Citat:
Ursprungligen postat av
MrBlackMagic
Med tanke på Haveristen så kommer han väl fly dig som pesten då han får mothugg tyvärr?
Trist att folk förutsätter att mitt mål med fysiska möten är för att jag skulle vilja starta konflikter.
Efter sex år i dörren har jag lärt mig att krogen är ett utmärkt ställe att
lösa konflikter på, inte tvärtom. Det kan i stort sett alla som har haft en konflikt med mig eller som jag haft en konflikt med intyga.
De som säger annat har en sak gemensamt -- de hittade samtliga ett nytt stamhak att sladdra om mig och andra på.
Men bland den bunt små fittor Aschberg finansierar känns det ändå som att han är den som man rimligast kan anta har dekorum och anpassningsförmåga nog att justera gångstil efter sällskap, för att så att säga "gå korrekt". Det är dessutom praktiskt då man slipper leta sambo med hotbild i syfte att gömma sig bakom "hemlig identitet" och andra diverse low energy cuck-aktiviteter.
Det faktum att Christer Pettersson inte slog sönder honom, trots en mängd chanser, indikerar detta, trots hans betoendeställning till "käre Robert". I mitt fall är mitt missbruk dessutom inte så pass svårt att han kan dra nytta av det genom att vifta med cash. -- jag har redan tagit betalt via Acta Publica och deras lednings privata bolag via Frilans Finans.
Men notan får han fan ta, det drabbar ingen fattig eftersom jag bara dricker Newcastle.