2022-08-01, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Citat:
Ursprungligen postat av Tjunky
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Du har fått en varning för brott mot 0.02. Trådstart och forumval.
Ämne: Jag ska ha sex
Citat:
Jag ska seriöst ha sex med en tjej just nu, hon är i badrummet aws (as we speak)

Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Är det ok om du tar tbx varningen?
På vilken grund skulle jag ta tillbaka varningen menar du?
Mod
Fan kan jag fixa så det blir en bra underlag, funkar det då? Svär att jag kan fixa till det så det är bra.
Jag förstår faktiskt inte vad du menar
Om jag fixar till trådstarten så den har en bra frågeställning. Kan den godkännas så och således få varningen tillbakadragen? Svär att jag kan göra det
Ja, skicka mig idén så ser vi.
Sen får du i så fall starta en ny tråd med ny start.
Shit schysst men är det risk att jag blir bannerino för ohörsamhet eller? Ksn göra det imorgon men är det för sent då? Är råbäng
Nej, det är ingen risk, om du inte drar på dig fler varningar inom kort.
Ok skönt att höra det iaf men ska jag göra klagomål nu eller hur ska man göra?
Klagomål?
Skulle du inte göra en ny tråd?
Ville förbättra trådstarten och ha min kvar...du behöver inte ta bort varningen, vill bara fixa till den
Tråden är korgad, så du får skapa en ny.
Hallå
Har du fått ihop nån ny trådstart?
Ja jag tänkte frågeställningen kan vara följande. Hur berättar ni för andra att det är dags för samlag.
Vilka är "andra"?
De svarande allmänheten på flashback
Flashback är ju ingen blogg, så du kan nog glömma detta.
Asså det är frågeställningen "gur berättar ni för folk och vänner när det är dags för ligg
Jag ger upp, starta du en tråd, men är den lika svag som den förra, så får du en varning till om nån anmäler den. Jag känner inte att jag kan bidra på nåt sätt.
Vill ha min gamla tråd. Då måste jag väl klaga väl?
ja
ja Det säger sig själv här. Vill ge den en frågeställning och ha tillbaka originalet men han säger att jag måste göra ny. Den förstörs om jag gör en ny fattar vem som helst eller?! Vill ha tillbaka den och jag bryr mig inte ens om varningen! Vill bara ha tråden!
Citera
2022-08-01, 10:11
Moderator
T-80Us avatar
Jag har svårt att tänka mig att det finns tjejer som ligger med sådana spånhuvuden som du TS, det måste vara lögn, alternativt att du ligger med efterblivna.

Med det sagt...

Du startar en tramstråd, du får en varning. Lär dig av det, starta därefter en ny tråd, med vettigt diskussionsunderlag, som inte handlar om sådant som 12-åringar fnissar åt på lunchrasten, så ska du se att allt ordnar sig till det allra bästa.
Citera
2022-08-01, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Jag har svårt att tänka mig att det finns tjejer som ligger med sådana spånhuvuden som du TS, det måste vara lögn, alternativt att du ligger med efterblivna.

Med det sagt...

Du startar en tramstråd, du får en varning. Lär dig av det, starta därefter en ny tråd, med vettigt diskussionsunderlag, som inte handlar om sådant som 12-åringar fnissar åt på lunchrasten, så ska du se att allt ordnar sig till det allra bästa.
Har inte sex varje jävla dag om du tror det. Kan inte bara göra en ny. Behöver den som jag gjorde?!
Citera
2022-08-01, 10:28
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
ja Det säger sig själv här. Vill ge den en frågeställning och ha tillbaka originalet men han säger att jag måste göra ny. Den förstörs om jag gör en ny fattar vem som helst eller?! Vill ha tillbaka den och jag bryr mig inte ens om varningen! Vill bara ha tråden!

Självklart får du inte tillbaka en papperskorgad tråd.

Du får väl kopiera in svaren i din nya fantastiska trådstart.
Citera
2022-08-01, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Självklart får du inte tillbaka en papperskorgad tråd.

Du får väl kopiera in svaren i din nya fantastiska trådstart.
Trams of Off Topic omfattas nämligen inte vad off-topic regelverket
Citera
2022-08-01, 10:42
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Trams of Off Topic omfattas nämligen inte vad off-topic regelverket

Va? Ta det där en gång till på begriplig svenska.
Citera
2022-08-01, 11:11
Avslutad
Då är det väl bara att ändra "Jag ska ha sex" till "Jag hade sex" när du skapar en ny tråd?
Citera
2022-08-01, 11:18
Administrator
admins avatar
Citat:

Din tråd saknade frågeställning och tillhörande diskussionsunderlag.
Helt korrekt att kasta tråden i Papperskorgen. Liksom ett flertal andra trådar som du också har startat.

(FB) Framtidens loser oskulder vapear?
(FB) Blev ej avstängd
(FB) Jag ska ha sex
(FB) ta bort gjorde fel...

Just nu överväger jag att stänga av dig som KFK.
Vi får väl se om du tar till dig av kritiken, och höjer kvaliteten på dina inlägg.

admin
Citera
2022-08-01, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Din tråd saknade frågeställning och tillhörande diskussionsunderlag.
Helt korrekt att kasta tråden i Papperskorgen. Liksom ett flertal andra trådar som du också har startat.

(FB) Framtidens loser oskulder vapear?
(FB) Blev ej avstängd
(FB) Jag ska ha sex
(FB) ta bort gjorde fel...

Just nu överväger jag att stänga av dig som KFK.
Vi får väl se om du tar till dig av kritiken, och höjer kvaliteten på dina inlägg.

admin
Har jag fler lågkvalitésinlägg (enligt ditt tycke) än högkvalitésinlägg? Varför får jag inte göra en tråd om att jag har haft sex? Varför riskerar jag bannlysning för det?
Citera
2022-08-01, 15:32
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Har jag fler lågkvalitésinlägg (enligt ditt tycke) än högkvalitésinlägg? Varför får jag inte göra en tråd om att jag har haft sex? Varför riskerar jag bannlysning för det?
Men det där med att skriva att du precis ska ha sex med en tjej som befinner sig i ditt badrum, det är väl något man publicerar på Facebook? På Flashback behöver du ha ett lite bättre diskussionsunderlag eller en frågeställning.
Citera
2022-08-01, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Men det där med att skriva att du precis ska ha sex med en tjej som befinner sig i ditt badrum, det är väl något man publicerar på Facebook? På Flashback behöver du ha ett lite bättre diskussionsunderlag eller en frågeställning.
Det är därför jag vill göra den med en frågeställning så det passar... När man anstränger sig för att få den till att följa forumreglerna så är det KFK? Fattar inte denna sidan.
Citera
2022-08-01, 15:34
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Har jag fler lågkvalitésinlägg (enligt ditt tycke) än högkvalitésinlägg?

Det är ju uppenbart att du har eftersom KFK är i åtanke.

Citat:
Varför får jag inte göra en tråd om att jag har haft sex?

Det svarade admin på. "Din tråd saknade frågeställning och tillhörande diskussionsunderlag."

Det var ett chatinlägg och därmed inget för ett diskussionsforum.

Citat:
Varför riskerar jag bannlysning för det?

För att dina trådstarter och inlägg totalt sett är undermåliga och inte tillför forumet något.

Enligt regel 2.02:
"Medlemmar som motarbetar den fria debatten i forumet, genom att systematiskt publicera inlägg med för låg kvalitet eller bristande debattunderlag, blir avstängda eller bannlysta."
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in