2022-08-02, 18:41
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaBrev
Han kanske mest vill stoltsera med att han fick ligga.

Eller inbilla oss att han fick det...
Citera
2022-08-02, 18:43
Hur gammal är du? Det är 18-års gräns på Flashback!
Citera
2022-08-02, 18:47
Medlem
HLundborgs avatar
Tja, såvida hon har ägglossning så är det ganska lugnt.

"Spermier kan överleva upp till en vecka i slidan. Den säkra perioden slutar därför fem dagar före ägglossningen om du har helt regelbunden*mens. Den säkra perioden börjar igen några dagar efter ägglossningen, när ägget inte längre kan bli befruktat av en spermie"
Citera
2022-08-02, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Låg med en 16-årig tjej igår. Brukar använda kondom men ja vi hade slut och vi var båda kåta så vi körde utan.. tänkte att jag avbryter innan jag kommer och sprutar på henne... men det kändes så jävla skönt att knulla henne så jag lät det bara komma och sprutade hela satsen i henne Hon böjde sig fram sen så det rann ut. Hur stor är risken att hon blivit gravid nu? Sjukt jävla nojig haha
Ehh.. Risken är låg men du har all rätt att noja..
Citera
2022-08-02, 18:51
Medlem
Skadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Låg med en 16-årig tjej igår. Brukar använda kondom men ja vi hade slut och vi var båda kåta så vi körde utan.. tänkte att jag avbryter innan jag kommer och sprutar på henne... men det kändes så jävla skönt att knulla henne så jag lät det bara komma och sprutade hela satsen i henne Hon böjde sig fram sen så det rann ut. Hur stor är risken att hon blivit gravid nu? Sjukt jävla nojig haha
Så jävla ballt Knulla bruden hårt bro Släpp nojan å slappna av
Citera
2022-08-02, 18:51
Medlem
Vaknade du sedan upp och insåg att du var 30 år tjock ful och okysst?
Citera
2022-08-02, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schleif.ISLIFE
Jag är snart 40 år gammal, har knullar tjejer i 15 år och aldrig använt en kondom. Måste va runt 1000 knull, endast en oönskad graviditet

Våga vägra kondom

En gammal gubbe som sitter och skryter om att han skjuter lösa skott. Fan vad lyckad du är.

"Schleif is life" inte konstigt att svenska folket håller på att dö ut med den här mentaliteten.
Senast redigerad av HeilSeiGegrust 2022-08-02 kl. 19:10.
Citera
2022-08-02, 19:08
Medlem
Isnatts avatar
Nästa gång får du göra som vid ormbett: Sätt munnen tätt mot och sug ut giftet (i ditt fall kroppsbuljongen) med samma kraft och frejdighet som när man sörplar i sig saften från en kräftas bröstkorg.

Bonna petit.
Citera
2022-08-02, 19:11
Medlem
Man brukar räkna med 20% chans om man prickar in ägglossningen. Man brukar säga att man har 4-6 bra ägglossningar per år. Men man är som mest fertil i åldern 16-25, så det kanske inte stämmer där. Spermier kan leva i 5 dagar i äggledarna i väntan på ett ägg ska lossna. Ägglossningen är oftast ca 14 dagar innan nästa mens. Har man sex efter ägglossning en så är chansen i princip obefintlig. Ni får räkna på senaste menscykeln, vilken dag den senaste mensen startade. Men då gäller det att ha koll på cykelns längd. Man kan också kolla om slidsekretet är trådigt och genomskinligt som äggvita genom att dra det mellan tummen och pekfingret- då har man ägglossning. Skaffa akut-p-piller genast, finns receptfritt på apotek. Ta ett graviditetstest om två veckor. Skaffa ett bra preventivmedel och ge fan i vaginal penetration och särskilt med isprut om inte nån använder preventivmedel.
Citera
2022-08-02, 19:18
Medlem
BokKons avatar
Risken är fifty-fifty. Antingen är hon gravid eller så är hon det inte.

Nä, men vi verkar ha avklarat biologilektionen...
Citera
2022-08-02, 19:18
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeilSeiGegrust
En gammal gubbe som sitter och skryter om att han skjuter lösa skott. Fan vad lyckad du är.

"Schleif is life" inte konstigt att svenska folket håller på att dö ut med den här mentaliteten.

Gammal? Vid 40 års ålder? Är du 13 eller?
Citera
2022-08-02, 19:21
Medlem
Förstår TS, har gjort samma sak många gånger. Så jävla skönt att tömma och man kan liksom inte dra sig ur en skön fitta,de har stark dragningskraft. Oftast går det ändå bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in