• 2
  • 3
2022-08-03, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dolche
Det är väl kvinnor som tänder på sådant i större utsträckning.

Enligt statistik från nätporrsbolagen är kvinnor överrepresenterade i våldsporrkonsumtionen, dominans, gamla gubbar som gangbangar tånåringar etc.

Stämmer bra med preferenser a hos de kvinnor jag pratat sex/porr med också.

Två av mina ex var helt galna i örfilar, spottloskor i ansiktet, att slicka röv och asstomouth, och den ena är sjuksköterska och den andra gymnasielärarinna, så troligen är det ganska vanligt.
Citera
2022-08-03, 16:40
Medlem
Sam.Spades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Väldigt avtändande. Jag kopplar ihop våld med något negativt, rätt långt ifrån sex. Förnedringssex är otroligt osexigt.
Jag kan tycka att det är viss skillnad på BDSM där båda parter känner varandra, respekterar varandra och tydligt diskuterat sexet, och den nya våg av förnedringsporr där tjejer med självskadebeteende utsätts för våld; hårda örfilar, strypgrepp, golden showers, och analsex där tjejerna kvider eller skriker av smärta, vilket har blivit mer mainstream. Men jag kan tänka mig att man som producent måste ha i åtanke att konsumenternas hjärnor och neurotransmittorer successivt förändras efter timtal av tittande, till den grad att man måste eskalera våldet för att skapa nya intryck och kickar.
Citera
2022-08-03, 23:39
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Spade
Jag kan tycka att det är viss skillnad på BDSM där båda parter känner varandra, respekterar varandra och tydligt diskuterat sexet, och den nya våg av förnedringsporr där tjejer med självskadebeteende utsätts för våld; hårda örfilar, strypgrepp, golden showers, och analsex där tjejerna kvider eller skriker av smärta, vilket har blivit mer mainstream. Men jag kan tänka mig att man som producent måste ha i åtanke att konsumenternas hjärnor och neurotransmittorer successivt förändras efter timtal av tittande, till den grad att man måste eskalera våldet för att skapa nya intryck och kickar.
Visst men för egen del tänder jag inte på bdsm heller. Om en brud ber mig slå henne, spotta på henne, pissa henne i munnen eller kalla henne för äcklig hora, vidriga slyna etc så skulle jag säga "tack och hej". För mig har det inget med sex att göra.

Någon kommer garanterat skriva "aha du vill bara göra det i missionären med lyset släckt" men så är det inte. Jag tycker det är en rätt bred gråzon mellan "vaniljsex" och förnedringssex.

Jag är medveten om att vissa vill bli förnedrade under kontrollerade former pga de vill experimentera eller för att de varit utsatta under uppväxten. Fine, men det är inte för mig.

Jag har upplevt våld och förnedring och förknippar inte det med något skönt eller sexigt .

Och för att förekomma nästa inlägg. Ja, jag vet att det är skillnad på samtyckande förnedringssex, bdsm med safewords och våldtäkt eller sexuella övergrepp. Jag behöver inte få det förklarat för mig.

Om någon vill bli bajsad i munnen eller få testiklarna söndersparkade av en domina, fine, men jag tänder inte på sånt och den brud som föreslår något dylikt skulle jag avbryta kontakten med omedelbums.
Citera
2022-08-04, 00:04
Medlem
Trollet420s avatar
Att ge lite smisk på rumpan och strypgrepp när man kör på hårt har då aldrig någon klagat på. Ser aldrig på porr
Citera
2022-08-04, 08:32
Medlem
HasseBanans avatar
Asvkyr det. En klapp på rumpan är väl ok men en sak jag avskyr är när de tvingar tjejen att suga och det blir sådant där gurgelljud som att hon håller på att kvävas. Finns inget mer avtändande, men av någon anledning verkar det ha blivit populärt eftersom var och varannan porrscen har detta idag.
Citera
2022-08-04, 08:34
Medlem
nordicwraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmniCarnifex
Strypgrepp, slå på tuttarna, örfilar etc. Jag tycker att det är så sjukt avtändande i porr och så klart i verkligt sex.

Hur många är vi som tycker detta känns obehagligt?

Hur resonerar ni kring ämnet?

Jag kan tycka att BDSM är hett, men inte att spontant slå en brud under ett ”normalt” knull.
Smisk på stjärten är väl trevligt, men våld mot ansikte?

Tycker samma. Var tillsammans med en störd brud som ville att man skulle vara våldsam. Jag försökte typ lite grann men det tog emot. Hon ville bland annat att jag skulle våldta henne och skrek ”neeej!!” och började gråta under akten, där gick gränsen. Aldrig i helvete.

Citat:
Ursprungligen postat av Trollet420
Att ge lite smisk på rumpan och strypgrepp när man kör på hårt har då aldrig någon klagat på. Ser aldrig på porr

Att vara lite manligt dominant är ju en grej. Men att explicit skada en person är en annan.
Citera
2022-08-05, 20:16
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmniCarnifex
Strypgrepp, slå på tuttarna, örfilar etc. Jag tycker att det är så sjukt avtändande i porr och så klart i verkligt sex.

Hur många är vi som tycker detta känns obehagligt?

Hur resonerar ni kring ämnet?

Jag kan tycka att BDSM är hett, men inte att spontant slå en brud under ett ”normalt” knull.
Smisk på stjärten är väl trevligt, men våld mot ansikte?
Fruktansvärt !
Misshandel och ett tydligt tecken på att samhället ska vara rädda för dessa män som tänder på det.
Det handlar inte om sex, det handlar om våldshandlingen och det handlar om ren och sker misshandel.

BDSM är en helt annan sak
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in