Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-19, 15:04
  #841
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahapp22
Var/när/hur var han med på Dumpens sida?
Kan du länka till det?

OM honom om det ska vara rätt, glömde ett ord.
Men det är ungefär detsamma som nämnts här.
Instagram igår
Citera
2023-10-19, 17:03
  #842
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
OM honom om det ska vara rätt, glömde ett ord.
Men det är ungefär detsamma som nämnts här.
Instagram igår


Tänker du på Instasidan svin_112? Det är inte Dumpens sida och har inget med Dumpen att göra alls, men dom tar Dumpens material bland annat och lägger upp.
Citera
2024-02-28, 20:06
  #843
Medlem
Han finns på lexbase. Någon som vet vad han har för dom mot sig?
Citera
2024-02-28, 20:55
  #844
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockwiththecockout
Han finns på lexbase. Någon som vet vad han har för dom mot sig?

gamla tvistemål som rör soppan kring "solvallakungen"
Citera
2024-03-02, 08:05
  #845
Medlem
Bromss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllahoAkbar
just nu står Robban i SVT och gnäller om nya grundlagsändringen. Minns Robert som ganska skön när han hade insider osv. Nu har han blivit en trött gubbe, en arg och extrem vänster.


"Det sägs att om du inte är vänster som ung har du inget hjärta, och är du inte höger som gammal har du ingen hjärna" Passar bra in på Robert Aschberg.


Robert är och har alltid varit en översittare och mobbare som bjöd in folk till tv för att göra ner dem. ”Skön….t”
Citera
2024-03-04, 12:56
  #846
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockwiththecockout
Han finns på lexbase. Någon som vet vad han har för dom mot sig?
Han har väl barnporr gömt på nån vind som han begärde ut.Kanke det som spökar.
__________________
Senast redigerad av Ollonet 2024-03-04 kl. 13:38.
Citera
2024-03-04, 14:06
  #847
Medlem
killyourlocalpeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Han har väl barnporr gömt på nån vind som han begärde ut.Kanke det som spökar.

Staten har kommit på Aschberg att sälja barnporren via Acta Publica
Citera
2024-03-07, 01:30
  #848
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Acta Publica AB kräver mig på 50 000 SEK för vad Matti Larsson fräckt nog kallar för "påhittade fakturor".

Är Robban, som den samvetslösa profitör på andras misär som han är, intresserad av att få se de kulorna så finns de att hämta kontant. Men då vill jag att mötet också dokumenteras med det filmteam som följer honom under hans knasiga journalistupptåg.

Kan fittan köra bil svinpackad i researchsyfte, bjuda in folk som skiter på sig inför TV-sofforna, begå skadegörelse på bilar som kör för fort och pimpa en törstig och tjacksugen Chrille P i bästa sändningstid för underhållningssyfte, så kan han gott ses på en öl och få sina pengar efter en stor stark.

Han bjuder. Kan komma till redaktionen på Acta, jag hittar dit.
Citera
2024-03-10, 02:41
  #849
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Han har väl barnporr gömt på nån vind som han begärde ut.Kanke det som spökar.

Citat:
Ursprungligen postat av killyourlocalpenis
Staten har kommit på Aschberg att sälja barnporren via Acta Publica

Ja, haha, eller att Martin Fredriksson har dessa som sina favoritrullar.
En sådan nörd är säkert felskapt i huvet och har någon slags diagnos, pedofil dessutom.

Fredriksson må vara klipsk, men det enda han lär ha gjort är ett busenkelt scriptprogram som likt
en bott försöker begära ut handlingar.

Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Acta Publica AB kräver mig på 50 000 SEK för vad Matti Larsson fräckt nog kallar för "påhittade fakturor".

Är Robban, som den samvetslösa profitör på andras misär som han är, intresserad av att få se de kulorna så finns de att hämta kontant. Men då vill jag att mötet också dokumenteras med det filmteam som följer honom under hans knasiga journalistupptåg.

Kan fittan köra bil svinpackad i researchsyfte, bjuda in folk som skiter på sig inför TV-sofforna, begå skadegörelse på bilar som kör för fort och pimpa en törstig och tjacksugen Chrille P i bästa sändningstid för underhållningssyfte, så kan han gott ses på en öl och få sina pengar efter en stor stark.

Han bjuder. Kan komma till redaktionen på Acta, jag hittar dit.

De körde troligen inte för fort, filmklippet såg ut att vara tagit på Hantverkargatan i Sthlm, och där var den tillåtna hastigheten faktiskt 50 km/tim då.

Det kan också vara ett sådant upplägg som Aschberg brukar gilla, att hyra någon utomstående som kör bilen, Aschberg sparkar sedan, och bägge kan sedan casha in.
Har gått mycket rykten kring hur Robban gör sin "så kallade journalistik" redan för länge sedan.

Vi skulle dock gärna vilja se Robban Wallraffa i de muslimska fritidsgårdarna,
när de upptäcker att han är ju de ?
__________________
Senast redigerad av DrSvenne 2024-03-10 kl. 02:47.
Citera
2024-03-19, 16:50
  #850
Medlem
Förstahands vittne på att Robert Aschberg gav Christer Pettersson mängder med alkohol och intervjuade honom när han var berusad för att nå sina resultat.
Citera
2024-03-19, 17:17
  #851
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asensgammaldags
Hans kamrat på aftonbladet åkte dit för barnporr strax efter att han intervjuat aschberg. Han säljer väl antagligen barnporr till sina journalistkollegor samt kollar på det själv. Sen är det ju rätt sjukt att en pedofil modererade dumpendebatten i publicistklubben. Klart att han försöker motverka dumpen, går ju stick i stäv med hans intressen. Så jävla gött att höra hans kaxiga attityd försvinna när han blir konfronterad med barnporren.

https://www.youtube.com/watch?v=FkbKhMzNaoM

Vad är det för idioti att ha på konstant musik samtidigt som man pratar? Jag orkade lyssna 20 sekunder innan jag började hoppa fram i videon och slutligen stängde av för att det var så jävla irriterande.

Vill de inte ha lyssnare?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback