Citat:
Ursprungligen postat av
MeinKampf
Man får nog skilja på död och dödsskadade, palliativ vård är ingen genväg här. Jag förmodar att det är detta som åklagaren i fallet tittar på. Missbrukshistoriken finns redan, jag är inte särskilt sugen på att citera kvällstidningar, utan jag får låta det vara. Om man rent objektivt ser på videon så har mannen svår levercirros, där om är det ostridigt.
Till frågan om man kan strypa en död människas luftvägar så är svaret nej men som det ser ut så har döden redan inträffat när det sägs att mannen blev strypt. Jag vet inte hur många obduktioner jag har vart med om när man ser just denna ringa blodansamling från "brottsplatsbilder" till operationsbord men de är ej ringa till antalet. Det händer inte om man blir strypt långvarigt, utan man drunknar i sitt eget blod innan någon hinner strypas till döds och det beror alltid på interna skador.
Blir långa utlägg här. Om det finns en seriös fråga så kan jag svara, men annars så väntar jag som sagt på obduktionsrapporten, om eller när den släpps.
Men alltså på riktigt, vad yrar du om här?
Du verkar har samlat på dig din ”medicinska kunskap” från typ Hänt Extra eller liknande.
Låt bli att yttra dig om saker du uppenbarligen inte begriper bara för att du behöver en penisförlänging.
Du skämmer ut dig själv.