2022-08-01, 07:30
Medlem
Citat:
Ordningsvakten Fredrik Andersson, 54, sköts ihjäl på ett gym när han försökte avväpna en misstänkt torped.

En 16-åring har nu gripits misstänkt för mordet. Under tre månader höll han sig undan – i Armenien.

Citat:
Redan i april riktades misstankar även mot en 16-åring. Han var dock försvunnen och det visade sig att han var i Armenien, där han även är medborgare. Under tiden i Armenien beviljades han svenskt medborgarskap

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/L5Jr1J/mordet-pa-delta-gym-16-aring-misstankt

Vad säger ni på Flashback? En 16-åring är misstänkt för mord (på en etniskt svensk ordningsvakt för övrigt) och flyr till Armenien för att komma undan svensk rättvisa. Medan han är på flykt undan svensk rättvisa, därför att han är misstänkt för mord, så beviljas han svenskt medborgarskap.

Vad säger Flashback om detta?
Citera
2022-08-01, 07:39
Medlem
grey.eagles avatar
Känns som en vinst detta, fan vilka politiker vi har i detta land.

Detta gäller S V mp C KD M L, hoppas ni är stolta som släpper in sånt här skit i landet för att sedan klaga på polisen att de inte gör sitt jobb.

Ni vill rasera landet, ingen tvekan.

Bra jobbat ni i de SJU.
Citera
2022-08-01, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Känns som en vinst detta, fan vilka politiker vi har i detta land.

Detta gäller S V mp C KD M L, hoppas ni är stolta som släpper in sånt här skit i landet för att sedan klaga på polisen att de inte gör sitt jobb.

Ni vill rasera landet, ingen tvekan.

Bra jobbat ni i de SJU.
*spot on
Citera
2022-08-01, 07:43
Medlem
Självklart är det för jävligt, men helt i sin ordning i detta land där invandrade mördare och våldtäktsmän måste skyddas till varje pris. Som Dan Eliasson skulle sagt, det finns två offer - självklart den mördade, men även den stackars Armenien som nog inte fått mörda eller våldta på flera månader. Dessutom fanns det ingen fritidsgård i närheten, så då går det så här.

Han kommer kosta Sverige 50-100 miljoner under sin livstid. Räkna ut hur många personers skatter som behövs för att finansiera detta.
Citera
2022-08-01, 08:00
Bannlyst
Sverige håller ju dom turkisks terroristerna om ryggen och vägrar utlämna dom till Turkiet, så detta förvånar mig inte.
Citera
2022-08-01, 08:15
Medlem
Jag tror att många som styr ingår i en liga som skall stjälpa landet och sätta det i katastrofläge .
Enda trösten jag har är att en sådan träffar på sina egna skapelser .. och får känna på sin politik.
Citera
2022-08-01, 08:15
Medlem
nedboys avatar
Det är väl så här slapphänt så länge Morgan vägrar lämna. Jag tror fan Socialdemokraterna skulle kunna lyfta mätbart om Maggan lovade att varken Morgan + några till inte representerar partiet längre.

Hur hon nu skulle lösa det. Historiskt så har vissa mutats ut från partiet med miljonbelopp. Kanske något hon bör tänka på för det är ju om något klassisk gammal sosse.

Citat:
Ursprungligen postat av SelenaHolmes
Sverige håller ju dom turkisks terroristerna om ryggen och vägrar utlämna dom till Turkiet, så detta förvånar mig inte.

Va? Vilka är det du syftar på?
Citera
2022-08-01, 08:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/L5Jr1J/mordet-pa-delta-gym-16-aring-misstankt

Vad säger ni på Flashback? En 16-åring är misstänkt för mord (på en etniskt svensk ordningsvakt för övrigt) och flyr till Armenien för att komma undan svensk rättvisa. Medan han är på flykt undan svensk rättvisa, därför att han är misstänkt för mord, så beviljas han svenskt medborgarskap.

Vad säger Flashback om detta?

Står inte att han var misstänkt för mord då han fick medborgarskap. Sen tycker jag inte att det skulle beviljas ändå, han måste ju varit känd av polisen iom misshandeln etc
Citera
2022-08-01, 08:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SelenaHolmes

Ska vi bli en lydstat till Turkiet under islamisten Erdogan menar du? Aldrig i livet, det vore spiken i listan och en full islamisering av Sverige!
Erdogans fiender är våra vänner!
Citera
2022-08-01, 08:40
Medlem
Eponumoss avatar
Vilka är dessa jävla politiker som delar ut svenska medborgarskap till höger och vänster som om det är reklamblad.

Dra genast tillbaka alla medborgarskap som någon utlänning fått de senaste femton åren.

Oavsett om det är korrumperade tjänstemän eller aktivister på Migrationsverket eller bara politiker som hatar Sverige bör dessa straffas och sedan utvisas på livstid tillsammans med alla de gett medborgarskap till.
Citera
2022-08-01, 09:18
Medlem
Helt i linje med den svenska invandringspolitiken.
Citera
2022-08-01, 09:22
Medlem
Hahaa, snyggt trollat av staten, vi hade ju aldrig kunnat få tag i honom annars
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem