det funnits en möjlighet till att förenkla allt, skulle jag självklart göra det, men så är ju inte fallet eller hur?
Citera
2006-07-01, 13:41
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtan
Tack för visat intresse, får kränga skiten och se om något händer helt enkelt! Återkommer ifall det blir disco

Trollish: Vad förstår du inte med att han hade fått det av en polare som sa något i stil med "höhö..." ? Hade det funnits en möjlighet till att förenkla allt, skulle jag självklart göra det, men så är ju inte fallet eller hur?

Vad ere du inte förstår?
Säg åt din kompis att ringa sin kompis och fråga vafan det är för piller han fick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in