Citat:
Ursprungligen postat av
HelmerLjus
Är rätt säker på att psykopat valle läser här inne. Undrar om han kommer till insikt när han ser sig själv hålla på , att han behöver hjälp. Han är ju klart psykiskt sjuk. Narcissist som höjer sig sjöälv till skyarna 24/7 men försöker hitta fel på alla andra . Ser ut syndabockar som han egentligen ser som hot, får helt otroligt nog en grupp med sig.. om ni läser här , vad är det för fel på er? Skäms ni inte som hamnade i just den där hatade gruppen som uppstår varje år?
Han är för korkad för att fatta eller så skulle hela hans värld rasa, om han själv skulle inse, att han beter sig som en idiot. I botten ligger ju ett uselt självförtroende, som närmast desperat måste döljas hela tiden. Han läser nog detta och tänker något i stil med att starka och intelligenta och vackra människor väcker känslor och så flinar och tänker att fan där är månen igen utanför fönstret. Hur var det nu med den? De sa nåt om den på ön. Fan har glömt! Sånt där är bara skit! Varför ska man veta nåt?
Men jag undrar också hur de andra kunnat gå på hans vidriga fasoner. Stackars Kris och LO som ändå hajar och är normala! Hur kan man inte vilja ge denna dåre respass så snart som möjligt? Jag är en fridsam människa som aldrig slogs i skolan, men fan vet om jag kunnat avhålla mig från att dräpa Valle med en kraftig vedklabb på ön. Tror Kris och LO drömmer om det. Det hade blivit teve det! Må de båda gå långt. Visst Kris gjorde en slät figur mot Valle idag, men han har inte så mycket val, när de andra dansar till missfostrets pipa.