2022-08-01, 07:43
Bannlyst
Vilka filmer skulle du se under en dag, ska det vara kvalitéfilm och gärna ostört?

Berätta vad skulle du se för filmer under 24 timmar? Och hur många filmer kan man se under den tiden?
Citera
2022-08-01, 09:25
Medlem
TheJackets avatar
Zombiedag.

Night of the Living Dead
Dawn of the Dead
Day of the Dead
Land of the Dead
Zombie Flesh Eaters
Zombie Holocaust
Return of the Living Dead
Return of the Living Dead 2
The Revenant (inte DiCaprio filmen)
Doghouse
Dead & Breakfast

Med Return så börjar det bli mer komedi och fortsätter så. Dead & Breakfast är en musikalfilm och en perfekt avslutning.

God dricka, snacks & mat.
Senast redigerad av TheJacket 2022-08-01 kl. 09:27.
Citera
2022-08-01, 09:26
Medlem
Bret-Harts avatar
Jag såg 6 st filmer i rad när jag var sjuk en gång, filmer jag inte hade sett förut, alla var bra, började 3 på eftermiddagen och den sista slutade efter midnatt
Citera
2022-08-01, 09:30
Avslutad
Beror ju på humör och vilket tema man är sugen på. Om jag hade en filmdag idag hade jag nog valt drama

skulle börjat med the northman sen se a perfect getaway, sen se lenny bruce , lite skräck mot kvällen så ser the black phone och avslutar med jacobs inferno

har inte sett någon av filmerna innan men filmer som ligger på att se listan. förhoppningvis skulle det bli en riktigt bra filmdag.
Citera
2022-08-01, 18:08
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Vilka filmer skulle du se under en dag, ska det vara kvalitéfilm och gärna ostört?

Berätta vad skulle du se för filmer under 24 timmar? Och hur många filmer kan man se under den tiden?
Det viktigaste är amfetamin av god kvalitet!
Sedan kan filmmaraton börja.

Yes sir!
Citera
2022-08-08, 05:35
Bannlyst
Lite OT men kanske ändå inte, själv tycker jag man måste städa och göra det riktigt cleant & nice innan man drar igång någon rulle mitt på dagen. Ensam om detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in