2022-06-19, 06:57
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Aschberg kommer att tvingas till operation efter att han tappat ett jordbruksredskap på foten.

https://www.expressen.se/noje/robert...efter-olyckan/
'
Inte första gången den jäveln "skjuter sig i foten"
Citera
2022-08-18, 14:49
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falurouge
finns det ingen egen tråd om fallet där han blev lurad på flera miljoner?

Robert Aschberg blev inte lurad.
Sanningen den kom nog "bara" aldrig fram i vad som egentligen hände emellan "Solvallkungen" och RA, det mörkades bort helt och hållet av inblandad, samt media, då när bl a RA skrev ut falska checkar på 440 MILJONER!

"Solvallakungen" han tog lämpligt sitt liv när det började att osa hett runt RA..
Det finns helt klart ett par olika dödsfall runt RAs person vilka minst sagt är mystiska..

Men PK medias gullpojke RA klarar sej ur allt utan att någon ifrågasätter honom, men det gäller väl för övrigt även alla andra vänstermänniskor, inte minst de Socialdemokrater vilka styr landet.

Nu används hans ego till att hitta på lögner om högern inför valet, då framförallt om SD och Jimmie Åkesson.

https://www.aftonbladet.se/a/0EBmz0
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-08-18 kl. 14:54.
Citera
2022-08-18, 15:12
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom

"Solvallakungen" han tog lämpligt sitt liv när det började att osa hett runt RA..
Det finns helt klart ett par olika dödsfall runt RAs person vilka minst sagt är mystiska..
Vilka fler har dött under mystiska omständigheter?

Jag att Aschberg är en vidrig jävel. Skulle vara skönt om han åkte dit för något smaskigt. Hur blev det med barnporren som Aschberg hade?
Citera
2022-08-19, 00:28
Avstängd
frekkinheads avatar
hej hopp
Senast redigerad av frekkinhead 2022-08-19 kl. 00:48.
Citera
2022-08-19, 00:46
Medlem
När hittas han under en bro med stenar i fickorna?
Citera
2022-08-19, 01:06
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Vilka fler har dött under mystiska omständigheter?

Bechir Rabani t.ex.
Citera
2022-08-19, 02:30
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Jag skulle vilja ta en öl med honom.

Jag tror det skulle bli intressant efter att vi väl pinkat revir och luktat på varandra utan att hamna i slagsmål, och vi väl sätter oss för att dricka öl.

Vilka hak brukar han hänga på?
Citera
2022-08-19, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Jag skulle vilja ta en öl med honom.

Jag tror det skulle bli intressant efter att vi väl pinkat revir och luktat på varandra utan att hamna i slagsmål, och vi väl sätter oss för att dricka öl.

Vilka hak brukar han hänga på?

Med tanke på Haveristen så kommer han väl fly dig som pesten då han får mothugg tyvärr?
Citera
2022-08-19, 02:54
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBlackMagic
Med tanke på Haveristen så kommer han väl fly dig som pesten då han får mothugg tyvärr?
Trist att folk förutsätter att mitt mål med fysiska möten är för att jag skulle vilja starta konflikter.

Efter sex år i dörren har jag lärt mig att krogen är ett utmärkt ställe att lösa konflikter på, inte tvärtom. Det kan i stort sett alla som har haft en konflikt med mig eller som jag haft en konflikt med intyga.

De som säger annat har en sak gemensamt -- de hittade samtliga ett nytt stamhak att sladdra om mig och andra på.

Men bland den bunt små fittor Aschberg finansierar känns det ändå som att han är den som man rimligast kan anta har dekorum och anpassningsförmåga nog att justera gångstil efter sällskap, för att så att säga "gå korrekt". Det är dessutom praktiskt då man slipper leta sambo med hotbild i syfte att gömma sig bakom "hemlig identitet" och andra diverse low energy cuck-aktiviteter.

Det faktum att Christer Pettersson inte slog sönder honom, trots en mängd chanser, indikerar detta, trots hans betoendeställning till "käre Robert". I mitt fall är mitt missbruk dessutom inte så pass svårt att han kan dra nytta av det genom att vifta med cash. -- jag har redan tagit betalt via Acta Publica och deras lednings privata bolag via Frilans Finans.

Men notan får han fan ta, det drabbar ingen fattig eftersom jag bara dricker Newcastle.
Senast redigerad av KomTillGullmars 2022-08-19 kl. 03:01.
Citera
2022-08-19, 03:48
Medlem
Cykelstalls avatar
Fan vilken sköning han var i Aftonbladet debatten. Hahah
Citera
2022-08-19, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Trist att folk förutsätter att mitt mål med fysiska möten är för att jag skulle vilja starta konflikter.

Efter sex år i dörren har jag lärt mig att krogen är ett utmärkt ställe att lösa konflikter på, inte tvärtom. Det kan i stort sett alla som har haft en konflikt med mig eller som jag haft en konflikt med intyga.

De som säger annat har en sak gemensamt -- de hittade samtliga ett nytt stamhak att sladdra om mig och andra på.

Men bland den bunt små fittor Aschberg finansierar känns det ändå som att han är den som man rimligast kan anta har dekorum och anpassningsförmåga nog att justera gångstil efter sällskap, för att så att säga "gå korrekt". Det är dessutom praktiskt då man slipper leta sambo med hotbild i syfte att gömma sig bakom "hemlig identitet" och andra diverse low energy cuck-aktiviteter.

Det faktum att Christer Pettersson inte slog sönder honom, trots en mängd chanser, indikerar detta, trots hans betoendeställning till "käre Robert". I mitt fall är mitt missbruk dessutom inte så pass svårt att han kan dra nytta av det genom att vifta med cash. -- jag har redan tagit betalt via Acta Publica och deras lednings privata bolag via Frilans Finans.

Men notan får han fan ta, det drabbar ingen fattig eftersom jag bara dricker Newcastle.

Hoppas du klipper han tar en Brown Ale på det 😀
Citera
2022-08-19, 07:14
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Bechir Rabani t.ex.
Okej, tack för svaret. På vilket sätt var Aschberg inblandad med honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in