Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2022-08-11, 21:19
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
Det tror jag inte. Det är inte svenska flaggor som viftas i pridetåget. Det är inte Homo-Bi-Trans-Queer-Inter-As-Straight-rörelsen vi talar om ( inkluderande). Du ska kuva dig för enskildas särintressen? Oavsett vems? Är det så du menar? Bra - kuva dig för min vilja då.

Vill du göra landet en tjänst? Börja med att reda ut alla jävla motstridigheter och hyckleri.

Kan vara som du säger också.. Många i Iraks armé (både i låg och hög rank) tog av sig sina kläder, utrustning och vapen utan strid och drog över gränsen till Turkiet när ISIS kom mot dem. Förväntar mig egentligen inte att svenska armén skulle vara tuffare eller är mer mentalt starka än irakiska armén.
Men jag tänker inte anta det värsta.
Har ändå förtroende för Bydén som general. Förhoppningsvis har alla under honom också det.
Citera
2022-08-13, 08:03
  #62
Avstängd
TantRossins avatar
Från en vän from overseas har jag mottagit detta lilla filmklipp, Enjoy;

https://t.me/immigrationtorussia/63
Citera
2022-08-16, 18:27
  #63
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Räknar försvarsmakten med att kunna värva folk till försvarsmakten genom att stödja Pride? Tror tyvärr inte att det är där man ska söka deltagare till ett framtida försvar..
De borde redogöra för hur många HBTQ de lyckats rekrytera respektive hur många normala som skrämts bort så det går att utvärdera satsningen.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback