2011-04-24, 16:33
Medlem
JamalKamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
..Det kanske var kvinnans sätt att förklara för sin man varför hon vaknade upp brevid en kollega,helt plötsligt......Inget är som det synes vara...
Självfallet finns det utrymme för tvivel men hon var ensam på rummet när hon gick och lade sig. Hon behövde hjälp för att komma till sängen av sina tjejkompisar.

Hon har dock inte anklagat honom för sexuellt övergrepp utan enbart för kränkning. Sedan vet man inte vad han gjorde när hon låg däckad.
Citera
2011-05-17, 23:52
Bannlyst
Dags att sänka en tjock och självgod flintis...

Skräptv-mannen Robert Aschberg har under dem senaste åren misslyckats med mycket, i samband med en pinsam vattenattack mot Fredrik Kleinfeldt, hamnade Robert Aschberg i en debatt med Dick Malmlund, boss för securtiydelen i Svensk Handel, Aschberg tappar koncepten och börjar skrika. Se länk . Robban Aschberg har försökt driva en tes om näthat och har läst upp ett brev från en så kallad näthatare. Det komiska med brevet var att det var så underligt skrivit att det var svårt att ta seriöst. Min slutsats är att det är Robban och Strix television som troligen själva har skrivit brevet, pinsamt. Se länk . En ytteliggare pinsam incident signerad allas våran Robban Aschberg var hans medverkan i "Pluras kök", Aschberg super sig full och är otrevlig mot Carla Jonsson(Plura Jonssons bror) se länk . Robban: SD är i riksdagen, du blir fetare och fetare för varje år. Det flyter inte på direkt i livet
Citera
2011-07-25, 14:27
Bannlyst
Robert Aschberg omnämns i Anders B. Breiviks manifest ..

Citera
2011-07-25, 23:19
Medlem
StigAllans avatar
Man kan tänka sig att rövhålet på en hel del stollar med Sveriges sämsta i åtanke nu börjat krampa förtvivlat.
Bara för att helt lössläppt tömma ut tarminnehållet då liemannen kommer på besök.

Visst var jag rolig nu?
Citera
2011-11-21, 20:13
Medlem
Fy fan vad trött jag blir på Robban har lyssnat på hans podradio och avsniten om Cannabis.

Han är ju helt off bla säger han att han hade flera kompisar som hamnade på "dårhuset" allså fick psykoser, det som jag tycker är skumt är att FLERA fick psykoser, jag har aldrig hört någon som hamnat i psykoser av hasch.

Han nämner även att en kompis som får ligga fast spänd i en säng..
har tappat all respekt för han och jag har lyssnat på 2 avsnitt av hans pod.

Ursäkta stavning
Citera
2011-11-21, 20:46
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTSweden
Fy fan vad trött jag blir på Robban har lyssnat på hans podradio och avsniten om Cannabis.

Han är ju helt off bla säger han att han hade flera kompisar som hamnade på "dårhuset" allså fick psykoser, det som jag tycker är skumt är att FLERA fick psykoser, jag har aldrig hört någon som hamnat i psykoser av hasch.

Han nämner även att en kompis som får ligga fast spänd i en säng..
har tappat all respekt för han och jag har lyssnat på 2 avsnitt av hans pod.

Ursäkta stavning

Dårhus är väl att ta i, men visst vet jag ett par stycken som har fått haschpsykos och varit inlagda
på psykiatrisk avdelning på lasarett.
Så där har han rätt Aschberg och han har säkert rätt om kompisen som legat fastspänd.
Citera
2011-11-21, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Dårhus är väl att ta i, men visst vet jag ett par stycken som har fått haschpsykos och varit inlagda
på psykiatrisk avdelning på lasarett.
Så där har han rätt Aschberg och han har säkert rätt om kompisen som legat fastspänd.

Nej tror att han överdriver
Citera
2011-11-21, 21:20
Moderator
Schlesiens avatar
Ska Aschbergtråden bli en plats där man diskuterar om haschpsykoser (och snedtrippar) förekommer eller inte?

Är det tecken på nätforum för WT?
Citera
2011-11-22, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Ska Aschbergtråden bli en plats där man diskuterar om haschpsykoser (och snedtrippar) förekommer eller inte?

Det handlar ju om Robban och vad han har sagt, och jag tycker att han överdriver som jag vill diskutera
Citera
2011-11-22, 19:11
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTSweden
Citat:

Det handlar ju om Robban och vad han har sagt, och jag tycker att han överdriver som jag vill diskutera
Hur ska en sådan diskussion gå till? Du behöver ta reda på vilka personer Robert umgicks med runt Clarté för 30-40 år sedan och därefter reda ut om några av dem verkligen hade haschpsykoser. Posta hur det går i tråden!

Vad du egentligen har problem med är existensen av fenomenet haschpsykos. Din rökande vänkrets är mindre än Roberts var. Flashback har över 20 trådar om haschpsykoser f ö.
Citera
2011-11-22, 19:56
Medlem
P55s avatar
Citat:
Hur ska en sådan diskussion gå till? Du behöver ta reda på vilka personer Robert umgicks med runt Clarté för 30-40 år sedan och därefter reda ut om några av dem verkligen hade haschpsykoser. Posta hur det går i tråden!

Vad du egentligen har problem med är existensen av fenomenet haschpsykos. Din rökande vänkrets är mindre än Roberts var. Flashback har över 20 trådar om haschpsykoser f ö.

Problemet är att ni WTSweden och Schlesien har problem om Aschbergs påstående stämmer så varför inte maila Aschberg och fråga?
Citera
2011-11-22, 20:45
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Problemet är att ni WTSweden och Schlesien har problem om Aschbergs påstående stämmer så varför inte maila Aschberg och fråga?
Mig kvittar det om det var noll eller tolv. Men varför skriver du så, tror du Robert ändrar sig om han får mail?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in