2006-06-29, 23:20
Medlem
RayBaKs avatar
Vilket föredras av tramadol och kodein? själv tycker jag tramadol/tradolan e skönare. Men vad ligger rimliga priser på trama el. kodein? jag beställer mina tramadol på nätet då kostar det ca 550kr för 200st 50mg.
Citera
2006-06-30, 01:50
Bannlyst
har endast erfarenhet av tramadol och kodein bland opiater, tramadol är väl inte en "riktig" opiat.. tyckte kodein gjorde mig skön, tramadol var mest som efedrin + att jag blev pratgladare och inte mådde piss efteråt, åt iofs efedrin el. ephedra konstant för en 5-6 år sen varje dag, träningsnarkoman-idiot-tonåring

Citat:
Ursprungligen postat av RayBaK
Vilket föredras av tramadol och kodein? själv tycker jag tramadol/tradolan e skönare. Men vad ligger rimliga priser på trama el. kodein? jag beställer mina tramadol på nätet då kostar det ca 550kr för 200st 50mg.
Citera
2006-06-30, 17:02
Medlem
hundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RayBaK

550:- för 200st är billigt. Vet var du beställer ifrån också.
Billigare går inte att komma, förutom om du har recept förstås.
Citera
2006-06-30, 21:57
Medlem
Doogless avatar
Jag tycker klart att Kodein är skönare och bättre än Tramadol. Det ger ett starkare och skönare rus med Kodein på mig i alla fall. Det priset som du nämner är väldigt rimligt för att vara från ett online-apotek.Helt klart prisvärt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in