2006-06-30, 02:09
Medlem
Nemesis1s avatar
Cannabis: Går inte bra, blir alldeles för trött...

Alkohol: Väldigt trevlig drog att skriva på, åtminstone i början av ruset... Tycker helt enkelt allt flyter på riktigt smidigt...

Amfetamin: Inläggen blir långa och detaljerade, men det händer ofta att man bara går på tomgång och glömmer bort vad man från början skrev om...

Ecstasy: Aldrig testat att skriva inlägg på E, men kan tänka mig att jag fort skulle tröttna på internet och göra något annat om jag öht satte mig ner framför datorn...

Opiater: Då jag är opiatad känner jag mig oftast väldigt öppen, därför tycker jag inläggen blir väldigt ärliga och personliga...

Hallucinogener: Finns så mycket mer intressanta saker att göra än att sitta framför datorn då man trippar...

Hur ser det ut för er?? Vilka droger tycker ni passar bäst framför FB??
Citera
2006-06-30, 02:31
Medlem
FÖRBRUKAD......s avatar
Skriver helt klart ärligast (mest öppet på opiater som nu...
Kan inte skriva på tjack, koks m.m då det hade tagit hela natten innan jag blivit klar...jag vill gärna få med alla känslor i alla ord...
använder inget annat så jag håller där

MVH/F
Citera
2006-06-30, 23:56
Medlem
Tangorabatts avatar
Stilnoct gillar jag att sitta och skriva på Fastnar alltid här varje kväll

Sen om man bidrar med så mycket vettiga diskussioner vet ja inte... eller skriver så smarta inlägg?
Citera
2006-07-01, 02:50
Medlem
Peta_Es avatar
Brukar skriva kort och koncist (?) :P oavsett drog, såvida jag inte känner att jag måste utveckla lite för att kringå eventuella missuppfattningar. ( SOm lik förbannat har inträffat )

Nåja.. :P Koksad fn, men det är kort hur jag skriver det fn. tillståndet jag befinner mig i.

( Med reservation av div. stavfel på fludder )
Citera
2006-07-01, 23:49
Medlem
VONKANs avatar
Inte nödvändigtvis FB. Men bäst framför datorn trivs jag med Amfetamin. Ja p blip.se t.ex. Yatzy!! ^^
Sämst är egentligen Stilnoct då jag får nån slags tvångskänsla att jag måste gå in och skriva skitinlägg på ett annat forum. Fast jag vet att jag kommer ångra det dagen efter så känns det så rätt för stunden.

Cannabis var bra, det var därför jag reggade mig här förra sommarn för att ströskriva lite i den delen.
Citera
2006-07-05, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Cannabis: Går inte bra, blir alldeles för trött...

Alkohol: Väldigt trevlig drog att skriva på, åtminstone i början av ruset... Tycker helt enkelt allt flyter på riktigt smidigt...

Amfetamin: Inläggen blir långa och detaljerade, men det händer ofta att man bara går på tomgång och glömmer bort vad man från början skrev om...

Ecstasy: Aldrig testat att skriva inlägg på E, men kan tänka mig att jag fort skulle tröttna på internet och göra något annat om jag öht satte mig ner framför datorn...

Opiater: Då jag är opiatad känner jag mig oftast väldigt öppen, därför tycker jag inläggen blir väldigt ärliga och personliga...

Hallucinogener: Finns så mycket mer intressanta saker att göra än att sitta framför datorn då man trippar...

Hur ser det ut för er?? Vilka droger tycker ni passar bäst framför FB??

Opiater helt klart. Även då jag noddar, tar bara längre tid att skriva. Somnar en minut då och då vid tangentbordet men tycker att skrivandet blir finemang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in